Väsynyt parisuhteeseen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selitän nyt pääpiirteittäin.. Ollaan oltu miehen n.5,5 vuotta yhdessä. Vajaa kahden vuoden jälkeen miehelle määrättiin masennuslääke ja rauhoittavia (uudesta työstä johtuen). Masennuslääke vaan pahensi ja alkoi juomaan. Sitten tuli pettämisreissut ja kaiken maailman sekoilut lääkeviinapäissään. Katkolla ollu kaksi kertaa kuukauden ajan. Minulla entisestä suhteesta 11v. tyttö ja meillä oli kaksi yhteistä tytärtä, toisen menetimme kolarissa. En jaksa kaikkea yksityiskohtaisesti edes selittää, menis ikuisuus kirjoittaessa. Olen niin ahdistunu ja katkeroitunu tähän kaikkeen ja ajatellu eroa kauan, mut en vaan osaa lähteä ja nyt olen taas raskaana. Mies valehtelee jos mitä äidilleen minusta ja hänen äitinsä puuttuu aivan kaikkeen. Miehelle jos sattuu viina maistumaan, niin anoppi tulee ja käskee minun hakea apua/mennä hoitoon. En tiä oliko tässä nyt mitään järkeä, ei ajatus toimi, mut oli pakko kirjoittaa
 
vierailija
Sun kannattaa mennä nyt ekaksi jutteleen terveyskeskuslääkärin kanssa, jotta saat lähetteen psykiatrian klinikalle. Siellä saat keskusteluapua, jotta voit pohtia tuota tilannetta.

Mä kyllä jo lähtisin. Varsinkin kun on vauva tulossa. Pärjäät lasten kanssa paremmin.
 
vierailija
Itse et varmaankaan näe metsää puilta, mutta kuuntele neuvoa: nyt on aika pakata kamat ja jättää alkoholisti. Voitte myöhemmin aina palata yhteen jos alko loppuu. Molemmat kuulostatte erittäin haavoittuneilta, ja kumpikin lääkitsee sitä tavallaan. Kärsitkö läheisriippuvaisuusoireista? Sekin on oire jostakin, tiedän koska itse olin siinä tilanteessa.
 

Yhteistyössä