Väsyttää kun ajattelee

  • Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
päkä
miksi ette siivoa yhdessä ja tee sen jälkeen jotain mukavaa. meillä ainakin lapset ovat aina osallistuneet ihan pienestä saakka. eihäs se jälki ole pääasia vaan tekeminen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis mä en nyt tajunnut ollenkaan ? :D
jotenkin masentaa, kun tiedän, että siivoaminen ei onnistu, vaikka haluaisin. Uuvuttaa ajatus, että jos aion siivota, joudun sen tehdä samalla tehden 5 asiaa, ruokaa, siivoamalla kuopuksen "siivoamisia" jne.

äh, en osaa selittää.

 
siis ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis mä en nyt tajunnut ollenkaan ? :D
jotenkin masentaa, kun tiedän, että siivoaminen ei onnistu, vaikka haluaisin. Uuvuttaa ajatus, että jos aion siivota, joudun sen tehdä samalla tehden 5 asiaa, ruokaa, siivoamalla kuopuksen "siivoamisia" jne.

äh, en osaa selittää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päkä:
miksi ette siivoa yhdessä ja tee sen jälkeen jotain mukavaa. meillä ainakin lapset ovat aina osallistuneet ihan pienestä saakka. eihäs se jälki ole pääasia vaan tekeminen.
Meillä ei niin kiinnosta, no aloittaa, mutta pyrkii sitten tietokoneelle, ja se siivoaminen on tosi kivaa kun parketit kastuvat. ei tykkää tehdä sellaista, mitä osaa tehdä vaan haluaa tehdä sellaista, mitä ei osaa. ja siitä on minulle noin 10-kertainen työ.

Ja joo, kyllä minäkin nuorena kun esikoinen oli pieni, jaksoi siivota lapsen kanssa, nyt vaan kun tuosta ajasta on niin kauan aikaa, ei enää millään jaksaisi. Haluaisi välillä ihan siivota sillä tavalla että saa oikeasti siivota.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
miten siis nuo 2 asiaa liittyy toisiinsa? :eek:
siis mitkä asiat?
Harmittaa ja väsyttää ajatus "siivoamisesta" kuopuksen kanssa. Huono omatunto, jos aion tehdä sen helpolla tavalla, kuopus on koko päviän television edessä tai tietokoneella.

Jos vaikealla, jaksan ja selviän, mutta olen illalla aika kiukkuinen ja väsynyt, koska lapsen kanssa siivoaminen ja samalla vahtiminen, kun yrittää livahtaa tietokoneelle, on saatananmonien duuni. KUn tuosta on uutuudenviehätys ehtinyt kadota, kun olen aika ptikän jo ollut äiti, ja haluaisin jo siistiä vähän helpommalla tavalla.

Tukiverkkoja ei ole, eikä ole koskaan ollut. Siis pitkään tätä hommaa on lasten kanssa pyöritetty. Mies on mutta töissä.
 
päivi
ihme naputusta jostain pikku jutusta, ei ymmärrä.

"KUn tuosta on uutuudenviehätys ehtinyt kadota, kun olen aika ptikän jo ollut äiti, ja haluaisin jo siistiä vähän helpommalla tavalla. " Haloo?
 

Yhteistyössä