Vaihdoin tänään Visa-kortin luottorajan (TÄRKEÄ! )

  • Viestiketjun aloittaja APUJA!
  • Ensimmäinen viesti
APUJA!
1000?:sta 1500?:eek:n mutta nyt kun yritin maksaa, olikin luottoraja edelleen se 1000?. Kuinka kauan menee että raja vaihtuu? Voisiko olla huomenaamuna vai meneekö niihin yleensä yksi pankkipäivä? Voi jäädä matka saamatta jos ei pian muutu. :/
 
Hopping
Kyllä mulle ainakin on tullut siitä ihan päätös. Eli ei sitä vaan oo voinut nostaa, vaan nostoa on haettu. Nettipankkiin on tullut parin päivän sisällä ilmoitus, että nostoraja-anomus on hyväksytty ja uusi raja on käytettävissä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nostoa:
soita niiden puhelinpankkiin tänään vielä tai aamulla jos ei auki enää.
Sepä se kun puhelinpankki mennyt kiinni jo 18.00 ja lippuja joita havittelen, myydään tarjoushintaan vaan huomiseen asti. Täytyy kai vaan kipaista pankkiin heti aamusta ja toivoa että paikkoja/lippuja olisi jäljellä ja että luottoraja nousisi huomiseen mennessä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Juu pankin pitää vielä hyväksyä se luottorajan nosto, eli voi mennä parikin päivää. Soita ja kysy, sillähän se selviää.
Mutta kun en vaihtanut rajaa siis itse netin kautta vaan kävin ihan pankissa pankkivirkailijan kanssa tämän selvittämässä?

 
nostoa
kone heittää ulos kun yritän tulla palstaileen, aloitin vasta vartti sitten mutta koko ajan ollut vaikeuksia - ja vaihdan koko ajan selainta kun luulin että johtuisi siitä.

no pitää käydä syömässä välillä, kuulin mikrouunin kutsun kilahtavan.
 
Mulla kyllä se raja nousi ihan sillä sekunnilla kun se siinä tiskillä muutettiin. Kävelin meinaan 4 askelta maksuautomaatille ja maksoin laskun.

'muoks' sori mulla nostettiinkin ihan sitä pankkikortille asetettua päiväkohtaista maksurajaa.
 

Yhteistyössä