Vaihtaako kukaan lakanoita vain noin 1,5kk välein?

  • Viestiketjun aloittaja lakanat
  • Ensimmäinen viesti
mie
hyi hitto! ihminen erittaa nukkuessaan hirveita maaria hikea ja lakanoihin tarttuu kuollutta ihosolukkoa... eli jos vaihtais vaan 1,5kkn valein, niin nukkuis omassa paskassansa. ma vaihdan pari kertaa viikossa.
 
...
Kahden viikon välein vaihdetaan lakanat ja mankeloin aina puhtaat. Joskus meinaa vaihtoväli venyä ja mua alkaa ihan ällöttää nukkua lakanoissa jotka olleet yli 2vkoa sängyssä. Pelkään että tulee lutikoita tms. :(
 
yritän joka viikko vaihtaa, joskus voi vierähtää kaksikin mutta ei enempää. tyynynliinat pyrin vaihtamaan, aina kun on hiukset pesty, mutta ainakin kerran viikossa.
en ole koskaan edes harkinnut silittää lakanoita!!!!!!! mitä hyötyä kuluttaa aikaansa sellaiseen turhaan?? siellä kun olet pari tuntia maannut ovat ne kuiten ryppyiset......
 
:O
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
silitättekö lakanat aina?
en o koskaan silittänyt lakanoita.
Enkä minä. Meillä ei kyllä silitetä juurikaan mitään muutakaan.
ei kyllä meilläkään.Juhlavaatteet vain jos ollaan juhliin tms.menossa.Harvoin on sellaistakaan tarvetta.
Meillä lakanat ja pussilakanat mankeloidaan ja tyynyliinat silitetään. Kotona äidiltä opittu tapa, josta en osaa luopua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
silitättekö lakanat aina?
en o koskaan silittänyt lakanoita.
Enkä minä. Meillä ei kyllä silitetä juurikaan mitään muutakaan.
ei kyllä meilläkään.Juhlavaatteet vain jos ollaan juhliin tms.menossa.Harvoin on sellaistakaan tarvetta.
Meillä lakanat ja pussilakanat mankeloidaan ja tyynyliinat silitetään. Kotona äidiltä opittu tapa, josta en osaa luopua.
¨
Minä käytän mielelläni sen ajan tässä koneella tai lasteni kanssa.Eri asia jos tykkää mutta kun ei nappaa niin ei nappaa.Äitini kyllä mankeloi tai silittää.meillä nyt ei mankelia ole.Silitys puoli vain.
 
vieras likainen
Joskus meillä venyy... Ja ällöttää. Mutta mun mielestä ne pitää aina tuulettaa, kun vaihtaa, joten pakko olla hyvä ilma ja mies pudistelemassa ja pitää jaksaa ja... muita tekosyitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hyi hitto! ihminen erittaa nukkuessaan hirveita maaria hikea ja lakanoihin tarttuu kuollutta ihosolukkoa... eli jos vaihtais vaan 1,5kkn valein, niin nukkuis omassa paskassansa. ma vaihdan pari kertaa viikossa.
Oiskohan tääkin nyt pikkasen liiottelua? Jos kohta 1½ kk kuulostaa myös pahalta myös miun korvaan...

Itsellä vaihtoväli on sen pari viikkoa suunnillleen.
 

Yhteistyössä