Vaihtelua esileikkiin?

  • Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sfkjflöfm;24747121:
kuivaan pilluunko se miehes sen löysän munanko työntää?? Kai te nyt suutelette ja hyväilette toisianne ennen panoa??
Meillä joskus mennään itse asiaan ilman esileikkejä, kyllä mä kostun jo siitä kun tietää, että mieheltä saa kohta rakkautta, kemiat kun natsaa niin ei aina tartte tuntitolkulla hipelöidä ja nuoleskella, riittää kun molemmat on oikeassa virittyneessä tilassa ;)
 
voimallinen panomies
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;30341497:
Meillä joskus mennään itse asiaan ilman esileikkejä, kyllä mä kostun jo siitä kun tietää, että mieheltä saa kohta rakkautta, kemiat kun natsaa niin ei aina tartte tuntitolkulla hipelöidä ja nuoleskella, riittää kun molemmat on oikeassa virittyneessä tilassa ;)
Kyllä. Ei kiinnostaisi olla naisen kanssa jota saa lämmitellä. Halukkaat ovat stondiksessa tai märkänä suuteluista alle 15 sekunnin. Jos on kiihottumisessa on ongelmaa niin hoitakaa ongelmat.
 
"vaimo"
Kyllä. Ei kiinnostaisi olla naisen kanssa jota saa lämmitellä. Halukkaat ovat stondiksessa tai märkänä suuteluista alle 15 sekunnin. Jos on kiihottumisessa on ongelmaa niin hoitakaa ongelmat.
Näinhän se voi olla, mutta voimakkaimmat (roiskivat) orkut tulee piiiiiiiitkän kiusoittelun ja äärimmäisen kiihottumisen jälkeen. Toki tuollaiselle miehelle varmaan kelpaisi pitkän kaavan suuseksi, mutta nainen ei varmaan saisi sitten mitään vastaavaa. Mutta kai ihan ok. jos seksi on pelkkää yhdyntää...
 

Yhteistyössä