Vaihtoehtohoidot

Onko täällä ketään joka on hoitanut/hoidattanut lapsettomuutta vaihtoehtoishoidoilla? Onko ollut menestystä?

Itse hoidan omaa lapsettomuuttani parhaillaan bioresonanssiterapialla. Taka yksi hoitokerta, joten sen enempää en asiasta pysty kertomaan. Lisäksi käytössä on vitamiineja, hivenaineita ja luontaistuotteita mm. Royal jelly (Gelee Royal), Dong Quai, Paba, Angus Castus Chasteberry (Vitex), puna-apila, DHEA. Näitä olen syönyt nyt n. kuukauden. PMS oireet ovat vähentyneet, kuukautiskierto pidentynyt päivällä ja vuotopäiviä on tullut yksi lisää. Ongelmana on ollut lyhyt kierto, jolloin luteaalivaihe jää lyhyeksi.
 
Mulla on PCO, enkä ovuloi luomusti. Ovulaatioinduktiolääkityksen aloitusta odotellessa käytin mm. foolihappoa ja Gelee Royalea, join greippimehua ja vadelmanlehtiteetä. Mistään näistä en huomannut mitään vaikutusta.
 
Mä oon aloittanut käymään vyöhyketerapiassa. Käyntejä kerta vasta. Jos ei tuloksia tule, niin onpa ainakin rento olo käynnin jälkeen. Oon miettinyt myös akupunktioon menoa, mutta en tiedä onko se hyväksi käydä samaan aikaan. Toisaalta, eipä tässä ole muutenkaan tuloksia tullut, joten ei ole mitään menetettävää. Ehkä tuhlaan rahani myös homeopatiaan.

Vitamiineista käytössä d-vit 100mikrog, omega-3 1000mg, ryyppy vehnänalkioöljyä, ubikinoni Q10 120mg ja Multitabsin raskaus ja imetys 1 tbl.

Itseäni kiinnostaa tuo DHEA, mutta jotenki pelottaa sitä alkaa ihan itekseen ottaa. Olisi kiva kuulla, onko kellekään tullut mahd. sivuvaikutuksia (karvan kasvua, partaa, you name it) ja mitenkä esim. sitä voi tilata ulkomailta turvallisesti ja muutenkin annostuksista yms. hyödyllisestä tiedosta.
 

Yhteistyössä