Vaikuttaako nuo lasiset ateriat ostoksiisi?

vieras
Ostan satunnaisesti pakasteita, ja ne on yleensä Finduksen. Ei huoleta yhtään, tosin ei ole lapsiakaan, ja luulen että aikuinen huomaisi lasin ennen kuin pahemmin satuttaisi itseään.
 
Valmisruokia en osta muutenkaan. Mutta täällähän sitä oli kanassa ja vaikka missä. Pakastevihanneksia on pakkasessa mutta kanaa (broileria) en ole ostanu. Mietin lähinnä mistä niitä seuraavaks löytyy. Eihän sitä syömättäkään voi olla. :/
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Finduksen pakasteet ainakin jää nyt toistaseks kauppaan.
Mulla on aika paljon Finduksen kasvisjuttuja pakastimessa. vihannessekotuksia ja Wok-sekotuksia. Uskaltaakohan noita nyt syödä..? :(
Kamalaa olis jos muksut sais lasia suuhunsa..
 
vieras
No ei vaikuta. Kauhea haloo häslinki. Kukaan ei ole tietääkseni vahingoittunut lasinsiruista? Eiköhän ne paljaalla silmällä näe jos vastaan tulee.
Tosin meillä ei syödä valmisruokia, joten tuskin tulee.
 
vieras
Eihän täällä kukaan myönnä ostavansa valmisruokia:) Täydelliset kotiäidit tekee ruuan alusta alkaen itse:) Meillä syödään silloin tällöin valmisruokia ja varmasti vaikuttaa niin että en osta enää! Outoa on jos ei vaikuttaisi ihmisiin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Finduksen pakasteet ainakin jää nyt toistaseks kauppaan.
Mulla on aika paljon Finduksen kasvisjuttuja pakastimessa. vihannessekotuksia ja Wok-sekotuksia. Uskaltaakohan noita nyt syödä..? :(
Kamalaa olis jos muksut sais lasia suuhunsa..
No mulla on kanssa, oon tosi paljon käyttäny just finduksen wok- ja muita pakastevihanneksia ja hankkinu niitä pakkaseen valmiiks. Taitaa kyllä nyt jäädä syömättä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei vaikuta. Kauhea haloo häslinki. Kukaan ei ole tietääkseni vahingoittunut lasinsiruista? Eiköhän ne paljaalla silmällä näe jos vastaan tulee.
Tosin meillä ei syödä valmisruokia, joten tuskin tulee.
No on syystäkin haloo, kun ei voi luottaa ruoan turvallisuuteen. En minä ainakaan syynää ruokia suurennuslasin kanssa ja jos on jotain pientä, ei sitä välttämättä näe.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei vaikuta. Kauhea haloo häslinki. Kukaan ei ole tietääkseni vahingoittunut lasinsiruista? Eiköhän ne paljaalla silmällä näe jos vastaan tulee.
Tosin meillä ei syödä valmisruokia, joten tuskin tulee.
No on syystäkin haloo, kun ei voi luottaa ruoan turvallisuuteen. En minä ainakaan syynää ruokia suurennuslasin kanssa ja jos on jotain pientä, ei sitä välttämättä näe.
No ehkä nyt kannattaa vähän syynätä, mitä suuhunsa laittaa. Mutta ei silti tarkoita, että täytyisi jättää ruoat kauppaan ja ryhtyä leipomaan itse leipää. Ja edelleen, en ole kuullut että kukaan olisi vahingoittunut. Kyllä varmasti silmä sen huomaa, tai viimeistään hammas, kuten kalanruodotkin.

 
Eipä vaikuta suuntaan tai toiseen.
Pitää olla tosi huono mäihä jos just meidän sapuskoihin sattuu tulemaan lasia, syömättäkään ei voi olla. Ja itse ainakin luin jonkun lääkärin haastattelun missä tuumattiin että lasi kulkee elimistön läpi tekemättä vahinkoa, että ei paniikkia jos sattuu lasia nielemään (vertasi siihen että esim. vangit nielee hurjasti isompia teräviä esineitä ja nekin tulee itsestään nätisti paskan mukana lopulta ulos).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Eipä vaikuta suuntaan tai toiseen.
Pitää olla tosi huono mäihä jos just meidän sapuskoihin sattuu tulemaan lasia, syömättäkään ei voi olla. Ja itse ainakin luin jonkun lääkärin haastattelun missä tuumattiin että lasi kulkee elimistön läpi tekemättä vahinkoa, että ei paniikkia jos sattuu lasia nielemään (vertasi siihen että esim. vangit nielee hurjasti isompia teräviä esineitä ja nekin tulee itsestään nätisti paskan mukana lopulta ulos).
Ja taatusti on vaarallista jos lasia syö??? Terve järkihän tuon jo sanoo!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Eipä vaikuta suuntaan tai toiseen.
Pitää olla tosi huono mäihä jos just meidän sapuskoihin sattuu tulemaan lasia, syömättäkään ei voi olla. Ja itse ainakin luin jonkun lääkärin haastattelun missä tuumattiin että lasi kulkee elimistön läpi tekemättä vahinkoa, että ei paniikkia jos sattuu lasia nielemään (vertasi siihen että esim. vangit nielee hurjasti isompia teräviä esineitä ja nekin tulee itsestään nätisti paskan mukana lopulta ulos).
Ja taatusti on vaarallista jos lasia syö??? Terve järkihän tuon jo sanoo!
No älä nyt liioittele. Ne lasit on ollu pyöreäksi hioutuneita, ei mitään teräviä. Kyllä minä tiedän, että jotkut lapset on syöneet kiviäkin, ja ulos ne on tulleet sieltä mistä pitääkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Eipä vaikuta suuntaan tai toiseen.
Pitää olla tosi huono mäihä jos just meidän sapuskoihin sattuu tulemaan lasia, syömättäkään ei voi olla. Ja itse ainakin luin jonkun lääkärin haastattelun missä tuumattiin että lasi kulkee elimistön läpi tekemättä vahinkoa, että ei paniikkia jos sattuu lasia nielemään (vertasi siihen että esim. vangit nielee hurjasti isompia teräviä esineitä ja nekin tulee itsestään nätisti paskan mukana lopulta ulos).
Ja taatusti on vaarallista jos lasia syö??? Terve järkihän tuon jo sanoo!
No sä voit mennä sanomaan sen sille lääkärille joka artikelissa kommentoi. Tuskin parin millin lasin pala saa aikaan yhtään mitään, ei ne suolet ja sisuskalut nyt paperista oo tehty.
 
oikokaa
Siis olenko mä nyt missannut jotain kun käsitin että lasinpaloja on ollut Finduksen pakastekasviksissa. Sanotaanko niitäkin valmisruuiksi? Meillä ne on aterian lisukkeena.
 

Yhteistyössä