Vain nainen voi olla näin julma

  • Viestiketjun aloittaja vierailijavren
  • Ensimmäinen viesti
vierailijavren
Mitä ihmettä, jos maanmies ei saa voittaa vaan se on varastamista niin olisi syyttänyt ensimmäiseksi ja toiseksi tullutta varkaudesta. Ihan hyvin kisat olisi voitu peruttaa kokonaan ja julistaa ko henkilö voittajaksi.
Kyse oli kuitenkin höpläyttämisestä. Vähän kuin että lapsi on juuri iloisena tarttumassa jäätelöön, mutta sivulta syöksyy ystävä joka nappaa jätskin salamana.
 
vierailijavren
400m maailmanennätyksen haltija Michael Johnson sanoi tästä tapauksesta: "Hän on pettynyt ja hämmentynyt ja ehkä koskaan ole enää tätä mahdollisuutta. Tämä mitali oli hänen. "
 
Kyse oli kuitenkin höpläyttämisestä. Vähän kuin että lapsi on juuri iloisena tarttumassa jäätelöön, mutta sivulta syöksyy ystävä joka nappaa jätskin salamana.
Huono vertaus. Olisi osuvampi, jos lapsilla olisi leikki, että kuka tahansa voi viedä jätskitöttörön kädestäsi, ellet ole varuillasi. Mikäli kaikki on leikissä mukana omasta tahdostaan ja tietävät sen alkaneen, niin kannattaako siinä sitten valittaa, jos menettää jätskitöttörönsä.

Kyllä mä luulen, että jokaisella kilpaurheilijalla on se tieto, että sinne mennään kilpailemaan ja paras voittaa. Voiko paras olla se, joka luovuttaa ennen aikojaan ja miten ihmeessä se on paha tyyppi, joka on panostanut vuosia kyseiseen kilpailuun ja vetää täysillä loppuun asti. Mun mielestä on törkeää ja naurettavaa väittää, että se olisi jotenkin paha ihminen, kun ei antanut jonkun toisen voittaa itseään silkasta säälistä.

Mitäköhän ammattilaisnyrkkeilystäkin tulisi, kun vastustaja toteaisi, että en mä viitsi tota lyödä, jos sille tulee vaikka paha mieli tai jos mä voitan sen, kun jonkun mielestä sen kuitenkin pitäisi voittaa.
 
vierailijavren
Huono vertaus. Olisi osuvampi, jos lapsilla olisi leikki, että kuka tahansa voi viedä jätskitöttörön kädestäsi, ellet ole varuillasi. Mikäli kaikki on leikissä mukana omasta tahdostaan ja tietävät sen alkaneen, niin kannattaako siinä sitten valittaa, jos menettää jätskitöttörönsä.

Kyllä mä luulen, että jokaisella kilpaurheilijalla on se tieto, että sinne mennään kilpailemaan ja paras voittaa. Voiko paras olla se, joka luovuttaa ennen aikojaan ja miten ihmeessä se on paha tyyppi, joka on panostanut vuosia kyseiseen kilpailuun ja vetää täysillä loppuun asti. Mun mielestä on törkeää ja naurettavaa väittää, että se olisi jotenkin paha ihminen, kun ei antanut jonkun toisen voittaa itseään silkasta säälistä.

Mitäköhän ammattilaisnyrkkeilystäkin tulisi, kun vastustaja toteaisi, että en mä viitsi tota lyödä, jos sille tulee vaikka paha mieli tai jos mä voitan sen, kun jonkun mielestä sen kuitenkin pitäisi voittaa.
Kyseessä on paha ihminen.
 
vierailija
Tosiaan vastauksistanne kuvastuu alhainen moraali - hyvin yleistä naisilla.
Olen naisena samaa mieltä kanssasi.
Vaikka tämä tapahtuma saattaa olla joidenkin mielestä kyseenalainen, nainen on muissa tapauksissa yleensä todella moraaliton. Esimerkiksi toista naista kohtaan, miehistä puhumattakaan.
Kyllä välillä saa hävetä silmät päästä sitä kateuden ja itsensä jalustalle nostamisen määrää!!!
Hyi helvetti!

Huomio:En ole kaunis tai muita parempi, joten huutelen muuten vain, mitä ympärilläni joka päivä näen.
 
vierailijavren
Yrität esittää vai miestä? Ei onnistu. Kukaan mies ei olisi sitä mieltä että urheilijan olisi hidastettava ettei vaan tulisi vahingossa ekaksi. Oikeesti kukaan ei ole tota mieltä.
Me miehet olemme kyllä lojaaleja kavereillemme, kuten joukuetovereille, toisin kuin useimmat naiset. Naiset puukottavat selkään vaikka parasta ystäväänsä jos oma etu sitä vaatii.
 
vierailijavren
Aloituksen sisältämä ajatus siitä että nopeampi ei saa tulla ensin maaliin koska hitaampi luuli jo voittaneensa on moraaliton.
Se on moraaliton teko tässä tapauksessa. Tilanne voi joskus olla aivan toinen ja silloin maaliviivan yli syöksyminen on hyväksyttävää. Kuten silloin kun vastassa on toisen maan edustaja. Pitää ottaa huomioon, että nyt neljänneksi jätetty nainen ei olisi uskaltanut aloittaa tuuletusta, ellei olisi luottanut siihen, että joukkuetoveri ei syöksy salaa ohi.
 
vierailija
Se on moraaliton teko tässä tapauksessa. Tilanne voi joskus olla aivan toinen ja silloin maaliviivan yli syöksyminen on hyväksyttävää. Kuten silloin kun vastassa on toisen maan edustaja. Pitää ottaa huomioon, että nyt neljänneksi jätetty nainen ei olisi uskaltanut aloittaa tuuletusta, ellei olisi luottanut siihen, että joukkuetoveri ei syöksy salaa ohi.
Nämä ovat sanomattomia sääntöjä.
Tai mistäpä tietää vaikka eukot olis näistä joskus puhuneetkin ja itseasiassa varmasti ovatkin.
 
Olen aina ihmetellyt (jos harvoin katson yleisurheilua) että miksi ne juoksijat melkein jokainen aina hiljentää jo ennen maaliviivaa.
Varsinkin kun nykyään voitto on jopa sadasosasekunneista kiinni.
Eikö järki sano että vasta maaliviivan jälkeen voi lepsuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä