valvooko täällä kukaan muu? :)

No ollu jo pari viikkoa..
ei oikein oo oman pään sisällä kaikki asiat selviä,kun oma ukko visko sormukset menee pari vk sitten ja nyt pitäs taas olla niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan..
Ja muualta on nyt sadellut vaikka inkälaisia ehdotuksia jo kk verran..
Ja ..no en minä jaksa vuodattaa..tai enempää puhuakkaan ku pari ihmistä tietää kuka oon oikeesti ja jauhaa sit näit asioita mitä täällä puhun ympäri kyliä...
 
unimaija
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No ollu jo pari viikkoa..
ei oikein oo oman pään sisällä kaikki asiat selviä,kun oma ukko visko sormukset menee pari vk sitten ja nyt pitäs taas olla niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan..
Ja muualta on nyt sadellut vaikka inkälaisia ehdotuksia jo kk verran..
Ja ..no en minä jaksa vuodattaa..tai enempää puhuakkaan ku pari ihmistä tietää kuka oon oikeesti ja jauhaa sit näit asioita mitä täällä puhun ympäri kyliä...
ok. Mutta mukavaa joulun kuitenkin :)!!
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
no eikös modet nää noi ip osoitteet??? sehän on sama vaikka mä vaihtaisinkin nimimerkkiä tms..???
mitä sitte vaikka näkeeki, vai asuuko niitä modeja siellä samalla kylällä :eek:
saattaa mode olla isossa kusessa jos alkaa täällä paljasteleen että kuka on ennen ollu mikä... :attn:
 
niin no toivon et voin luottaa,mutten luota kun on niin ikävii juttui muuten sattunut..mietin jo yks pvä et oli ihan tyhmää täällä alkaa koskaan ees pyörii...
Mutta toisaalta oon saanut hyvää ajan kuluu tästä sekä ihan fiksujakin vastauksia itseäni vaivaaviin kysymyksiin joten en poiskaan aio lähtee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
ja ei toi ip osoitteen vaihto kait ole ihan helppoo ja yksinkertaista.. :/
Ip-osoitteet eivät ole pysyviä, ellet ole laajakaistaoperaattoriltasi ostanut pysyvää ip-osoitetta. En tiedä kuinka usein osoite muuttu, mutta arvaus olisi, että muutaman viikon välein. Joku elmo voisi tietää tarkemmin, mutta onko nörttejä paikalla?
 
Wikipediasta: "Tietokoneelle ei nykyään yleensä anneta kiinteää (staattista) IP-osoitetta vaan tietokone pyytää uuden dynaamisen IP-osoitteen kytkeytyessään verkkoon." http://fi.wikipedia.org/wiki/IP-osoite

Eli ip muuttuu aina kun kirjaudut koneelle.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Wikipediasta: "Tietokoneelle ei nykyään yleensä anneta kiinteää (staattista) IP-osoitetta vaan tietokone pyytää uuden dynaamisen IP-osoitteen kytkeytyessään verkkoon." http://fi.wikipedia.org/wiki/IP-osoite

Eli ip muuttuu aina kun kirjaudut koneelle.
ahaaaa, sä olit se viisaampi :LOL:
 

Yhteistyössä