Valvooko teillä taaperot tänään normaalia pidempään?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä 1,5v ehkä menee pikkuisen myöhempään, koska käytiin katsomassa raketteja vielä tuossa illanpäälle.. Tosin nyt on ollut taas vähän heittoa rytmissä, joten eipä tässä suurta eroa ole :)
 
:)
No me luvattiin 3v4kk ja 1v9kk tytöille että tänään saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat.. seiskalta tultiin raketteja katsomasta, (naapureiden kesken lapsille pieni show) vaihdettiin yökkärit ja vähän herkuteltiin elokuvaa katsoen.. kaheksalta alkoi isompi ehdotella jo hampaiden pesua ja nukkumaan menoa! :) Samantien simahtivat sänkyihinsä tunti sitten, ei ne näköjään rytmistään lipsu vaikka saisivatkin.

Ja tämähän tietää siis sitä että aamulla keittelen puuroa 6.20..
 
Mies sanoi tytölle että tänään saa valvoa niiin kauan kun haluaa (järjen rajoissa jos minuun on tullut) eli katotaan kuinka käy.. Nyt tuolla syö jäätelöä mitä löysin kaapista vaikka luulin että mitään ei oo täällä :D
 
"äiti"
ehkä 45 min myöhemmin menivät sänkyyn eli 20.15, 4v ja 7v. molemmille jätettiin kuitenkin rullaverhot auki, että saavat ikkunasta katsella mutta pää ei saa nousta tyynystä. sängyssä saavat valvoa ehkä kymmeneen... jos ei uni sitä ennen tuu niin sit menee rullaverhot kiinni
 
"shihtzu"
Tuossahan tuo viipottaa, normaalistikin valvotaan 22-23 välille, joten tänä iltana voi mennä sinne puoleen yöhön, jos vaan jaksaa. Minä en ainakaan pysty keskiyön aikaan nukkua, kun kaupunki pistää ilotulituksen pystyyn, niin meillä tärisee talossa ikkunatkin.
 
onko kolmevee vielä taapero?

no meillä kuiten yleensä mennään nukkumaan ysiltä, tai sänkyyn siihen aikaan. Mutta äsken lähtivät kaverin luokse katsomaan raketteja, kun meillä ei omia ole hommattu. Tästä kylästä ei saa mokomia enkä kyllä jaksanut alkaa organisoida niitä tuolta muualta missä niitä myydään. Toisaalta en edes tykkää raketeista joten mun mielestä tää meni ihan hyvin näin. Iskä ja tytöt lähti ulos ja mä jäin vauvan kanssa sisälle :)
 
"vieras"
Toivottavasti eivät, kun muutenkin nukahtavat 22.30-23. Nukahtivat kyllä autoon, kun käytiin ulkona syömässä, joten suuri riski on ettei nukkumattia ihan klo 22.30 pintaan näy. Tytöt on 2 ja 4v.
 
Minulla ei ole taaperoita, mutta tulin kurkkaamaan tätä ketjua, kun mietin, onko meidän eskari-ikäinen ollut ainoa ikäisistään, joka nukkui vuodenvaihteen yli. Eli 3 v ja 6 v menivät nukkumaan joskus klo 21 aikoihin, ja se oli heille jo valvomista. Olivat ihan väsyneitä, eivät halunneet valvoa, eivätkä heränneet puolen yön aikaan pommitteluihinkaan, mitä ulkoa kuului. Itse kyllä heräsin niihin. Mutta huojentavaa huomata, ettei me olla ihan poikkeuksellisia nukkujia, on täällä muutkin sen ikäiset näemmä nukkuneet. =)
 
kmkm
Minulla ei ole taaperoita, mutta tulin kurkkaamaan tätä ketjua, kun mietin, onko meidän eskari-ikäinen ollut ainoa ikäisistään, joka nukkui vuodenvaihteen yli. Eli 3 v ja 6 v menivät nukkumaan joskus klo 21 aikoihin, ja se oli heille jo valvomista. Olivat ihan väsyneitä, eivät halunneet valvoa, eivätkä heränneet puolen yön aikaan pommitteluihinkaan, mitä ulkoa kuului. Itse kyllä heräsin niihin. Mutta huojentavaa huomata, ettei me olla ihan poikkeuksellisia nukkujia, on täällä muutkin sen ikäiset näemmä nukkuneet. =)
Meilläki 6v meni sänkyyn klo21. Käytii klo19 tienoilla ulkoilemassa ja katsomassa ilotulituksia, poika oli niihin tyytyväinen :D ehkä koululaisena sitte annetaa valvoa myöhempään.
 

Yhteistyössä