Vanha musta

Hyvää iltaa kaunis nainen!
Muistan sinut kyllä!

Taitaa olla jo vuosia viime palstailusta?

Miten menee?
Mäkin muistan hyvin sut ja sä se kaunis nainen olet, en mä.
Ihan hyvää kuuluu, nyt kun selvisin järkytyksestä, että tänne kirjauduin. Viime kerrasta on tosiaan aikaa. Kävin just tsekkaamassa vanhoja viestejä ja vuonna 2018 olen viimeksi jotain kirjoittanut.
Mitä sulle kuuluu? Ja mitä tänne kuuluu?
 
Mäkin muistan hyvin sut ja sä se kaunis nainen olet, en mä.
Ihan hyvää kuuluu, nyt kun selvisin järkytyksestä, että tänne kirjauduin. Viime kerrasta on tosiaan aikaa. Kävin just tsekkaamassa vanhoja viestejä ja vuonna 2018 olen viimeksi jotain kirjoittanut.
Mitä sulle kuuluu? Ja mitä tänne kuuluu?
Hyvää kuuluu. Ekaa kertaa elämässä aikuisiällä olen sinkku ”yh” ja rakastan tätä olemista. Lapset ovat kasvaneet jo isoiksi, teini-iässä ovat, mutta meillä on silti ihana rauhallisuus ja harmonia kotona. Lapset harrastavat kilpatasolla, siksi varmaan osaavat olla iästään huolimatta suht rauhallisia.❤

Työtä pusken kuin silmäpuolisonni jotta saan maksettua harrastukset ja sellaisen elon että mitään ei puutu, mutta rakastan työtäni niin mikäs tässä on touhutessa.

Terveenä ollaan oltu, se on ihan huippua, kaikki muu on bonusta.

Palsta on muuttunut paljon sinun aktiiviajoista. Nykyään puhutaan politiikasta ja koronasta. Kirjoittelu on valahtanut hyvin analyyttiseksi ja tärkeileväksi. Rentous ja tsit-tsät puuttuu, huumoriakin on nykyään vähemmän ja järkevää keskustelua seksistä.

Meillä on yksi pidempi ketju jossa tutut rekkautuneet höpöttää rennosti: ”saataisiinko uusi yhteiskeskustelu”.
Enää palstalaiset eivät tapaile toisiaan irl kuten ennen, ihan muutamat vain. Enää esim. miittinkejä ei ole, mutta kyllä niistä on ollut puhetta. Ainakin Rättis on näistä maininnut!

Olen muutamia tavannut, mutta on edelleen muutama palstalainen joita en ole nähnyt, jotka haluaisin tavata, täytyy ehdottaa heille jossain vaiheessa!😍
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Hyvää kuuluu. Ekaa kertaa elämässä aikuisiällä olen sinkku ”yh” ja rakastan tätä olemista. Lapset ovat kasvaneet jo isoiksi, teini-iässä ovat, mutta meillä on silti ihana rauhallisuus ja harmonia kotona. Lapset harrastavat kilpatasolla, siksi varmaan osaavat olla iästään huolimatta suht rauhallisia.

Työtä pusken kuin silmäpuolisonni jotta saan maksettua harrastukset ja sellaisen elon että mitään ei puutu, mutta rakastan työtäni niin mikäs tässä on touhutessa.

Terveenä ollaan oltu, se on ihan huippua, kaikki muu on bonusta.

Palsta on muuttunut paljon sinun aktiiviajoista. Nykyään puhutaan politiikasta ja koronasta. Kirjoittelu on valahtanut hyvin analyyttiseksi ja tärkeileväksi. Rentous ja tsit-tsät puuttuu, huumoriakin on nykyään vähemmän ja järkevää keskustelua seksistä.

Meillä on yksi pidempi ketju jossa tutut rekkautuneet höpöttää rennosti: ”saataisiinko uusi yhteiskeskustelu”.
Enää palstalaiset eivät tapaile toisiaan irl kuten ennen, ihan muutamat vain. Enää esim. miittinkejä ei ole, mutta kyllä niistä on ollut puhetta. Ainakin Rättis on näistä maininnut!

Olen muutamia tavannut, mutta on edelleen muutama palstalainen joita en ole nähnyt, jotka haluaisin tavata, täytyy ehdottaa heille jossain vaiheessa!
Minäkin haluaisin tavat sinut. ;)
 
Hyvää kuuluu. Ekaa kertaa elämässä aikuisiällä olen sinkku ”yh” ja rakastan tätä olemista. Lapset ovat kasvaneet jo isoiksi, teini-iässä ovat, mutta meillä on silti ihana rauhallisuus ja harmonia kotona. Lapset harrastavat kilpatasolla, siksi varmaan osaavat olla iästään huolimatta suht rauhallisia.

Työtä pusken kuin silmäpuolisonni jotta saan maksettua harrastukset ja sellaisen elon että mitään ei puutu, mutta rakastan työtäni niin mikäs tässä on touhutessa.

Terveenä ollaan oltu, se on ihan huippua, kaikki muu on bonusta.

Palsta on muuttunut paljon sinun aktiiviajoista. Nykyään puhutaan politiikasta ja koronasta. Kirjoittelu on valahtanut hyvin analyyttiseksi ja tärkeileväksi. Rentous ja tsit-tsät puuttuu, huumoriakin on nykyään vähemmän ja järkevää keskustelua seksistä.

Meillä on yksi pidempi ketju jossa tutut rekkautuneet höpöttää rennosti: ”saataisiinko uusi yhteiskeskustelu”.
Enää palstalaiset eivät tapaile toisiaan irl kuten ennen, ihan muutamat vain. Enää esim. miittinkejä ei ole, mutta kyllä niistä on ollut puhetta. Ainakin Rättis on näistä maininnut!

Olen muutamia tavannut, mutta on edelleen muutama palstalainen joita en ole nähnyt, jotka haluaisin tavata, täytyy ehdottaa heille jossain vaiheessa!
Ah, sun tilanne kuulostaa hyvältä, vaikutat onnelliselta. Harmi, että palsta on muuttunut. Silloin ”vanhaan hyvään aikaan” iloittiin ja tapeltiin, mutta ikinä ei takuulla ollut tylsää.
Mäkin erosin 3,5 vuotta sitten. 1,5 vuotta olin sinkkuna ja olin sitä elämäni ensimmäistä kertaa, joten meno oli sen mukaista.
Sitten tapasin nykyisen mieheni ja edettiin hurjaa vauhtia. Hän asui aluksi Helsingissä, joten oltiin etäsuhteessa kun mentiin kihloihin, edellisvuoden lokakuun alussa hän muutti luokseni ja viikon avoliiton jälkeen mentiin naimisiin. Juhlittiin siis viime vuonna jo meidän 1-vuotis hääpäivää 😅.
Lapset mullakin jo isoja, toinen on jo muuttanut pois kotoa (20-vuotias) ja nuorempi on 13-vuotias.

Kaikenmoisia muistoja kyllä nousee nyt pintaan palstailusta 😊❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Boobis ja Lispetti
Onks sulla ollu muita nimimerkkejä kuin Turkilmas?
Mun mielestäni mä olen aina ollut Turkilmas. En ainakaan itse muista mitään muuta nimimerkkiä. Joskus taisin lähteä ovet paukkuen täältä ja kun sitten tulin nöyränä tyttönä takaisin, niin piti muuttaa nikkiä sen verran, että eka kirjain muuttui isoksi.

Voi kyllä olla, että muistan ihan väärinkin. Siitä tosiaan on paljon aikaa, kun täällä olin aktiivisena. Varmaan joku 10 vuotta.
 
vierailija
Ah, sun tilanne kuulostaa hyvältä, vaikutat onnelliselta. Harmi, että palsta on muuttunut. Silloin ”vanhaan hyvään aikaan” iloittiin ja tapeltiin, mutta ikinä ei takuulla ollut tylsää.
Mäkin erosin 3,5 vuotta sitten. 1,5 vuotta olin sinkkuna ja olin sitä elämäni ensimmäistä kertaa, joten meno oli sen mukaista.
Sitten tapasin nykyisen mieheni ja edettiin hurjaa vauhtia. Hän asui aluksi Helsingissä, joten oltiin etäsuhteessa kun mentiin kihloihin, edellisvuoden lokakuun alussa hän muutti luokseni ja viikon avoliiton jälkeen mentiin naimisiin. Juhlittiin siis viime vuonna jo meidän 1-vuotis hääpäivää .
Lapset mullakin jo isoja, toinen on jo muuttanut pois kotoa (20-vuotias) ja nuorempi on 13-vuotias.

Kaikenmoisia muistoja kyllä nousee nyt pintaan palstailusta
Onko tämä uusikin mies turkkilainen?
 
Ah, sun tilanne kuulostaa hyvältä, vaikutat onnelliselta. Harmi, että palsta on muuttunut. Silloin ”vanhaan hyvään aikaan” iloittiin ja tapeltiin, mutta ikinä ei takuulla ollut tylsää.
Mäkin erosin 3,5 vuotta sitten. 1,5 vuotta olin sinkkuna ja olin sitä elämäni ensimmäistä kertaa, joten meno oli sen mukaista.
Sitten tapasin nykyisen mieheni ja edettiin hurjaa vauhtia. Hän asui aluksi Helsingissä, joten oltiin etäsuhteessa kun mentiin kihloihin, edellisvuoden lokakuun alussa hän muutti luokseni ja viikon avoliiton jälkeen mentiin naimisiin. Juhlittiin siis viime vuonna jo meidän 1-vuotis hääpäivää .
Lapset mullakin jo isoja, toinen on jo muuttanut pois kotoa (20-vuotias) ja nuorempi on 13-vuotias.

Kaikenmoisia muistoja kyllä nousee nyt pintaan palstailusta
No te ette naimisiin menossa jääneet aikailemaan! :D Ihan hyvä! Mitäpä sitä odotella kun tunteet ovat mitä ovat.

Mä oon ”tylsästi” elänyt sinkkuaikaa, en ole oikein koskaan viihtynyt radalla hurjien nuoruusvuosieni jlk.
Mies minulle saattaisi siis näillä menoilla löytyä jostakin lasten harrastuksista/luonnosta esim. sienimetältä, mutta koirani on niin kamala ja kulkee aina mukana niin se karkottaa kaikki jotka saattaisivat muuten tulla juttusille.😂

Ex mies ja minä erosimme hänen päihdeongelman vuoksi, tavallaan kai toivoisin että jonain päivänä hän olisi eheytyneenä oveni takana ja veisi minut taas unelmaani takaisin. Elämä hänen kanssaan oli tosiaan kuin unelmaa, silloin kun päihteet eivät haitanneet menoa.

Mulla on huono omatunto kun taas vihdoin lupasin kavereille lähteä ”ryyppyreissulle”, mutta nyt jo kaduttaa. Viihdyn ihan liian hyvin yksin kotona. Ehkä tämä on vaan vaihe ja kyllästyn jossain kohtaa yksinoloon, mutta sitä sitten odotellessa. En ole kaivannut edes satunnaisia seksisuhteita.

Todellakin! Minä kaipaan ennen vanhaista kunnon palstasekoilua!:D
 
  • Rakkaus
Reactions: Turkilmas
Voi! Tuli mieleen miten rennosti ennen vanhaan laiteltiin kuviakin! Muistan kun olit lähdössä bilettämäön niin laitoit kuvan, missä näkyi myös teidän kaunista kotia!❤

Nykyään ei juuri kukaan uskalla laitella kuvia, saa pelätä että joku hullu alkaa vaanimaan tai on kohta oven takana.😂
 
Ainiin! Oletko kuullut että mummeliisa ja Majuri ovat valitettavasti siirtyneet ilmavoimiin? :(
 
@kepsis on muuten taas kadonnut pidemmäks aikaa!
Joskus sentään kävi yllätysvisiitillä, mutta nyt en ole havainnut hänestä mitään pitkiin aikoihin!

Lunatic harmailee silloin tällöin, hänet on helppo tunnistaa!❤

Peyotea (rukoilijasirkka) en ole nähnyt ainakaan omalla nikillään vuosiin.
 

Yhteistyössä