Vanhojen lastenohjelmien muistelua :)

Onkos teille jäänyt joistain vanhoista lastenohjelmista jotain tiettyjä jaksoja mieleen? =)

Itse muistan jostain (oliskohan Taotaosta) sellaisen missä joku prinssi tms matkustaa hevosellaan linnunrataa pitkin. En osaa oikein selittää kun en niin hirveesti siitä muista. Harmi sinänsä kun olisi kiva saada se jostain. :ashamed:
 
hihii
Muistaako täällä kukaan justus-lohikäärmettä pikku kakkosesta? Sellainen muovailuvahahahmo, en muista oliko sarja vai vaan ksi "ohjelma" mutta muistan kuinka Justukselle kasvoi siivet. :)
 
mammii
Onkos teille jäänyt joistain vanhoista lastenohjelmista jotain tiettyjä jaksoja mieleen? =)

Itse muistan jostain (oliskohan Taotaosta) sellaisen missä joku prinssi tms matkustaa hevosellaan linnunrataa pitkin. En osaa oikein selittää kun en niin hirveesti siitä muista. Harmi sinänsä kun olisi kiva saada se jostain. :ashamed:
Mulla on se jakso digiboxissa!! :D Tuli joskus kk sitten juniorilta :)
 
Katsoin tuossa vähän reilu kuukausi takaperin Jakia ja Nukaa YouTubesta. =) Siellä ei ollut kaikkia jaksoja, mutta tarpeeksi kuitenkin sai nostalgioitua itseään. :D

Mikähän sen What A Mess-koiran suomenkielinen nimi oli? Sekin oli ihan mieluinen sarja silloin pienenä katsoa.
 
"pilvi"
Joku lastenohjelma oli sellainen,missä mies meni kilpikonnan selässä merenpohjaan ja siellä oli joku vedenneito.Kun mies lopulta palasi maan pinnalle,hän oli vanhentunut ja oli jo vanhus partoineen.

Ja sitten muistan Miinasta ja Manusta sellaisen jakson,kun olivat hiihtämässä ja siellä jossain tunturissa oli mökki missä asui Jänkä Joonas :D
 

Yhteistyössä