vantaalaiset

Mitäs nyt tehdään kun leikkaavat sitä kuntalisää? Kuinka moni on laittamassa lastaan päiväkotiin?

Meillä ei ihan vielä ajankohtaista, mutta ensi kesänä poika täytää kaksi vuotta, niin silloin varmaankin meen töihin ja poika laitetaan hoitoon.

Niin kivaa kun olis ollu olla kotona vielä se yksi vuosi, mutta pakko mennä tienaamaan...
 
Niinpä. Mitä tässä tekis? Meidän poju täyttää tosin vasta marraskuussa ensi vuonna sen 2v. mutta olin tässä haaveillut pikkasen, että voisinkin olla sinne 3 v. saakka kotona. Nyt ei kyllä enää onnistu. Se on varmaan kesällä laitettava hoitopaikkahakemus menemään. Että näin Vantaalla. Helsingin puolella valitettavasti asiat paremmin. Kyllä tässä jo melkein alkaa toivoa, että Hki-Vantaa-Espoo yhdistyy yhdeksi kaupungiksi.
 
Kyllä suututti, kun vantaa-lisää mentiin leikkaamaan!! kyllä se 67? meidän taloudessa tuntuu!! Poika reilu 2-vuotias, ja olen jo hakenut töistä lisää hoitovapaata 08/2006 asti. Kai se raha on revittävä sitten jostain???
Tuntuu vain niin kummalta, kun lähikunnissa on niin erilaiset tukiviidakot. Tekisi kyllä muuttaa Espooseen, siellä hieman paremmin hoidettu lisä-asiat, kuin täällä Vantaalla

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 15:27 vieras kirjoitti:
Niinpä. Mitä tässä tekis? Meidän poju täyttää tosin vasta marraskuussa ensi vuonna sen 2v. mutta olin tässä haaveillut pikkasen, että voisinkin olla sinne 3 v. saakka kotona. Nyt ei kyllä enää onnistu. Se on varmaan kesällä laitettava hoitopaikkahakemus menemään. Että näin Vantaalla. Helsingin puolella valitettavasti asiat paremmin. Kyllä tässä jo melkein alkaa toivoa, että Hki-Vantaa-Espoo yhdistyy yhdeksi kaupungiksi.
Tähän omaan litaniaan pitää vielä lisätä, että muutimme keväällä Helsingistä tänne Vantaalle. Olis varmaan pitänyt pysyä Hesassa, mutta oman asunnon kun halusi niin jostain piti tinkiä......ja nyt sitten Vantaa huonontaa lapsiperheiden asemaa. :ashamed:
 

Yhteistyössä