Varastaako postin työntekijä vai missä voi olla vika?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen postittanut kaksi partylite kynttilä pakettia partyliten kuorissa ja ne ei ole saapunut perille vaikka jo joulukuussa laitettu menemään.Sain juuri tietää että yksi hame jonka lähetin myös kirjeenä viikko sitten,ei ole sekään mennyt perille.Kaikki laitettu samasta postista,miten hitossa tämä voi olla mahdollista??????

Itse tiedän ne postittaneeni joten kyllä suoraan sanoen ottaa aivoon ja lujaa,tässä menee oma maine.=/ Mulla herää jo epäilys,varastaako joku niistä postityön tekijöistä lähetyksiä,ei niitä voi pienessä ajassá noin paljon kadota???? =/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja km:
mä oon epäilly samaa. Posti hukkasi meidän turvaistuimen!! Tuntuu uskomattomalta, että joku voi vahingossa hukata niin ison paketin...
Saitko korvausta?Kuitenkin varmaan vähän arvokkaampi juttu kun mun lähetykset,näistä ei posti edes korvaa mitään.Hitto että ottaa päähän.=/
 
vieras
No mun täti on lähettänyt joskus kortin välissä mulle rahaa, ja kirje ei ole koskaan tullut perille. Itse olen postittanut eräät rukkaset, jotka eivät koskaan tulleet perille. Mene postin nettisivuille tekemään katoamisilmoitus. Se kannattaa tehdä ihan tavalllisestakin kirjeestä. Tuskin pystyvät niitä enää löytämään, mutta tutkivat ainakin.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
mä oon epäilly samaa. Posti hukkasi meidän turvaistuimen!! Tuntuu uskomattomalta, että joku voi vahingossa hukata niin ison paketin...
Saitko korvausta?Kuitenkin varmaan vähän arvokkaampi juttu kun mun lähetykset,näistä ei posti edes korvaa mitään.Hitto että ottaa päähän.=/
saatiin me uus vastaava istuin joka meni hukkaan. ja ku se paketti koko komeudessaan saapui niin kattelin sen kokoa ja ihmettelin suuresti miten kukaan voi hukata niin isoa pakettia niin, ettei sitä löydy mistään!!!! Ymmärrän jos menee kirje tms hukkaan, mutta metri kertaa metri paketin hukkaaminen vahingossa kuulostaa ihmeelliseltä. Sitä etittiin joka paikasta ja tähän päivään mennes ei oo löytyny...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun täti on lähettänyt joskus kortin välissä mulle rahaa, ja kirje ei ole koskaan tullut perille. Itse olen postittanut eräät rukkaset, jotka eivät koskaan tulleet perille. Mene postin nettisivuille tekemään katoamisilmoitus. Se kannattaa tehdä ihan tavalllisestakin kirjeestä. Tuskin pystyvät niitä enää löytämään, mutta tutkivat ainakin.
Mä tein noista partylite jutuista netin kautta katoamis ilmoituksen.Eikö niistä pitäis tulla mulle postissa joku tieto/lappu että ilmoitus mennyt perille?En oo saanut mitään lappua.=(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Miun jotexin verhopaketti oli suvereenisti revitty auki ku mänin postista hakee,puuttu justiin ne olennaiset tilaamani tuotteet...Pkt jäi postiin :headwall:
Häh? =0 Siis työntekijöistäkö sen joku oli avannut,mitä ne postissa sanoi asiaan? =0
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
mä oon epäilly samaa. Posti hukkasi meidän turvaistuimen!! Tuntuu uskomattomalta, että joku voi vahingossa hukata niin ison paketin...
Saitko korvausta?Kuitenkin varmaan vähän arvokkaampi juttu kun mun lähetykset,näistä ei posti edes korvaa mitään.Hitto että ottaa päähän.=/
saatiin me uus vastaava istuin joka meni hukkaan. ja ku se paketti koko komeudessaan saapui niin kattelin sen kokoa ja ihmettelin suuresti miten kukaan voi hukata niin isoa pakettia niin, ettei sitä löydy mistään!!!! Ymmärrän jos menee kirje tms hukkaan, mutta metri kertaa metri paketin hukkaaminen vahingossa kuulostaa ihmeelliseltä. Sitä etittiin joka paikasta ja tähän päivään mennes ei oo löytyny...
No just.On se kivaa kun ei postiinkaan voi luottaa.Mulla ainakin nyt meni luottamus.=/
 
Aino
Itselle kävi huuto.netin pakettia lähettäessä niin yksi lakki hävisi paketista.
Lähettäessä oli paketissa ja perillä ei enää ollut. Ja käytiin hirvittävä kiista ostajan kanssa, koska hän syytti mua että en ollut sitä edes lähettänyt. Itse tulin monen tilanteen lopputulokseen sen, että ei ole muuta kuin ne on hävinnyt postissa. Ja itsellä on ennenkin hävinnyt tavaroita. Tosin saanut korvauksenkin mutta silti.
 
Lahti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun täti on lähettänyt joskus kortin välissä mulle rahaa, ja kirje ei ole koskaan tullut perille. Itse olen postittanut eräät rukkaset, jotka eivät koskaan tulleet perille. Mene postin nettisivuille tekemään katoamisilmoitus. Se kannattaa tehdä ihan tavalllisestakin kirjeestä. Tuskin pystyvät niitä enää löytämään, mutta tutkivat ainakin.
Mä tein noista partylite jutuista netin kautta katoamis ilmoituksen.Eikö niistä pitäis tulla mulle postissa joku tieto/lappu että ilmoitus mennyt perille?En oo saanut mitään lappua.=(
Minä tein sen ilmoituksen suoraan postiin,kyse oli kirjeestä tai oikeasteen maxikirjeestä :(
Minulle tuli muutaman päivän päästä kirjallinen lappu kotiin jossa vain luki että ei ole etsinnöistä huolimatta löytynyt ja posti ei korvaa kuin vakuutetut tai paketit joissa se seurantakoodi vai mikä se nyt oli.
Samoin postissa silloin sanoivat minulle että tuo kirjallinen vastaus tulee minulle ja sille kenelle sen tuotteen olisi pitänyt mennä,
nyt tämän tuotteen ostaja ei kuitenkaan oman kertomuksen mukaansa ole saanut postista mitään lappua josta selviää että olen tehnyt ilmoituksen :(
 
joku
Ja kyllä, hukkaan menee jopa suurempia lähetyksiä kun turvaistuin. Joko harhautuu jollekkin toiselle terminaalille tai purettu väärään paikkaan. Osotelappu on saattanut mennä epäselväksi tjs. eli ei välttämättä varastettu. Mutta kyllä se tympäsee tuommoset katoamiset.
 
-
Voi elämä ihan oikeasti. Luuleeko ihmiset tosiaan että jakajilla olisi minkäänlaista kiinnostusta availla satoja kirjeitä ja kymmeniä paketteja päivittäin? Ihan vaan sen takia että jos vaikka sattuisi natsaamaan että jossain paketissa on juuri se ihana paita ja just mun kokoo!!! Tai että kirjeessä sattuisi olemaan rahaa eikä pelkästään sitä mummon lähettämää kissanristiäiskorttia? Loukkaavaa ammattikuntaani kohtaan heti ajatella että jakaja varastaa toisten postia.. Todennäköisesti ketjun aloittajan kohdalla edes sama jakaja ei ole käsitellyt kaikkia lähetyksiä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voi elämä ihan oikeasti. Luuleeko ihmiset tosiaan että jakajilla olisi minkäänlaista kiinnostusta availla satoja kirjeitä ja kymmeniä paketteja päivittäin? Ihan vaan sen takia että jos vaikka sattuisi natsaamaan että jossain paketissa on juuri se ihana paita ja just mun kokoo!!! Tai että kirjeessä sattuisi olemaan rahaa eikä pelkästään sitä mummon lähettämää kissanristiäiskorttia? Loukkaavaa ammattikuntaani kohtaan heti ajatella että jakaja varastaa toisten postia.. Todennäköisesti ketjun aloittajan kohdalla edes sama jakaja ei ole käsitellyt kaikkia lähetyksiä..
Kyllähän noita aina vuosittain paljastuu. Ovat yksittäisiä tapauksia ja helposti leimaavat koko ammattikunnan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun täti on lähettänyt joskus kortin välissä mulle rahaa, ja kirje ei ole koskaan tullut perille. Itse olen postittanut eräät rukkaset, jotka eivät koskaan tulleet perille. Mene postin nettisivuille tekemään katoamisilmoitus. Se kannattaa tehdä ihan tavalllisestakin kirjeestä. Tuskin pystyvät niitä enää löytämään, mutta tutkivat ainakin.
Rahaa ei saa lähettää kuin vakuutettuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun täti on lähettänyt joskus kortin välissä mulle rahaa, ja kirje ei ole koskaan tullut perille. Itse olen postittanut eräät rukkaset, jotka eivät koskaan tulleet perille. Mene postin nettisivuille tekemään katoamisilmoitus. Se kannattaa tehdä ihan tavalllisestakin kirjeestä. Tuskin pystyvät niitä enää löytämään, mutta tutkivat ainakin.
Mä tein noista partylite jutuista netin kautta katoamis ilmoituksen.Eikö niistä pitäis tulla mulle postissa joku tieto/lappu että ilmoitus mennyt perille?En oo saanut mitään lappua.=(
Minä tein sen ilmoituksen suoraan postiin,kyse oli kirjeestä tai oikeasteen maxikirjeestä :(
Minulle tuli muutaman päivän päästä kirjallinen lappu kotiin jossa vain luki että ei ole etsinnöistä huolimatta löytynyt ja posti ei korvaa kuin vakuutetut tai paketit joissa se seurantakoodi vai mikä se nyt oli.
Samoin postissa silloin sanoivat minulle että tuo kirjallinen vastaus tulee minulle ja sille kenelle sen tuotteen olisi pitänyt mennä,
nyt tämän tuotteen ostaja ei kuitenkaan oman kertomuksen mukaansa ole saanut postista mitään lappua josta selviää että olen tehnyt ilmoituksen :(
tää kuulostaa siltä että paketin vastaanottaja kusettaa sua, sori nyt vaan mut jos ei saa pakettia eikä postin lähettämää kirjettä niin jossain kyllä mättää!!
 
"kemeli"
Meillä hävisi kerran tietokone postissa. Löytyi lopulta postikeskuksesta, jostain epäselvien osoitteiden hyllystä. Osoite oli siis jotenkin huonosti merkitty, kun oli lähetetty liikkeestä meille päin.
 

Yhteistyössä