Varoituksen sana tällekin palstalle!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja törkeetä!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
törkeetä!!!
Nostan tätä vielä......
Asiasta saattaa tulla poliisi-asia,koska niin paljon hänestä on asioita selvinnyt tuolla liberon puolella....
Huijarin oikea nimi ja osoitekin on siellä tiedossa......
 
törkeetä!!!!
Koittakaa selvittää myös,onko joku täällä joutunut huijatuksi....
Lähes jokaisella myynti-palstalla on ko. huijarin myynti-ilmoituksia.....yhdellä lupaa mm. kahdet,tai kolmet vaunut (!!) jos saa itselleen vaihdossa paremmat...
Myy myös lasten ja naisten vaatteita jne.....ilmeisesti siis kauppaa huijaamiaan tavaroita...
Emämokan oli tehnyt monessakin asiassa,mm. kuvannut myyntiin tuotteen ja kuvassa näkyy hänen oma puhelinlaskunsa nimineen ja osoitteineen :) Linkki kuvaan löytyy myös liberon puolelta...
 
Eikös tässä ole ollut uutisissa nyt kaiken maailman rahankeräyshuijareista juttua? Eikö tämä kuitenkin ole aikalailla vastaavaan kategoriaan luettavissa jos ihminen huijaa itselleen tarpeetonta hyötyäkseen niistä?
Kuitenkin, jonkinlaisesta huijauksesta kyse, kyllä siitä voisi ainakin jotkut sakot antaa...Saas nyt kyl nähdä Suomen valtiossa...
 
törkeetä!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja frank-n-furter:
Eikös tässä ole ollut uutisissa nyt kaiken maailman rahankeräyshuijareista juttua? Eikö tämä kuitenkin ole aikalailla vastaavaan kategoriaan luettavissa jos ihminen huijaa itselleen tarpeetonta hyötyäkseen niistä?
Kuitenkin, jonkinlaisesta huijauksesta kyse, kyllä siitä voisi ainakin jotkut sakot antaa...Saas nyt kyl nähdä Suomen valtiossa...
Mä oon kuitenkin sillä kannalla,että tosta pitää ainakin ilmotus tehhdä poliisille... Bisnestähän toi jo on..kiinnostanee verottajaakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja frank-n-furter:
Eikös tässä ole ollut uutisissa nyt kaiken maailman rahankeräyshuijareista juttua? Eikö tämä kuitenkin ole aikalailla vastaavaan kategoriaan luettavissa jos ihminen huijaa itselleen tarpeetonta hyötyäkseen niistä?
Kuitenkin, jonkinlaisesta huijauksesta kyse, kyllä siitä voisi ainakin jotkut sakot antaa...Saas nyt kyl nähdä Suomen valtiossa...
Mä oon kuitenkin sillä kannalla,että tosta pitää ainakin ilmotus tehhdä poliisille... Bisnestähän toi jo on..kiinnostanee verottajaakin...
Ja eikö Suomessa julkinen kerjäys ole laitonta?
Siis semmonen enemmälti kerjäys. Ainakin minun käsittääkseni.

 
Enää en lahjoita!
Kävin lukasemassa Liberon ketjun.

Itselläni heräsi epäilys kyseiseen nimimerkkiin jo tuossa joululahja ketjussa. Laitoin silloin pienen paketin menemään hänelle, kun enimmäisten joukossa olin paketteja lahjoittamassa. Myöhemmin ketjua selatessa huomasin, että hän oli jokaiselta lahjoittajalta kysellyt ja saanut paketteja.
 

Yhteistyössä