Varustautunut Espoolaiseen takatalveen, ja istun parvekkeella juoden väkijuomia. Mitä haluat kysyä?

"mie"
Täällä toinenkin Espoosta. Missäspäin asustat? Todella kylmä ollut tänään ja rakeitakin kuulemma tuli, itse en tänään ehtinyt nähdä, kun menin just Selloon kuuron alta pois.
 
[QUOTE="mie";29853690]Täällä toinenkin Espoosta. Missäspäin asustat? Todella kylmä ollut tänään ja rakeitakin kuulemma tuli, itse en tänään ehtinyt nähdä, kun menin just Selloon kuuron alta pois.[/QUOTE]

Kerrostaloudessa asustan, rakeet tuli pöksyihin rektaaliventilaation kylkiäisenä
 
[QUOTE="xxxxx";29853742]Oletko töissä, onko sinulla lapsia? Mitä ikäluokkaa edustat?[/QUOTE]

Olen työssäkäyvä, jonkin asteisessa esimiesasemassa, lapsia on kahdesta liitosta jääkiekon alivoimakentällisen verran ja olen ikähaarukassa 35-40
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis kuka se nyt sitten on, joka on käynyt laittamassa ruksi "pysy aina kirjautuneena palstalle".
Alkaa jo olemaan turhan spookya meinaan, kone sammutettu oikein kunnolla välillä ja silti se on tupannut mut tänne ja vihreät pallurat palaa :O


missä se pahuksen rasti on profiilissa, vois käydä sammuttamassa sen edes jos löytäis kyseisen namiskukkelin :kieh:
jos olen vhingossa laittanut sen itse päälle ....arrrrggghh
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29853736:
Haluaisitko että aiemmasta liitostasi olevat 3 lasta muuttaisivat myös teille?
En ymmärrä kysymyksesi asettelua koska sana 'myös' mukana, ymmärtääkseni lapset eivät voi asua kuin yhdessä paikassa kerrallaan. Lapseni aiemmasta liitosta voivat muuttaa luokseni jossain vaiheessa, jos näin katsotaan parhaaksi, mutta tällä hetkellä näin on hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29853778:
Niin siis kuka se nyt sitten on, joka on käynyt laittamassa ruksi "pysy aina kirjautuneena palstalle".
Alkaa jo olemaan turhan spookya meinaan, kone sammutettu oikein kunnolla välillä ja silti se on tupannut mut tänne ja vihreät pallurat palaa :O


missä se pahuksen rasti on profiilissa, vois käydä sammuttamassa sen edes jos löytäis kyseisen namiskukkelin :kieh:
jos olen vhingossa laittanut sen itse päälle ....arrrrggghh
Poistat internet-selaimesta kaikki henkilökohtaiset tiedot ja tallennetut salasanat niin Voilá
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29853820:
:wave: no ei nyt sentään, hyvänen aika, vaikka täystuhon aineksia omaankin kyllä, tässä putsataan just valokuvia kovalevyltä :cool: on kyllä rikollisen hidasta tämä pilveen meno...

mutta hikinen urakkani on puolessavälissä sentään :)

Eihän selaimen historiatietojen poistossa mene kuin:

- Sivut
- Lomaketiedot
- Salasanat
- väliaikaiset sivun lataustiedot
- muuta ns. turhaa huttua

Ei se sieltä koneelta sun valokuvia poista, tai tee muutakaan yllättävää
 
ei kun mä olen tässä muuten vaan lataamassa noita p***keleen valokuvia tässä just sinne yläilmoihin. Yli 2 gigaa jo mennyt, kai se joskus tän viikon aikana valmiiksi tulee |O

Nou hätä, nou panic.
(onpa sulla hieno avatar - oliko siitä kuvaketjusta :rolleyes:)
 

Yhteistyössä