Vastasyntyneen kotiutumisvaatteet kesällä

  • Viestiketjun aloittaja Esikoista odotan
  • Ensimmäinen viesti
Esikoista odotan
Oon ajatellu laittaa vauvalle päälle pitkähihaisen bodyn ja potkuhousut. Siihen päälle velour takki ja ehkä vielä housut? Sitten päähän tietysti ohkainen myssy. Ja jos on alle +15 niin sit vielä vois kääriä peiton siihen ympärille? Riittääkö? :D Autolla kuitenkin matkustetaan ja matkaa vain 5min.
 
Ken guru
Oon ajatellu laittaa vauvalle päälle pitkähihaisen bodyn ja potkuhousut. Siihen päälle velour takki ja ehkä vielä housut? Sitten päähän tietysti ohkainen myssy. Ja jos on alle +15 niin sit vielä vois kääriä peiton siihen ympärille? Riittääkö? :D Autolla kuitenkin matkustetaan ja matkaa vain 5min.
Mulle nuo tuplavaatteet kuulostaa jo liialta. Eli potkarit ja pitkähihainen body, ja ehkä vielä vähän peittoa ympärille. Mutta autossa on lämmin, varsinkin kaukalossa. Meillä ainakaan ei ihan vauva-aikana voinut pitää edes ulkovaatteita autossa päällä talvella kun vauvalle tuli liian kuuma.
 
Esikoista odotan
No jos on helle niin ehkä taidan laittaa päälle vain nuo pitkähihaiset vaatteet, myssyn ja tumput. Jätän tuon velourpuvun laittamatta, mutta otan varulta mukaan. Kyllä kai ne hoitsut siellä osastolla neuvoo sitten? :)

Ap
 
2xäippä
heh, muistan ikuisesti kun tokan lapsen synnyttyä olin lähdössä laitokselta ja mietin mitä laittaa pojalle päälle kun oli aikaslailla kesän kylmin päivä, jotain +17 astetta kun koko kesän oli ollut todella kuuma. Kätilö sanoi ihan pokkana että äitiyspakkauksen kevytvanupuku ei ole yhtään liioiteltua, oikein hyvä sille säälle. Piti aika pitkään kattoa kätilöä. Onneksi oli jo toka lapsi kyseessä, muuten olisin varmaan panikissa käskenyt isän hakemaan kotoa kevytvanupuvun ;D Nyt sitten lähdettiin kotia sillä vaatetuksella mitä olin pakannut eli ihan body, potkarit ja päälle velourtakki ja -housut.. ja hyvin tarkeni ;D
 

Yhteistyössä