Vastominen kielletty taloyhtiön saunassa - onko laillista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijafghjkjh
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen pienestä pitäen ulostannut saunan lauteille ja äiti on siivonnut sotkuni, nyt kun muutin kerrostaloon niin talonyhtiö kieltää tämän?! Onko laillista?
 
vierailija
Kyllä varmasti on laillista :D pitäis olla itsestäänselvyys että vastan kanssa saunotaan vain omassa tai mökkisaunassa, luuletko että seuraavan saunojan on mukavaa saunoa siellä vastojan jälkeen? tai siivoojan siivota, jonka kontolle se sotkun siivoaminen ja vastan roskiin vieminen jää kuitenkin?
 
vierailija
Ikinä ikinä ikinä ei ole missään kerrostaloyhtiön saunassa saanut vastoa.

Allergiat taitaa olla sotkua suurempi syy.
Etkä myös saa viedä koiraasi taloyhtiö saunaan.
 
vierailija
Ei tuota laissa ole kielletty, mutta jos haluat olla se kusipäänaapuri, niin siitä vaan vastomaan, voi olla että seuraavan kerran omalla vuorollasi löydät kivan yllärin itsellesi.
 
vierailijanäin
ennen muinoin sai kerrostalon saunas käyttäää vihtaa.
Itsestään selvyys oli et kaikki siivosi kaikki roskansa pois.

Samaten kun huuhtelu saippuat pois seinistä ja lattioilta.
 
En ikinä enään muuta mihinkään missä on naapureita alle kahdensadan metrin päässä.

Oma tupa, oma lupa. Ei vaan jaksais enään niitä elämäntapakyttääjiä jotka soittavat poliisit jo kun käy yöllä vessassa.
 
pöpi saunoo
Me lopetimme vuokratalossa saunavuoromme kun edellinen saunavuoron tilaaja käytti "saunatuoksuja" ainut vaan että tämä vuoron tilaaja oli yksinäinen mt- poikamies jota kai vitutti nuori lapsiperhe joten ennen vuoron vaihtumistaan hän kusi kiukaalle:poop:
Kukaan ei meitä uskonut kunnes parin naapurini kanssa vuorot vaihdoimme menojemme mukaan,
jolloin kusi kitkeränä haisi. Mutta minkäs teet kun juopolta mt- ongelmalliselta ei voi saunavuoroja kietää syrjäytymisen vuoksi, ainut vaihtis oli sanoa irti oma vuoro.
 
Samusoosi
Minäpä se vaan vihdon, kun olen tälläinen raggari!
Siivoan aina omat ja ikävä kyllä muidenkin jäljet. Miksi joku kaataa siideriä kiukaalle ja syö sipsejä suihkussa? Elämä on ihmeellistä. Lauteille kuseminen tuntuu myös olevan kova sana.
 

Yhteistyössä