Vauva 4 pvän ikäinen ja olen huomenna menossa baariin :P

  • Viestiketjun aloittaja jkjkjk
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Sori nyt kun provosoin, mutta omistan baarin ja olen sinne menossa käymään :D
Ei voi olla. Baariin meneminen tarkoittaa aina ja poikkeuksetta tolkutonta ryyppäämistä ja perseiden olalle vetämistä ja sitä, että vähintään kaksi päivää sen jälkeen maataan sängyn pohjalla krapulassa, ja maitokin on vähintään viinin vahvuista, saati että vauvaa pystyisi edes hoitamaan oksentamatta sen päälle. HALOO ihmiset!
 
-
Mulla lapsi 1v 5kk ja kertaakaan en ole baarissa käynyt lapsen aikana. Kertaalleen on lapsi ollut yökylässä, mutta sekin ilo meni siihen että mun piti aamulla lähteä klo 6 ajamaan 400km päähän.. :D Ehkä sitten taas kun lapsi on 15v kieppeillä.. ;)
 
[QUOTE="heh";21943399]Ei voi olla. Baariin meneminen tarkoittaa aina ja poikkeuksetta tolkutonta ryyppäämistä ja perseiden olalle vetämistä ja sitä, että vähintään kaksi päivää sen jälkeen maataan sängyn pohjalla krapulassa, ja maitokin on vähintään viinin vahvuista, saati että vauvaa pystyisi edes hoitamaan oksentamatta sen päälle. HALOO ihmiset![/QUOTE]

Näinpä, kertoo niitten kauhistelijoitten omista alko-ongelmista kun eivät muuta vaihtoehtoa näe.
 

Yhteistyössä