* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

eläinystävä, harvalla varmaan on mahdollisuutta touhuilla heti sillä hetkellä kun on saanut testiin plussan, varsinkin, jos on töissäkäyviä ihmisiä, niin kuin sinäkin :) Mä teen yleensä ton ovistestin iltapäivällä niin voi sitten illalla touhuta. Munasoluhan on hedelmöityskykynen 12-24 tuntia sen irtoamisesta. Jos olen ymmärtänyt oikein, nii ovistestin näyttää plussaa 24-36 tuntia ennen munasolun irtoamista. Tuostahan tuo laskutoimitus onkin sitten helppo tehdä :p raskaaksitulo on loppujen lopuksi todella matemaattista touhua ;)
 
Anteeks kun en pahemmin oo täällä kirjoitellu.. Tuntuu ettei koneella kerkee juurikaan käymään. Hirmuisesti plussatuulia kaikille ja onnea jo plussanneille! :)

Täällä ois nyt mennyt 4vko ja 1pv kierukan poistosta. Huomenna pitäis periaatteessa alkaa menkat, mutta... Ihme närästyksen tunnetta ollut jo viikon verran paheten iltaa kohti ja tänään on tissit ollut ihan järkky arat ja vähän kuin turvoksissa olevat, mitä normaalisti ei todellakaan ole! :O
Jotenkin epäuskoinen olo, että ois muka tärpännyt. Mut maltan mieleni ja en testaa ennenkuin viikon päästä, jos menkat ei oo vielä silloin alkanu. :D

muoks* Ja välillä tulee niitä kuuluisia repäisykipuja alamahaan kun aivastaa.. Nämä ollut aiemmissa raskauksissa selvä oire.
 
Viimeksi muokattu:
Tänneppä ei mitään uutta...

Ei oo vielä menkat alkanut. Edelleen jomottelua ja nippailua. Hieman ruskehtavaa valkovuotoa pikkarisuojaan tänään illalla. Tissit vähä oudot, jotenki enempi läsnä olevat:LOL:

Välillä oon ihan varma, että oon raskaana ja välillä ihan varma että en oo. Rennosti oli tarkotus ottaa tämä raskautumisyritys, mutta helpommin sanottu ku tehty. Oon kyllä tehny jo kivoja suunnitelmia ens viikon viikonlopuksi,et jos ei nyt nappaakkaan. :rolleyes:

Edellisten kuukautisten alussa oli samanlaista "vuotelua" et siinä mielessä tuntuu, et menkat alkaa kyllä.

-Kp27-
 
Viimeksi muokattu:
Kp 13 ja tänään sinne gynelle. En tiedä kumpi pelottaa enemmän, se että kaikki on ok vai se että kaikki ei ole ok. Ovis on laskennallisesti tulossa sunnuntain ja tiistain välissä mut tähänkin luulisin saavani vastauksen gyneltä. Pyydän että kohtu ja munasarjat ultrataan että näkee onko siellä kaikki ok.
 
Gynellä käyty ja kaikki pitäisi olla kunnossa.

Kp 13 siis, kohdun limakalvo oli noin 8 mm eli käsittääkseni ihan riittävän hyvä. Oikeassa munasarjassa on tapahtumassa ovulaatio ihan just, follikkelin koko 1,8 cm, ilmeisesti 2 cm kohdalla munasolu irtoaa jos olen oikein ymmärtänyt. Täytyy tänään kellistää mies ja jospa huomenna myös ja sunnuntaina että tulee varmasti hyödynnettyä ovis. Meillä on ihan kamala räkätauti ja luupempa et miehen siittiöt tuskin on parhaassa hapessa kahden viikon flunssan sairastamisen jälkeen...
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
niin toivoisin :( höh, uuteen kiertoon vaan hyvällä tsempillä, toi tunne on niin turhauttava ja hyvä leonella et kaikki kondiksessa :) Epäilitkö sää sit ettei oli, ootteko kauan yrittänyt?

Mulla tuli iltasella kerran pyyhittäessä sitkeetä limaa, en tiedä kuvittelenko vai olisko ovistestiin piirtyny vähän selkeämoi haalea viiva, ei kuitenkaan läheskää plussan puolella.
 
leonella, hyvä, kun kaikki on kunnossa! Toisaalta olit varmaan toivonut, että jotain sieltä olisi löytynyt, mikä olisi voitu hoitaa lääkkeillä ja se olisi selittänyt vaikeudet raskaaksitulossa? Mutta nää on vaan niin paljon henkimaailman juttuja, että kun kaikki on todistetusti kunnossa niin pitäis vaan pystyä mielestään rentoutumaan ja ajattelemaan ihan jotain muuta kuin hedelmöittymistä... Helpommin sanottu kuin tehty, i know ;)

niin toivoisin, pahoittelut menkoista! Mutta sullakin "vasta" toinen yk, joten positiivisin mielin vaan, eihän tuo ole vielä aika eikä mikään :)

Täällä kp 22. Ei oikeastaan mitään normaalista poikkeavaa tunnetta, lukuunottamatta pientä ajoittaista menkkamaista juilintaa, jota mulla oikeastaan oli jo ennenkin ovista. Juuri tuon tunteen takia ajattelinkin, että jos ei tässä kierrossa tärppää niin menen gynelle tarkistuttamaan asian, että mikä tuon juilinnan aiheuttaa.
 
Heippa kaikki!

Tänne suuntaan ei mittään jännää, KP 14 ja piinailu vois alkaa tässä jossain vaiheessa.

Titti. Mulla on vaan nuo vitamiinit ja foolihappo käytössä, ku yk 1 vasta menossa, niin en oo päätäni jaksanu vaivata vielä poppakonsteilla.

ON: Laskennallinen ovis tänään, mutta himot oli taivaassa toissapäivänä. Ukolla oli mennä hermo mun kanssa :LOL: Joka toinen pv ollaan kuiten peuhattu, että eipä tämä oo ainakaa yrityksen puutteesta kiinni jos ei tärppää tässä kuussa :D
 
Viimeksi muokattu:
Meuillä on menossa nyt vasta yk 4 eli ei voi sanoa että raskaaksi tulo olisi vaikeaa tms kun ei ole yrityksiä paljon takana. Viimeksi raskauduin yk 7, gynellä käynnin jälkeen seuraavasta kierrosta.

Varasin ajan gynelle kun mun menkat on muuttuneet niukoiksi. Aiemmin sen 5-7 päivää ja kunnon vuotoa, sitten oli kahdet menkat sellaiset kahden päivän kestoiset pienet veritipat vaan. Nyt viimeksi oli "isommat" menkat mutta menkkojen jälkeen oli tiputtelua vielä viikon. Hirvitti että kohdun limakalvo on liian ohut mutta onneksi ei sentään!
 
Mulle voi päivittää listaan. Knyte; 32v; 19/26-28 kp; 1.yk 10/14 ya; 2. lapsi.
Tääl ollaan toisaalta sekavis tunnelmis, mut toisaalta innoissaan. Intoa puhkuaa taas yhtä paljo ku esikoisen yrityksen aikaan. Mutta se tosiasia toisaalta on mieles koko aika, mitä jos tää ei onnistu niin helposti, kun ei se ekakaan lähteny helposti. Miten monet kerrat joudun pettymään ja toteamaan, että taas nega. Toisaalta mieltä rauhoittaa kuitenkin nyt tuo yksi poika tuolla lattialla, että onhan minulla jo yksi lapsi; vaikkei toista koskaan tulisi. Siitä täytyy olla onnellinen. Mies kovin jo puhuu ja miettii miten esikoinen reagoi sitten toiseen. Itse mietin myös sitä, tuleeko mustis vai ei. Mutta toisaalta itseä mietityttää myös muut asiat vauvan alkuajasta esim. onnistunko tällä kertaa imettämään kun esikoisen aikana imetyksestä ei voinu nauttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Titti.


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 01.11.2014



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
phaedra3057/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana872755/25yk2ya 8/142. lapsi
Kaktuspiikki833153/32yk5ya 6/143. lapsi
Marie823243/29-32yk2ya 9/142. lapsi
HKS843040/27-30--1. lapsi
Jepulis<33138/27-28yk8-3. lapsi
Jomine3036/30yk1ya 10/144. lapsi
Decca3236/24(26-28)yk12. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Summersun823230/??yk1-2. Lapsi
heikkulin2724/23-28yk4ya 7/142. lapsi
lulina2024/29yk2ya 9/142. lapsi
Titti.3322/31yk2ya 9/142. lapsi
jennnyy2521/27-28yk2ya 9/14
esikoinen haaveissa23-/31-?yk29ya 7/121. lapsi
Vivi Hellion3420/??yk3ya 8/14 (6/14)2. lapsi
caramba892519/28yk3ya 7/142. lapsi
Aatoel3319/25-28yk3-3. lapsi
heidip*2619/27-28yk1ya 9/143. lapsi
Knyte3219/26-28yk1ya 10/142. lapsi
Joline3318/28yk1ya 10/145. lapsi
päärynärouva 15/26-29yk5ya 7/144. lapsi
Leonella3114/30yk4ya 7/142. lapsi
sylikinkku2614/28yk110/14
eläinystävä2714/26-28yk5ya 7/141. lapsi
:heart: :heart: :heart:
zuikeli2012/28-32yk8-
Citilda2912/27-29yk4ya 7/142. lapsi
mimmi92 22 11/?? yk8 2. lapsi
Yemi2010/28yk2-1. lapsi
pipiipa207/27-31yk7-
Samhe195/26-30yk6ya 6/14
Niin toivoisin 2/28?yk2-
:) :) :)
Sirppuliina35??/30-35yk3-4. lapsi
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi





........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... Vivi Hellion DPO6
........................... Satsuma90
........................... Sirppuliina........DPO7
........................... Heikkulin DPO6
........................... lulina DPO6



........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ InkeriIisakki
................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff
................................ tirpsi
................................ s4nnn
................................ Whiskey



............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................ JeHil 10/14
................................ Na-dene 10/14
................................ Sohvi35 10/14
................................ NeitiMi 10/14
................................ Marie82 10/14
................................


Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)


Ketjua päivittää: Citilda



 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä listan päivitystä jälleen. :)

Knyte Aika samoja fiiliksiä ja pohdintoja miulla. Esikoista aikanaan tehtiin ex-ukon kanssa vuoden verran eikä miullakaan imetys oikeen ottanut sujuakseen. Tsemppiä sinne! Jotenkin nyt yk4 ja oon kai vähän tottunut tohon piinailuun ja odotteluun ja otan jo vähän rennommin kuin ekoissa yk:issa.

Täällä on touhuttu Halloweenia niin ettei oikein ole muuta ehtinytkään.

Kuinkas moni on katsellut kiinalaista raskauskalenteria? Vai mikä se nyt onkaan. Mä täällä haaveilen tyttö lapsesta (no joo, lapsesta kyllä ylipäätään mutta...) Kun poika miulta jo löytyykin. Isäntä on sitä mieltä, että kaksi muksua riittänee niin toki toivoisi sitä tyttöä. :D Ja tämä kierto olisi miun kohalla nyt sitten tyttökierto sen pirun kalenterin mukaan joten hitto kyllä mie toivon, että tärppäisi tästä kierrosta!

:p Peitot on kyllä viuhunutkin ihan kiitettävästi! Ovis tuntemuksia ei vielä kyllä ole joten menee ihan omaksi ja isännän iloksi :D

Hyvää Halloweenia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Meillähän esikoista tehtiin kanssa reilu 2 vuotta, eikä imetys sujunut kuin 5 vko. Harmittaa näin jälkikäteen kun tuli luovutettua liian helpolla kun samat ongelmat alkoivat myös pullon kanssa. Haaveena olisi 3-4 lasta. Nyt kun tuolle esikoiselle vielä sais leikkikaverin niin olen päättänyt että enää sen jälkeen en jaksa tätä jatkuvaa yrittämistä. Sen jälkeen saa tulla lisää jos on tullakseen.. Toki olen onnellinen tuosta yhdestäkin pikku ihmeestä :)
 
kp 19/27-29 yk 2

dpo 2


Anteeksi ettei musta ole kuulunut pitkään aikaan, olen nauttinut tuon miehen seurasta kun nyt majaili meillä liki 3 viikkoa :heart: Töiden ja arjen pyörittämisen ohella ei aika ole juuri muuhun riittänyt ja olenkin ollut aktiivisemmin päivittelemässä tuota 3:tta kuumeilevien ketjua. Tässä on ohimennen nyt puhuttu yhteenmuutostakin :D Minä, joka sanoin etten enää koskaan muuta miehen kanssa saman katon alle, oon nyt alkanut tosissani miettimään tällaista asiaa ;) Samaten kuin minä, joka sanoin etten koskaan mene naimisiin, olenkin alkanut haaveilemaan omista häistäni :O :D Auts!!

(.) Täällä piinaillaan. Keskeytetyt yhdynnät lopetettiin tällä viikolla ja tuli juuri sopivasti hyödynnettyä oletettu ovis samaisena päivänä. Avaamattomassa paketissa odottaa 6 raskaustestiä, katsotaan kauanko maltan olla testaamatta :D Jos vaikka kuun lopussa testailen syntymäpäivänäni; olisi kyllä hieno synttärilahja :heart:

Poppakonsteja ei ole käytössä. Ainakaan vielä. Olen jotenkin asennoitunut pillereiden lopetuksen jälkeen, että raskautumiseen voi mennä taas sen 1½ vuotta niinkuin esikoista yrittäessä. Saa nähdä kauanko tämä tuleejosontullakseen-fiilis kestää :D Hiustenlähdön vuoksi syön Priorin Extraa ja Multivitamiinia siten kuin muistan.

Raskaudesta kertominen työpaikalla, kannattaa varmaan lähiesimiehelle kertoa suhteellisen pian kun tuollaisten aineiden kanssa on tekemisissä. Meillä osa työporukasta tietää, että on yritystä. Aion kertoa raskaudesta lähiesimiehelle aikalailla pian, sillä meillä on töissä MRSA-kantaja, ESBL:lää sun muita tartuntatauteja sekä kehitysvammaisella mm. lyömiseen liittyviä pakkoliikkeitä enkä tietenkään halua yhtään riskeerata.

Citilda onnea uuteen kotiin ja kiitokset listan päivityksestä :hug: :flower:
 
Heips kaikille!

Tsempit jokaiselle tähän kiertoon tai seuraavaan niille jotka ovat uuteen kiertoon joutuneet :). Olen täällä lueskellut aktiivisesti, mutta ei ole itsellä ollut paljon uutta kerrottavaa joten kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle.

Mutta nyt on: Täällä viime viikon ke eli kp 15 tuli joku outo yhden päivän vuoto. Liekö vielä niitä kierukanpoiston jälkimaininkeja. Mutta se vuoto loppui sitten kuin seinään eikä limaa lukuunottamatta ole näkynyt mitään. Pe/la välisenä yönä tunsin nippailun vasemman munasarjan tienoilla. Pe iltana pupuilua.. Eilisen päivän on nippaillut vasemmalta, juilinutkin/tuikkinut välillä kummasti. Olen kyllä henkisesti valmistautunut siihen, että useampi yk tarvitaan ennen kuin tässä kannattaa haaveillakaan tärpistä...

Silti muka jännittää että mitä tässä seuraavan parin viikon aikana tapahtuu ;). Lähinnä vaan toivon, että kierto tasoittuu ja pääsee jatkamaan yritystä. Meillä kyllä suhteellisen ahkerasti peittoja heilutellaan joka tapauksessa, joten kaipa se ennemmin tai myöhemmin nappaa jos vaan ovulaatio tapahtuu niin kuin pitää ja olosuhteet on muutenkin otolliset...

Nyt taitaa tulla mäenlaskukeli kun lunta työntää aika perusteellisesti. Lähdenpä lasten kanssa pulkkamäkeen :)

Ihanaa sunnuntaita jokaiselle :heart:
 
Mulla on nyt dpo 11 menossa, tossa dpo 7 paikkeilla tuntu oikeella puolen vatsassa tuollaisia Jolinen kuvailemia jomotteluja. Muuten olo on kyllä niin normaali kuin ikinä vaan voi olla.. Toivotaan et ois tärpänny, vaikkei yhtään kyllä tunnu siltä !!
 
Kp21/? ja dpo7 (oletettavasti)..
Tekis mieli jo testailla mutta eipä sitä vielä.. turhaa pettymystä vaan. Eihän välttämättä oo ees mahdollinen kiinnittyminen vielä tapahtunu.
Jotain pientä tissituntemusta on mutta se nyt ei vielä vakuuta :D
Jos nyt tulis tärppi niin la olis n. 20.7 <3
 

Yhteistyössä