* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Valtavat onnittelut sinulle äitii88 plussasta :flower:

Minulla tänä aamuna testi kirkas nega, ei haamun haamua tai viivanpaikkaakaan... pettymys on suuri, kun oma olo oli niin varma. Näköjään ei omaan kroppaan voi enää luottaa..toisaalta testasin ehkä hieman turhan aikaisin, teen varmistustestin vielä lauantaina, mutta en odota enää mitään :(
 
Onnea äitii88 ja peukutukset piinailijoille! :hug:

Pariskunta ilmoitti perheenlisäyksestä hauskalla videolla | Radio NRJ
^^ Ei mulla muuta tällä erää, tää oli ihana :D

edit: Kävin tänään labrassa, olisin saanut tuloksenkin hetimmiten, mutta ehdin varaamaan soittoajan huomiselle. Nyt sitten jännittää vaikkei isommin oireita olekaan kuin tuo maidon tihkuminen toisesta rinnasta. Olkoon niin tai näin, mutta huomenna lähdetään miehen ja ystävien kanssa laivalle tuulettumaan ja nauttimaan :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heikkulin
Mäkin taidan nyt liittyä seuraan jännäämään, hormonikierukan kävin otattamassa tänään pois, joten vauvelin yritys alkaa täälläkin suunnassa. Kierroista sun muista ei oo mitään hajua, kuukautisia mulla ei tuon kierukan kanssa ole edes ollut.

Eli mä oon 23-vuotias naikkonen ja meillä on mun aviomiehen kanssa jo yksi lapsi, 1v8kk ikäinen poika, jolle haluttais nyt sisar. :) aikeissa oli ensin vähän isommalla ikäerolla ja hoitaa opiskelut alta pois, mutta eipä tälle vauvakuumeelleen mitään voi ;)

dzelli, 23v , ya 8/14, 2.lapsi
 
heidip, hyvää laivareissua ja nauttikaa :) me ollaan lähdössä myös viikon päästä, mutta perheenä! Tekee sekin tosi hyvää, esikoinen nauttii suunnattomasti varmasti ainakin pallomerestä!!

dzelli tervetuloa :) Minkäverran sulla on opintoja vielä jäljellä? Mulla on siis sama tilanne, opiskelen edelleen ja pari vuotta olis vielä jäljellä. Esikoinen sai alkunsa, kun olin opiskellut vuoden ja siihen tuli sellanen kevyt kolmen vuoden tauko :LOL: nyt kun yritetään toista, niin samanlainen paussi on tiedossa. Joskin mulla jää sitten toivottavasti enää vuosi koulua jäljelle ja sen nyt suorittaa vaikka päällään seisten, vaikka ei se gradun kirjoittaminen mitään herkkua ole kahden lapsen kanssa ...

tänään kp11 ja ovistestissä aavistuksen verran tummempi viiva verrattuna edellisiin. Josko se olis jo lähellä :D Testaan vielä huomenna tai siihen asti, että alkaa hiipumaan! Ovistesti antaa plussan ilmeisesti vain silloin, kun testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolli?! Esikoisesta en saanut kuin kaksi haamuviivaa siinä kierrossa, mistä sitten olin raskaana, joten saa nähdä tuleeko tässäkään kirkasta plussaa!
 
Heippa!
Tää touhu lähti näköjään ihan käsistä.. :) En oo ikinä ollut missään keskustelupalstoilla mukana, saatika muutenkaan hirveästi käytä nettiä... mutta tämä keskustelu kiinnitti huomioni, joten päätin vauvahuuruissani kokeilla..

Tosiaan, ilmeisestikin tässä ensimmäisestä pienokaisesta haaveillaan, pillerit lensi viimeinkin 14 vuoden syömisen jälkeen roskiin 12.7. :-D ikää 30v ja mahdollisen huono aika lisääntyä. Mulla on koulua 1,5-2 vuotta jäljellä, ja poikaystävä lähdössä opiskelemaan vuodeksi ulkomaille. Mutta luettuani palstaa en ilmeisesti ole ainoa, joka välivuotta viettää/gradua vääntää vauvanvaippaa samalla vaihtaen.. Eikä näissä asioissakuitenkaan koskaan ole sitä oikeaa aikaa.. ;-) Se ei pelaa joka pelkää!

Eka vuoto tosiaan tuli niukkana, ja pari päivää myöhässä.. Toivottavasti olisi kroppa normaali noinkin monen pillerivuoden jälkeen!! Nyt tosiaan kp10 ja yk1, vaikka mennään tjotilla.. Mutta eihän siitä mitään tule, ja kesälomapäiväähän on hyvä viettää netissä roikkumalla ja haaveilemalla.
Tässä nyt tutustun tähän maailmaan. Ja odottelen innolla mahdollista tulevaa ovista yms. Raskaustestejä meinaan ostaa, mutta ovistestien kanssa en jaksa alkaa stressata.. Peitto heilunut kiitettävästi, jota aion mielelläni myös jatkaa väh. Jokatoinen päivä. ;-) voisikohan olla kohdallani niin onnellisesti, että raskautuisimme ensimmäisestä kierrosta!
Onnea kaikille jännääjille/odottajille! :)
 
Moikka kaikille! :)
Minäkin täältä sivusta seurailen tätä ketjua ja toinen lapsi saa ilmoittaa tulostaan jos vaan on onnea matkassa :) esikoinen onnistui heti ensi yrityksellä ja nyt on menossa vasta toinen kiertoyritys.

Tarrasukkia kaikille!
 
Tällä kp 13 menossa tänään. Ovis on oletettavasti viikonlopun aikana tai heti alkuviikosta. Vielä ei yritys "saisi" alkaa sillä jos sellainen sattuma kävisi että tulisin raskaaksi niin synnytyksien väli olisi vaan noin 1 v 5 kk ja lääkäri puhui siitä puolestatoista vuodesta. Toisaalta olen nyt lukenut paljon aiheesta ja melkein totesin et heitetään kumit nurkkaan, ei kuitenkaan tärppää pitkään aikaan. Eli varmaan se yritys alkaa NYT :D
 
Dzelli ja HKS84 tervetuloa joukkoon <3 on selkeesti ovisviikko menossa :) tärppionnea kaikille!!!! mä bongasin tänään niiin selkeen oviksen etten koskaan. Tuli sellaset limat ja kivut tunnin ajan et dpo muuttui dpo0 tälle päivälle. Viel eilen pupuiltiinkin kun lies vaati :Deli vois tärpätkin. Nyt vaan toivotaan parasta o (? ? ?) o
 
Hei taas...

Täällähän on paljon uusia,tervetuloa jännäilemään :)

Äiti88,onnea :heart: Käy meitä tervehtimässä kuulumisilla!

Omaa napaa:kirves ja aivot on heitetty samaan kuoppaan jo aikoja sitten.En uskoisi todeksi,mutta ekasta plussasta on aikaa jo päivää vaille kolme viikkoa ja tilanne on edelleen sama:en tiedä oonko raskaana vai en.Todennäköisesti en siis enää ole,niin kovat oli kivut ja vuoto.Mutta oon saanu niin älytöntä kohtelua tk:ssa,esim.ne kauan kaivatut hcg-arvot sain tietooni odotettuani VIIKON.Vittu viikon! Sillon n.rv 5+0 ne oli 550,eli ei ainakaan mitenkään kovin korkeat.Tänään kävin kontrolli kokeessa jonka tulokset pitäisi tulla jo huomenna,saa nähä meneekö taas viikko...mutta jospa nyt viimein saataisiin huomenna piste tälle älyttömälle sekoilulle.Ite en oo enää jaksanu testata monee päivään,tikussa kun seisoo se plussa ja sillä siisti.Ja vuoti siis vielä eilenkin...huoh.Saisinpa vaan jonku lopun tälle tarinalle :mad:
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 8.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa


nenni26............26.........53/26-30.........yk4....................... 1. lapsi
s4nnn..............29.........37/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
miranenn..........25.........28/30..............yk 4..................... 2. lapsi
phaedra...........30.........27/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28..........21/27.............yk6....................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........21/28.....................ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24.........20/26-30.........yk2....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........16/25-31..........yk1....................... 2. lapsi
heidip*............26..........15/28......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
lauwra.............26..........15/??..............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
päärynärouva.................13/28.............yk2....ya 7/14......... 4. lapsi
Leonella...........30..........13/30-32.................ya 9-10/14.... 2. lapsi
heikkulin...........27.........12/25-30.........yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1....................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1........4. lapsi
sohvi36...........36...........?/??........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26...........?/??........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23...........?/??........................ya 8/14......... 2.lapsi
HKS84............30..........10/??, tjot........yk1........................ 1. lapsi





........................ Piinailijat

.........................s4nnn..............DPO15
.........................caramba89........DPO15
.........................phaedra............DPO11
.........................joa..................DPO9
.........................nenni26............DPO7
.........................Na-dene...........DPO5
.........................päärynärouva....DPO3




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14
........................ äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Uusille tervetuloa :wave: :)

HKS84 lisäsin sut tonne listalle, jos et halua siellä olla, ilmoittele :)

Leonella: Kumit nurkkaan vaan ;) Jos käy hyvä tuuri ja raskaus saa alkunsa ekasta kierrosta, niin tuskin se sit enää on siitä kuukaudesta kiinni se sektion ja seuraavan synnytyksen väli :)

Alvinna: Tsemppihali :hug: Toi on kyllä niin inhottava toi sun tilanne ja sit vielä saa huonoa kohtelua tk:ssa, niinkuin ei tossa olis muuten riittävästi kestämistä :( Pitäishän se nyt tarkistaa, että jatkuuko raskaus vai onko ollut keskenmeno. Ja jos on ollut keskenmeno, onko kohtu tyhjentynyt. : / Toivottavasti tilanne selviää pian :heart:
 
Na-dene hyvä ku hoksasit nuo kiertopäivät mitä lie ajatellut ku tuollaisia oon tänne laitellu :D
nyt siis menossa kp 17/26-34
piinapäivät sentään on oikein :LOL:
on mennyt koko tämä vauva haaveilu nyt ihan ohi, johtunen kauheasta työmäärästä.. nyt ku saikulla ollut niin kerenny enemmän miettiä, viime yönäkin näin unta ihanasta pikkusesta :heart:

äiti88 onnittelut plussasta ja pikkuselle tarrasukkia matkaan :heart:
 
Huumori täälä hei:wave:
Olen 32 vuotias jolla on kohtalaisen kova kuumeilu taas päällä, mies on pari päivää vaille 39 ja esikoinen on koulun aloittava neiti. Meillä oli yritystä jo kevättalvella ja vuorotyön takia ovikset osui lähes aina huonoon saumaan ja yritys joutuikin hetkeksi hyllylle. Nyt on mulla pakannut päälle niin kova kuumeilu että jos sitä yriteltäisiin silleen rauhassa ilman ns. paineita. Eli tulee jos on tullakseen ( mut jos tikkuneuroosina kuitenkin vähän tikuttelisin silleen ilman että mies tietää) :D
Tässä kierrossa ei ole kyllä täppiä käynyt kun kp on 25 ja se kuuluisa fazerin sininen himottaa niinkuin ennenkin.

Jos mun rivi olisi tälläinen Huumori....32....tjot.8/14....2.lapsi
 
Voisin kanssa tänne tulla kuumeileen kun tuolla nelosta yrittävien ketjussa on niin hiljaista.. eli meillä kolme lasta jo, iltatähtönen olisi yrityksessä, kuumetta ollut jo vuoden, mutta nyt vasta on mieskin lämmennyt ajatukselle. Eli nyt menossa ensimmäinen todellinen yrityskierto, ja tärppipäiviä tässä odotellaan, nyt kp 14/33-35. Pelottaa, kauhistuttaa, jännittää ja olen niin innoissani että en tiedä miten päin olisi!

Jos listoille mukaan pääsee, niin rivi olisi:

Sirppuliina ...35....14/33-35....yk1.... 4.lapsi
 
No niin,viimeinkin saatiin (surullinen) päätös tälle tarinalle...eli eilen sain kontrolli hcg:n tulokset ja arvo oli odotetusti alhainen 9,3. Sinällään jees,että nyt keskenmeno on varmistettu ja sain varmuuden asiaan jotta kolmen viikon piina saadaan päätökseen.

Ärsyttää vaan se,että vieläkin tulee pientä tiputteluvuotoa ja kuukautiskipuja muistuttavia kipuja.Labran th kehotti hakeutumaan heti maanantaina tk:seen lisätutkimuksiin,mutta ite en enää millään jaksaisi ravata sinne, kun ei ne siellä kuitenkaa mitää muuta osaa tehdä kun päivitellä asiaa.En vaan tiedä,että kuinka kauan on normaalia tuntea kipuja ja vuotaa km:n jälkeen...

Onko täällä muita varhaisen keskenmenon kokeneita?Miten kierto palautui km:n jälkeen,ihmettelen että tuleeko seuraavaksi kuukautiset vai ovulaatio?Miten tässä enää voisi kuukautisia odotella kun vuotoa on jo ollut 3viikkoa?

Mutta kyllä täältä ojasta noustaan...tilasin jo uudet r- ja ovulaatiotestit.Parasta lohtua km:n kokeneelle olisi uusi raskaus :heart:
 
Alvinna, hyvä, että asia saatiin selvitettyä ainakin jollain tasolla. Tsemppiä ja toivottavasti parempia uutisia ensi kiertoon :hug:

Mä luulen, että tänään on dpo 0. Ovistesti antoi eilen ja toissapäivänä melkein yhtä tumman viivan, joten oletan, että ovis olis tänään. Tai sitten eilen, mutta näillä mennään. Voin siis siirtyä piinailijoihin :popcorn:
 
Terveiset Mereltä! Eilen kotiuduttiin laivareissulta ja vietettiin illalla miehen kanssa kaksin laatuaikaa aamuun saakka ;) Lähtöintoa hiukan kummitteli torstainen lääkärireissu.. Tulevalla viikolla otetaan labrat, mm. prolaktaani, kilpirauhaset ja hCg verestä, jos mahdollinen raskaus olikin niin alussa ettei vielä näkynyt. Sain myös lähetteen mammografiaan varmuuden vuoksi. Vähän on sekavat tunteet tämän suhteen.

Alvinna: Olen pahoillani menetyksestänne ja kohtelusta jota olet saanut tk:ssa :hug: Itselläni oli joulun jälkeen km rv4+5, vuotoa oli yhden päivän supistusten ja kipujen kanssa enemmän ja muuten kuin kuukautiset. Seuraavat kuukautiset tulivat ajallaan. Lääkäri "tarkasti paikat" 3kk päästä tuosta, kun olin muutenkin papa-kokeella pillereiden uusimista varten.
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 10.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa



s4nnn..............29.........39/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
miranenn..........25.........30/30..............yk 4..................... 2. lapsi
phaedra...........30.........29/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28..........23/27.............yk6....................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........23/28.....................ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24.........22/26-30.........yk2....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........18/25-31..........yk1....................... 2. lapsi
heidip*............26..........18/28......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
nenni26............26.........17/26-34.........yk4....................... 1. lapsi
lauwra.............26..........17/??..............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Sirppuliina.........35.........16/33-35..........yk1....................... 4.lapsi
päärynärouva................15/28..............yk2....ya 7/14......... 4. lapsi
Leonella...........30..........15/30-32.................ya 9-10/14.... 2. lapsi
heikkulin...........27.........14/25-30.........yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
HKS84............30..........12/??, tjot........yk1........................ 1. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1....................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1........4. lapsi
sohvi36...........36...........?/??........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26...........?/??........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23...........?/??........................ya 8/14......... 2.lapsi
Huumori..........32...........tjot..........................ya 8/14.........2.lapsi





........................ Piinailijat

.........................s4nnn..............DPO17
.........................caramba89........DPO17
.........................phaedra............DPO13
.........................joa..................DPO11
.........................nenni26............DPO9
.........................Na-dene...........DPO7
.........................päärynärouva....DPO5
.........................Lauwra.............DPO2
.........................heikkulin............DPO1




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14
........................ äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Viimeksi muokattu:
Omanapailua: Tänään kp23 ja selkää juimii kuin ois menkat alkamassa. Selailin menkkakalenteria edellisen plussan edeltävään aikaan ja samalla tavalla on juiminut sillon ja plussan tein pari päivää myöhemmin. En kai mä vielä voi raskaana olla? :O En edes usko, että voisin... (Teoreettisesti on toki mahdollista, kun seksiä on ilman ehkäisyä harrastettu ;) )
 
Na-dene, pitäähän sitä nyt toivoa :)

Mut voisi siirtää piinailijoihin, tänään laskennallisesti dpo2. Alavatsa on tuntunut tänään pinkeälle. Pieniä vihlaisuja tuntui päivää/kahta ennen laskennallista ovista (kp15), että ovis on voinut olla jo aiemminkin. Mutta näillä mennään :)

*muoks*
Ja Alvinnalle piti vielä sanoa, että harmittaa tuo keskenmeno ja miten vaikea prosessi se oli todentaa :( toivottavasti saisitte pian kyytiläisen, joka pysyy matkassa.
 
Viimeksi muokattu:
Tein RFSU:lla puhtaan negan. Oli odotettavissa, kun DPO:t on noin pienet vasta. Tosin jännästi se plussaviiva ilmesty siihen ja sit katos kun testi "tasottui". Lienee normaalia?
Ja lisäks kuume alkaa nousta ja joka paikkaa kolottaa. Flunssaa ei oo, kuumetta vaan... :snotty:
 

Yhteistyössä