* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Tsemppiä piinailijoille, meitähän on paljon :) nadene: toivotaan et kierto tasaantuu pian. ON: ei menkkoja ja testi nega. Alan epäillä et nyt vasta dpo 10 kyn tuota oirevihkoa katselin eli vielä 4 piinaavaa päivää saa jännittää. Mä niin oireeton etten usko kuiteskaan raskauteen tosin ei ole kyl menkkaoireitakaan....
 
Heippa! Tänään mulla dpo6, ja pientä kummallisuutta kropassa mlm. nännien arkuutta, mahan turvotusta (viiltävä kipu vasemmalla puolella alavatsassa edellispäivänä).. mutta en uskalla toivoa vielä raskautta.. Na-dene siirrätkö mut piinailijoihin.. ;-)
 
Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan? Muutamalla muussakin ryhmässä mukana,mutta niissä pikuhiljaa alkanut hiljeneen.
Olen 31v 2lapsen äiti, nyt menossa kp17/28, yk 7 ja toiveissa siis 3 lapsi. Piinailijoita ollaan nyt siis dpo 2
Aika raskasta tämä aina uuden kierron alottamista. Tikutan ovista ja sain plussan viikonloppuna. Ahkerasti ollaan telletuksia tehty :)
Toivon kyllä et tämä oli SE kierros, alan oleen kyllä ihan loppu :/
 
Tsempit kaikille piinailijoille, itselläni DPO7, mutta ei oireita niin minkäänlaisia, joten en kyllä usko, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Oikeastaan se ei haittaakaan, kun kuulin, että ensi kuussa olisi tiedossa mahdollisesti röntgenkuvaus, oishan se kiva hoidella pois ohjelmistosta (vaikka ei kyllä yhtään haittais se siirtyminen vauvan vuoksi ;) ) Testaan kyllä lauantaina jos ei mitään kuulu siihen mennessä kun on yhdet juhlat ja saatan niissä pari juoda, ellei ole viivoja testissä.
 
Onko jollakulla kokemusta valkovuodon lisäåntymisestä alkuraskaudessa? Täällä dpo6/7 ja ainoita oireita iltaturvotus ja lisääntynyt valkoinen vuoto.. Mitenköhän tähån pitäisi suhtautua..

Ärsyttää, koska viikonloppuna on kaverin häät, enkå tiedä juodakko vai eikö. Ajattelin tehdä 25 herkkyisen r.testin la aamulla, mutta tuskin siinä vielä mitåån nåkyy..
Kiitos vastauksista ja ihanaa viikonloppua kaikille! :)
 
HKS84 noin varhaisessa vaiheessa sillä alkoholilla ei ole alkion kannalta mitään merkitystä, veikkaisin että harvoin raskaana oleva edes tietää/ajattelee noilla päivllä olevansa raskaana ja juo ihan normisti alkoholia. Tietty asia erikseen me jotka täällä keskustelupalstalla mietitään ja pohditaan ja päätetään olla ihan vaan varmuden vuoksi juomatta :D

Tässä vielä tämän aamun testi heti testiajan jälkeen
1

Ja kuivana
IMG 9843

DPO10 mennään joten kokoajan epätodennäköisemmäksi muuttuu raskauden mahdollisuus. Mutta en lannistu, tämä oli eka yritys ja viime kerralla 7 kerta tärppäsi.
 
Tervetuloa uusille :wave: Kiva kun tulette mukaan, saadaan ketju pysymään aktiivisena. :)

joa: Pahoittelut menkkojen vuoksi :hug:

Heikkulin: Sullekin pahoittelut menkoista :hug:

Leonella: Jos DPO10 saa negan testiin, se ei oo vielä mitenkään epätodennäköistä saada sitä plussaa. Varsinkin kun noissa sun testeissä näkyy kuitenkin jotain :heart: Viivanpaikka ainakin... :)


HKS84: Millasta valkovuotoa se on? Mulla ainakin nyt tässä ennen menkkoja tuli sellasta ovisliman näköstä valkkaria ja olinkin ihan ihmeissäni, että mitä mun kropassa tapahtuu, mutta ilmeisesti aika monella tulee ainakin ennen menkkoja sellasta. Mutta toivotaan, että se tarkottaa sulla plussaa. Kaikkien kroppa kun toimii eri tavalla :heart:

CherryCake: Testiä odotellessa :popcorn:


ON: Ja niin ne hanat aukes tänän aamuna. Eli tällä lähti virallisesti yk1 käyntiin ja tänään kp1/28-33 :) Ja ei, en todellakaan ole harmissani, että menkat alko. Nyt päästään oikeesti yrittämään sitä raskautumista. Mulla kun noi kierukanpoistokierrot menee aina vähän harakoille. Katotaan maltanko olla ostamatta ovistestejä... Mieli tekis. tietäis taas miten kroppa toimii...
 
Viimeksi muokattu:


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 21.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa



miranenn..........25.........41/30..............yk 4..................... 2. lapsi
BlackCat..........28..........34/27.............yk6....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........29/25-31..........yk1....................... 2. lapsi
nenni26............26.........28/26-34.........yk4....................... 1. lapsi
lauwra.............26..........28/??..............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Sirppuliina.........35.........27/33-35..........yk1....................... 4.lapsi
päärynärouva................26/28..............yk2....ya 7/14......... 4. lapsi
Leonella...........30.........26/30-32..................ya 8/14......... 2. lapsi
HKS84............30..........23/??, tjot........yk1........................ 1. lapsi
Jepulis<3.........31.........18/28...............yk7....................... 3. lapsi

phaedra...........30.........11/28-31....................ya 7/14........ 2. lapsi
caramba89.......25..........6/36...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
ooti................33..........6/28-30........................................ 5. lapsi
heidip*............26..........3/28......................ya 10-11/14..... 3.lapsi
Marie82...........32..........3/29-32...........yk1....ya 02/08........ 2.lapsi
heikkulin...........27..........2/23-28.........yk2....ya 7/14.......... 2. lapsi
joa..................24..........2/26-30..........yk3....................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........1/28-33.........yk1.....ya 7/14......... 2. lapsi

Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14......... 2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1........................ 2. lapsi
suan...............26...........?/??........................ya 9-10/1.......4. lapsi
sohvi36...........36...........?/??........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26...........?/??.........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23...........?/??.........................ya 8/14........ 2.lapsi
Huumori..........32...........tjot..........................ya 8/14.........2.lapsi





........................ Piinailijat

.........................nenni26............DPO20
.........................päärynärouva....DPO16
.........................Lauwra..............DPO13
.........................Leonella............ DPO10
.........................Sirppuliina..........DPO8
.........................HKS84...............DPO7
.........................Jepulis<3...........DPO3




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa
........................ s4nnn



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14
........................ äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Viimeksi muokattu:
Heippa
Pikaiset kuulumiset. Näillänäkymin päästään joulukuun /marraskuun puolella aloittelemaan taas haaveista todeksi prosessia. Eli työsopimus on nyt toukokuun loppuun, joten niillä main pääsen sitten mammalomillekkin. niillänäkymin ois kyllä helleraskaus tiedossa, mutta mitä sitä ei tekis pienen vuoksi.

onnea paljon plussanneille, hienoa miten paljon uusia ja kaikille tsemppiä!
 
On se kumma kun testejä pitää tehdä toinen toisensa perään parin tunnin päiväpissoista!! Ja toki hienoja negatiivisia vaan, kuvittelin yhdessä näkyvän jotakin mut ei siinä näy koska mies ei sitä näe. Huomenna DPO11 ja aamupissasta testaan. Ja todennäkösesti edelleen joka päivä ainakin kolme kertaa kunnes menkat alkaa sunnuntaina :D
 
Na-dene, hyvä että kroppa toimii vaikka vähän kierto venyi. Toivottavasti palaa siihen lyhyempään malliin tai vielä parempaa eli että ensi kierrosta tärppää ;)

Leonella, kyllä sinne plussa vielä tulee! Mut riittäiskö vaikka yks testi per päivä? :D :D

on: kp28/? & dpo11, ei oikein oireita suuntaan jos toiseen. Muutamia päiviä sitten poksahteli finnejä ja etoi, mutta ei enää. Mä taisin dpo8 tai dpo9 tehdä aamupissasta negan, eli enemmän odotan menkkoja sunnuntaille (toivottavasti ei ainakaan olis pidempi kierto) kuin plussaa. Toki tuo testi tuli tehtyä liian aikaisin, jokin piru valtasi minut :) Enemmän tällä hetkellä jännittää esikoisen huominen leikkaus (henkitorviavanteen sulkuleikkaus).
 
Selkeä negatiivinen testi tehty aamupissasta. Ehkä mä luovutan tämän kierron suhteen jo, ei se enää plussaksi muutu :D

Nyt on kaapista kaivettu esille "vanhat aseet" eli mitkä oli käytössä kun viime raskaus sai alkunsa - miehelle monivitamiini ja sinkkitabletit, itselle raskaus- ja imetysajan vitamiinit. Viime kerralla noi aloitettiin muistaakseni tammikuun lopulla ja plussa pärähti alle 2 kk sen jälkeen testiin.
 
Heippa! Juu, voinhan mä muutaman nauttia siellä häissä, ettei nyt ihan kaikki tule liikaa ihmettelemään, miksen mä juo.. Ihan vaan varmuuden vuoksi en haluaisi ottaa, eikä ne seuraavan päivän olotilatkaan liikoja houkuttele. ;-)

Valkovuoto loppui, joten nyt ihmettelen muita oireita, jota on/ei ole.. Riippuu olenko tunteella vai järjellä mukana. ;-) miten nää viikot voikaan tuntua näin järjettömän pitkiltä.. Dpo8 vasta, joten järki-r.testiäkään en vielä voi tehdä.. (jos huomenna kuitenkin aamulla)...
 
Tsemppiä piinailijoille :)


Mä en ole hirveän pettynyt, vaikka lähtikin uuteen kiertoon. Lopetin kuitekin pillerit vasta heinäkuussa, joten menee varmaan parikin kiertoa ihmetellessä :) esikoinen tarttui matkaan ekasta kierrosta, joten siksi odotukset toki oli korkealla! Mä en tähän kiertoon aio hankkia ovistestejä, menee pää sekasin :D Huomenna olis työpaikan kekkerit, joten saa vähän nollattua ja hyvän (kaamean krapulan) alun uuteen yritykseen :LOL:
 
Marie82: Ja mä olen puusilmänä laittanu sen sinne ihan vaan kyseenalaistamatta ;) Korjataan :D (Hihittelen täällä itelleni, kun en huomannut. ;) Oletan, että kenelläkään ei toivottavasti ole tollasta tilannetta, että yritys olis alotettu 2008 ja olis menossa edelleen yk1 :| )

Heikkulin: Pidä hauskaa firman kekkereissä :)


ON: Täällä aukes hanat yöllä oikein kunnolla. Jos en ois vessaan lähteny puoli unessa, olis ollu sänky veressä :confused: Sidettä sai yöllä vaihtaa alle tunnin välein pahimmillaan ja oli ihan yöside käytössä. Tuli ikävä niitä synnärin isoja vaippoja, ne olis ehkä pitäny. Kivut ollu kans aika "kivaa" luokkaa ja ajoittain toispuoleisia. Särkkäriä menny vuorokauden maksimiannos. On mulla ennenkin ollu kipeät ja runsaat menkat, mutta nyt nää tuntuu ryöstäytyneen ihan käsistä :confused: En mä tällasia tilannu, saako näistä reklamoida jonnekin?? :LOL:
 

Yhteistyössä