* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Argh.. täällä mahdollisia menkkoja ootellaan saapuvaksi tiistai-torstai akselilla. Vielä ei menkkaoireita, ei toisaalta raskausoireitakaan. En uskalla vielä testata! ...ehkä tiistaina jos punainen ajankohta ei yllätä ensin :O
 
Onnea CherryCace :heart:
Pahoittelut heikkulin tädistä :( Täälläkin se taitaa olla ihan oven takana...

Na-dente, ootko tänään testannu? =) Sullakin siellä taitaa olla kyytiläinen matkassa!! ;)

Ei ole sunnuntai lepopäivä tässä perheessä, kovasti on touhua tiedossa, saa nähdä miten kaikki ehtii tehdä :D

Oikein leppoisaa sunnuntaita muille ;)
 
Ja uusille tervetuloa :wave: Laittakaahan "tietorimpsuja", jos haluatte listalle jännäilemään. :)


ON : Tän aamun testissä ei oikein näkynyt mitään. Tai ainakin saa olla todella hyvä mielikuvitus, että siinä se joku mielikuvitusviiva näkyi. (Eilen aamulla oli siis selkeämpi viiva, nyt ei oikeastaan mitään.) Mulla on siis vaan vahvasti sellanen olo, että noi halvat Sofin vaan näyttää mitä sattuu :/ En siis oikein usko, että olisin raskaana. No lähipäivät näyttää. Viimeksi sain esikoisesta plussan DPO10 ja se olis sitten huomenna ja sillon kyllä DPO9 näky jo ihan haalea haamu. Mutta haen kaupasta parempia testejä ja varmistan niillä. Henkisesti olen valmistautunut, että plussaan seuraavasta kierrosta, koska sillon mulla olis LA juhannuksen tienoilla ja ei varmana päästäis viettää jo perinteeksi muodostunutta "sukujuhannusta" ;) (Sukujuhannus sitaateissa, koska se ei ole perinteinen sukujuhannus, vaan pääasiassa mukana on meidän ystäviä, jotka vaan sattuu olemaan pääasiassa miehen serkkuja puolisoineen :) ) Viimeksi plussasin kun oli vielä gradu ja viiminen harjottelu kesken ;) Toki lapsi oli toivottu ja haluttu heti kun hänestä kuultiin, olihan mulla/meillä ovistestit ja kaikki kikat käytössä, mutta oletin että olisin tullut raskaaksi muutamaa kuukautta myöhemmin vasta ja saanut noi opiskelujutut pois alta :D
 
Mulla myös DPO 9. Tänään testailin ja ei viivan paikkaa eikä haamuilua :( Välillä tuntuu et olis napannu mut ei mitään näy. PC:n testeillä testasin.. viikon päästä pitäs alkaa sit menkat jos on alkaakseen, kai ne oireet alkaa pikkuhiljaa näkymään. Vähän kyllä harmittaa :/ Na-dene, jos sulla alkaa viel plussailee nii ehkä mullaki toivoa ;D
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan teistä herännyt aamulla päänsärkyyn? Minulla on nyt ollut oviksesta lähtien aamulämmöt siinä 36,6 asteessa ja illalla nousee johonkin 37-37,2 asteeseen, normaalisti 36,1-36,2. Onko tämä ihan normaalia ovulaation jälkeen? Miten teillä muilla on ollut? Nännini nöpöttävät taukoamatta, jopa saunassa :D ja ovat erittäin arat ja turvoksissa. Menkkojeni pitäisi alkaa ensi maanantaina- torstaihin mennessä, joten kuinka aikaisin voisin tehdä r-testin?? Anteeksi, että kyselen kauheasti, hermostuttaa todella paljon, kun ei tiedä vielä olenko vai en ja raivoan aivan hullun lailla miehelleni pikkuasioista... On myös hiukan nuhaisa olo :(
 
Viimeksi muokattu:
Teinpä uteliaisuuttani raskaustestin jo tänään kp 28/29-32. Eipä näkyny mitään. Tosin luultavasti menkatkin alkaisivat vasta loppuviikosta, jos alkavat... Täytyy testailla uudestaan loppuviikosta tai ensi viikon alusta..jos menkat ei ala ennen sitä. Oireita ei juuri ole ollut..no pissalla joutuu kyllä rampata vähän väliä...voipi kyllä johtua jostain muustakin...väsymystä on enemmälti havaittavissa. No mutta..eiköhän se tästä selviä jonkun ajan päästä :)
 
CherryCake: paljon onnea plussasta :heart:

tänä aamuna testattu aamupissasta puhdas nega, aina se vaan ottaa päähän vaikka siihen kuinka on valmistautunut :(
menkat ei ole vielkään alkanut saas nähdä kuinka pitkälle tämä kierto venyy...

no ens kiertoon sittte kovemmat aseet käyttöön, ajattelin käydä ostaan sitä greippi mehua ja apteekista hakea sellaisen clearblue digitaalisen ovulaatiomittarin =)
eiköhän se plussa sieltä sitten tule :whistle:
 
Tanja12: Päänsärystä en tiiä, mutta mulla oli esikoisesta noin, että lämmöt oli koholla melkein kuumelämpötiloissa. Mulla siis normaalilämpö joku 36,1-36,2 ja tosiaan iltaisin oli yli 37, mutt ei ollut kipeä olo. Noista lämmöistä aloin epäillä, että olisin raskaana. Ja olin myös. :) Lämmöt pysykin sitten ylhäällä sen 9kk ;) Toinen mistä arvasin, että olen raskaana, oli se kun saunassa tuli DPO9 tosi huono olo ja oli pakko lähteä. Mulla oli myös koko raskauden oireena saunassa otsasärky, jäi saunomiset aika vähälle ;) Musta sä voisit tehä loppuviikosta raskaustestiä. Jos menkat pitäis alkaa maanantaina, niin viikonloppuna vois näkyä jo testissä jotain, jos taas menkat alkais vasta sillon torstaina, niin alkuviikosta vois testissä näkyä jotain :) Toivotaan, että tää olis nyt sitä itteään :heart:

päärynärouva: Voi ei :( Migreeni on niin hirveä :( Ja jos ne emnkatkin alkaa :( Tosin mulla oli kyllä menkkajuilintaamyös plussasta ;)


ON: Edellisten päivien haamuista huolimatta tänään testattu tyylipuhdas nega. Tosin mulla ei myöskään ole ollu yhtään sellanen olo, että olisin raskaana ja lämmötkään ei ole nyt olleet koholla. Ei oikeastaan edes harmita hirveästi, en innostunut noista haamuista, kun olivat niin haaleita, vaikka mielessä tietty kävikin se "mitä jos..." Siispä jatkan tämän ketjun listan päivittämistä vielä ainakin sen yhden kuukauden ;) Tosin taidan vielä varmuuden vuoksi hakea kaupasta toisen merkkisen testin ja testata sillä, nyt kun on vasta DPO10 ;)

Oho, tulipa paljon hymiöitä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Kiitos Na-dene :heart: , toivotaan parasta . En millään malttaisi odottaa viikonloppuun asti :D . Olen kyllä hiukan ihmetellytkin tätä lämpöä mieheni kanssa, sillä ei ole lainkaa kipeä olo, nytkin näyttää jo 37,1 astetta :LOL: .. Nythän on vasta DPO6 menossa. Saa nähdä onko tärpännyt ;)
Positiivisia tuloksia kaikille ja onnea plussanneille! :D
 
Viimeksi muokattu:
Na-dene, mutkin saa laittaa listalle, en onnistu saamaan punaisella tota tekstiä! Tässä mun tiedot:


Titti, 33, ??/??, 1, 9/14, 2. lapsi




..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 14.9.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa



BlackCat..........28..........58/27..............yk6.......................... 1. lapsi
Tee86..............27.........53/25-31..........yk1......................... 2. lapsi
Hepuli_............30..........47/29..............yk1.....ya 8/14.......... 2. lapsi

tirpsi................30.........33/??...............yk1....ya 8/14.......... 2. lapsi
mariana87 .......27..........31/26...............yk 1....ya 8/14......... 2. lapsi
caramba89.......25.........30/36...............yk1.....ya 7/14......... 2. lapsi
ooti.................33.........30/28-30........................................ 5. lapsi
heidip*............26..........27/28.......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
Marie82...........32..........27/29-32...........yk1....ya 9/14......... 2.lapsi
Vivi Hellion.......34..........27/28-30..........yk1....ya 8/14 (6/14).. 2. lapsi
joa..................24.........26/26-30...........yk3........................ 1. lapsi
Na-dene...........29.........25/28-33...........yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
eläinystävä.......27.........24/26-28...........yk2.....ya 7/14......... 1. lapsi
nenni26............26.........22/27-32...........yk5........................ 1. lapsi
päärynärouva.................22/28...............yk3.....ya 7/14........ 4. lapsi
lauwra.............26..........22/30...............yk2.....ya 7/14........ 2. lapsi
Sirppuliina........35..........21/30-35...........yk2......................... 4.lapsi
s4nnn..............29..........20/??................yk5.........................2.lapsi
Aatoel..............33.........20/25-28...........yk 1....................... 3. lapsi
HKS84.............30..........19/29............... yk2........................1.lapsi
Alvinna............28..........17/??................yk3........................ 2. lapsi
Jepulis<3..........31.........16/27-28............yk8....................... 3. lapsi

Whisky..........................14/31-32....................................... 4. lapsi
pipiipa..............20..........11/29-33..........yk6.......................
phaedra...........30..........9/28-31....................ya 7/14......... 2. lapsi
Kaktuspiikki83....31..........5/32................yk5......................... 3.lapsi
hennaliina.........26..........3/27-28............yk2....ya 8/14......... 1. lapsi
heikkulin...........27..........1/23-28...........yk3....ya 7/14......... 2. lapsi

Myyttynen.......26............?/??..........................ya 6/14........ 2. lapsi
suan...............26............?/??..........................ya 9-10/1......4. lapsi
sohvi36...........36............?/??.........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26.............?/??.........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23............?/??..........................ya 8/14......... 2.lapsi
Huumori..........32............tjot...........................ya 8/14..........2. lapsi
Jennyliini"".......27............?/??................yk1......ya9/14.......... 4. lapsi





........................ Piinailijat

........................ mariana87.....DPO18
........................ nenni26.........DPO14
........................ Vivi Hellion.....DPO12
........................ eläinystävä....DPO9
........................ Na-dene........DPO9
........................ s4nnn...........DPO5
........................ Lauwra..........DPO5



........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Leonella



.........................Plussanneet

....................... Pecanpie 6/14
....................... Unto-Helmiina 6/14
....................... äiti88 8/14
....................... CherryCake 9/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Argh, kuinka nämä piinapäivät on kirjaimellisesti piinaavia!! Nyt kp 21/ 25-28 ja koko ajan tulee tarkkailtua kaikkia olevia ja olemattomia oireita. Toisaalta tuntuu, että mitä jos ja toisaalta taas siltä, että ei varmasti ole tärpännyt :/
 
joa
Hei pitkästä aikaa.. Olen paljolti viihtynyt tuolla hätähousuissa joten muiden ketjujen kommentointi on jäänyt vähälle. Tulin nyt tänne päivittämään kuitenkin eli siirryn varovaisesti plussanneisiin, tänään digiin raskaana 1-2. Tosin dpo12 vasta meneillään joten siitä johtuu varovaisuus.. mutta palaan päivittämään jos tilanne sattuu muuttumaan.

Ja toivon tänne paaaljon lisää plussia! :heart:
 
Nenni26: Kokeilin myös apteekin ovistestejä, tosin hintaero ihan älytön kun vertaa citymarketista saataviin, minun mielestä yhtä hyvin näytti halpiksetkin oviksen :) Toivottavasti tärppää! Mitä mieltä muut, onko apteekin näissä paljonkin eroja muuta kuin hinnassa?

Omasta tilanteesta sen verran että 2 edellistä kiertoo ollu 30 pvä, ja nyt 4 päivää myöhässä. Tein tänään raskaustestin ja nega oli. Sovimme mieheni kanssa kuitenkin, että tästä eteenpäin ehkäisy käyttöön. Yk 10 takana... Opintojen osalta tilanne muuttui todella ratkaisevasti ja koen että parempi keskittyä hoitamaan työt ja aloittaa yritykset innolla taas viimeistään maaliskuussa :) Jos nyt kuitenkin sattuisi nega muuttumaan plussaksi niin tervetullut olisi...<3 Hih..

Seurailen kuitenkin palstaa ja pidän peukkuja<3 Halit vauvakuumeilijoille!
 
Näin viime yönä ihanaa unta vauvasta :heart: . Hermoilen niin paljon, että nyt ne tulee ekaa kertaa uniinki :D.. Mutta se tunne oli niin ihana, kun piti omaa vauvaa sylissä :heart: . Mä niin haluan vauvan! =)
 
Na-dine: noihin mun tietoihin voi muuttaa kp:n 1/31!!! tänään viimeinkin tuli sitten kuukautiset ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen! Saas nähdä kuinka säännöllisesti nyt jatkossa tulevat. Mutta nyt on hyvä mieli jatkaa yritystä, kun voi vähän tarkemmin laskeskella :)
 
Onnea joa! :) jospa näitä plussia alkais nyt tippua enemmänkin ;)

Na-dene, mä pidän sulle kovasti peukkuja! Jospa viiva tummenisi :)

ON: Eilen vihdoin tuntui ekaa kertaa tässä kierrossa jotain tapahtuvan kropassa! Alavatsanippailuja liikkuessa, oli vähän hankaluuksia lenkillä ja pihatöissä. Jospa.... :) Mun täytyy testailla jo loppuviikosta kun täytyy tatuoijalle ilmoittaa kumpi meistä sinne on menossa (mieheni ottaa ajan jos plussaan).
 
Heippa.. Paljon onnea Joalle ihanan plussan johdosta!!

ON: pakko päivittää kun on niin kummallinen olo.. Tänään siis dpo5 ja jo muutaman päivän on ollu heikko olo, ja nårästänyt, mikä ei siis ole normaalia kohdallani. Vähän väliä etookin. Viimeyönä nukuin erittåin levottomasti, heråsin, ja onnellisena aloin silitellä viimepäivinä huomionkipeempää vieressänukkuvaa pikkukissaani. Aamulla virtsan seassa oli verta.. Mitäköhän tästä kaikesta voi ajatella... ;-)
 
Hei HKS84, silmiini pisti tuo veri virtsassa :O Miten se liittyisi mahdolliseen alkavaan raskauteen? Kuulostaa hurjalta!

Heippa.. Paljon onnea Joalle ihanan plussan johdosta!!

ON: pakko päivittää kun on niin kummallinen olo.. Tänään siis dpo5 ja jo muutaman päivän on ollu heikko olo, ja nårästänyt, mikä ei siis ole normaalia kohdallani. Vähän väliä etookin. Viimeyönä nukuin erittåin levottomasti, heråsin, ja onnellisena aloin silitellä viimepäivinä huomionkipeempää vieressänukkuvaa pikkukissaani. Aamulla virtsan seassa oli verta.. Mitäköhän tästä kaikesta voi ajatella... ;-)
 

Yhteistyössä