* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Onnea plussanneille!!!

Täällä ei oo ihan noin hyvä tilanne, nyt on menossa KP3/25 YK7 niin ja ikä on 26. Viides päivä menossa kipuilua, oon onneksi lomalla nyt niin saa ottaa kotona rauhallisesti. Paitsi, että täällä on aikaa mietiskellä asioita. Itsestä on alkanut tuntumaan, että onko nuo älyttömät kuukautiskivut, muut lantion alueen kivut ja tuo tiputtelu ihan normaalia. Lääkärissä keskustelin viime kesänä noista kivuista ja sain 600mg burana reseptin kouraan, käski syödä niitä. Niitä on nyt sitten popsittu, eilenkin piti ottaa kolme, että oli edes jotenkin toimintakykyinen. Jotenkin ei oo kuitenkaan mielenkiintoa lähtä asiasta keskusteleen lääkärin kanssa, kun suhtautuminen on tollaista. Nämä kivuthan alkoivat synnytyksen jälkeen, mutta ennen sitä raskautta ei minulla luomumenkkoja ole juurikaan ollut. Ja tuo kipuhan ei ole mitään kevyttä nipistelyä vaan joskus pahempaa kuin synnytyspoltot. Itse olen alkanut peläämään endometrioosia, vaan jospa nuo pelot olisiva turhia. Gynehän ei nähnyt mitään poikkeavaa syksyllä ultratessa.

Noita yrityskertoja tuntuu paukkuvan sitä tahtia lisää, että olen alkanu miettiä jotain muuta odoteltavaa, että pysyis ees jotenkin järjissään. :D Miehelle tuossa olen puhunut, että joskos nyt otettais viimein se koiranpentu. Se oli vissiin sitä mieltä ettei uskalla multa asiaa suoraan kieltääkkään niin nyt täällä sitten sopivaa pentua katsellaan. :)
 
Ihan huvikseen halusin kysellä tosta greippimehu jutusta.. Onko asia siis niin, että täytyy nimenomaan olla sitä mehua? Eikö ihan sen kokonaisen hedelmän syönti tai puristaminen mehuksi käy? :D Ajattelin, että voisi ruveta kokeilemaan näitä erilaisia kikkoja joilla voisi maksimoida raskautumisen onnistumista paremmin. Täällä alkaa muuten jo yk11, jos ne menkat taas yllättää viikon päästä.
 
Täältä löytyisi uusi yrittäjä :) Olen 23v nainen Keski-Suomesta. Meillä on 10/13 syntynyt poika ja viime viikolla päätettiin alkaa yrittämään toista yhteistä ???? Oon niiin töpinöissäni! Olin jo ihan varma,että poika jää ainoaksi yhteiseksi, sillä mies oli monesti sanonut ettei halua enää yhtään (ei olisi ensimmäistäkään halunnut). Mutta niin vaan mies alkoi puhua toisesta lapsesta pari viikkoa sitten ???? Ensin mies sanoi että jos mennään keskeytetyllä,ja vauva tulee jos tulee. Mutta yhden kerran jälkeen se vaihtuikin siihen,että aletaan oikeasti yrittämään. Sopivasti tällä viikolla on ovis,eli päästiin heti tositoimiin ???? Parin viikon päästä jännätään tärppäskö :)
 
Heippa taas pitkästä aikaa! Täällä alkoikin ne menkat sitten joulupäivänä...testejä ehdin tehdä ennen ja jälkeen menkkojen, negoja olivat. Tilanne on nyt se, että meillä alkoi yritys nyt tammikuussa! :cool: Minut voisi tuohon listaan lisätä..
Elikkäs tässä tietoja: Ikä 22, kp 15/30-40, YA 01/15 ja toiveissa esikoinen
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yemi
Heissan!

Mukaan ilmoittautuu jostain tjottailun ja yrityksen välimaastosta 23v 3-vuotiaan pojan äiti. Minä siis taidan yrittää, mies tjottailee ;)

Pillerit jätetty pois pari kk sitten. Meneillään siis yk2, nyt kp37/28-30 ja maanantaina testasin negan. Itse veikkaan, että kierto vaan sekaisin, mutta ehkäpä viikonloppuna voisi testata uusiks jos ei menkkoja kuulu. Esikoisestakin plussa tuli haamuna vasta kp36 tms., joten onhan tässä vielä mahis.. Pessimisti ei kuitenkaan pety :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yemi
Päivitänpä heti perään, että negaa pukkasi tänäänkin :ashamed: Mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto 28-30 päivää lähes poikkeuksetta siitä asti kun aikoinaan kuukautiset on alkaneet. Missä vaiheessa pitäisi alkaa tehdä jotain näköjään epäsäännöllistyneelle kierrolle? Huomenna alkaa siis kp38 eikä merkkejä yhtään mistään. Masu on ollut juilivainen ja vihlovainen nyt ainakin viikon.
 
Rasittavaa. Taas ne menkat alkoi. Milloinkohan meillä sais kakkonen alkunsa :| Mä en jaksaisi odottaa enään. Ehkä se nyt seuraavalla kertaa tärppää tai niin mä ainakin toivon. Pakko purkautua kun niin turhauttaa :mad:
 
Napakettutyttö: ystävälläni jäi kuukautiset pois, testaili negoja pino kaupalla. Sitten hän meni lääkäriin, ottivat kokeita ja selvisi että on rv 19 jo menossa. Että ei se aina kotitesteissä näy!

Täällä ilmeisesti ovis, ei ole ikinä ennen ollut oviskipuja, en tiedä vaikuttaako kun on kerran synnyttänyt. Koko eilisen ja tämän päivän hirveitä kipuja jotka haittasivat jopa kävelyä! Alavatsalla, enimmäkseen oikealla. Tuossa kaksi tuntia sitten loppuivat kuin seinään. :D
Kp 16/28
Sitten vaan jännittämään tärppääkö!
 
Täällä kp 6, menkat loppui eilen ja nyt sitten odottelen ovista... Puuuuuh, tylsää!

Tännehän on tullut paljon uusia :)
Tiedoksi uusille ja muistutukseksi vanhoille, että meillä on salainen haaveilijoiden ryhmä myös fb:ssa. Jos kiinnostaa niin laita mulle yv:tä!
 
  • Tykkää
Reactions: Yemi ja He.Ti
Täällä menossa kp16, eikä tietoakaan oviksesta: / En kyllä nyt aio edes tikuttaa tässä kierrossa. Ei minkäänlaisia limoja edes : o.. turhaan stressaisin itseäni testaamalla.

Tai sama se kai oiskin, vaikka testailis kun kuitenkin mietin sitä ovista...
Ollaan kuitenkin tässä nyt kuitenkin harrastettu "liikuntaa" puolissavälin kiertoa. Eli sen näkee sitten kun testailee, että oliko sitä ovista vai ei.
Ajattelin testata vasta kp39 jos maltan :saint: kun viimekierto oli sen kp40. Ellei sitten ne menkat tuu ennen tota kylään.
 
Kp1:hän sieltä sitten tänään alkoi : / Nyt harmittaa, koska ennen olen voinut luottaa edes siihen, että tunnen kroppani ja tiedän koska mitäkin tapahtuu. Enää ei siis ole näinkään, jos kierto heitteleekin noin paljon. Höh. Helppoahan olisi vaan olla ajattelematta ja tjottailla, mutta itseä harmittaa kun ykkösen ja mahdollisen kakkosen ikäero kasvaa kasvamistaan koko ajan..
 
Tervetuloa mukaan taas uusille! :) Kiva saada lisää porukkaa ja keskustelua tänne :)



..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 10.01.2015



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Knyte3229?/26-31yk6ya 7/142. lapsi
Leonella3129?/27yk6ya 7/143. lapsi
Sohwia29?/26-28yk2
Decca3228/24(26-28)yk49/142. lapsi
Nyytti882628/28-30yk211/143. lapsi
Mimosa892526?/30yk32. lapsi
Sylikinkku2626?/28-34yk310/14
Zuikeli2024?/28-32yk11-
Heidip*2720/~33yk4ya 9/143. lapsi
Enkeli303019/30-31yk4-2. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Samhe2019/26-30ya 6/141. lapsi
Päärynärouva 19/29-39yk8ya 7/144. lapsi
Niinaj912319/32-34yk1ya 1/152. lapsi
Kinder_Kitty2217/30-40yk1ya 1/151. lapsi
He.Ti2914/26-27yk11/153.lapsi
Vivi Hellion3414/25-26yk8ya 6/142. lapsi
Mimmi9222 12/30yk102. lapsi
Sadeyes2510/28yk1ya 1/152. lapsi
Adalmiina1266/25yk7ya 8/142. lapsi
Napakettutyttö232/28-30yk22. lapsi
:heart: :heart: :heart:
Niin toivoisinxx/28?yk3-3. lapsi
Helmitoivo33xx/xx4. lapsi
Huumori33x/25-ya 8/142. lapsi
Lunaz32x/28-30yk1ya 11/146. lapsi
Lulina20xx/26-28yk4ya 9/142. lapsi
Pisamapeikko31xx/33yk2ya 11/144. lapsi
Titti.34xx/28yk4ya 9/142. lapsi
:) :) :)



........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

.................................Decca dpo 15
................................ Pisamapeikko dpo 4
................................ Vivi Hellion dpo 3
................................ Päärynärouva dpo 3


........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ Whiskey
................................ Sirppuliina
................................ dzelli
................................ HKS84
................................ Mariana87
................................ Jomine
................................ jennnyy
................................ Anger
................................ Marie 82
................................ Kaktuspiikki83
................................ Phaedra
................................ Maggis
................................ suan
................................ Citilda
................................ Myyttynen
................................ Madda
................................ Fairytonia
................................ Jepulis<3
................................ Holmotin
................................ Heikkulin
................................ Pipiipa
................................ Annma
................................ Dotcom
................................ Norappi
................................ Lahja84

............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................ JeHil 10/14
................................ Na-dene 10/14
................................ Sohvi35 10/14
................................ NeitiMi 10/14
................................ Marie82 10/14
................................ Caramba89 11/14
................................ Susunasu 11/14
................................ Aatoel 11/14
................................ Tiha 11/14
................................ Yemi 11/14
................................ Saraheinä 11/14
................................ InkeriIisakki 12/14
................................ Henppa25 12/14
................................ Summersun82 12/14
................................ S4nnn 1/14
................................ Joline 1/14

Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että lista pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)


Ketjua päivittää: Yemi



 
Viimeksi muokattu:
unohdin sillon viimeks laittaa punaseks näitä tietoja. Kp 15/26-28 nyt, yk5.

Ovistestit tuli torstaina vasta, sain to ja pe vaan ihan haaleen viivan toiseksi siihen. Eli olin toivottavasti ovuloinu jo aiemmin, tiistaita veikkaisin. Tikuttelijat, miten nopeesti se viiva alkaa vaalenemaan, eli voinko sen tosi haalean viivan perusteella päätellä et millo ois ollu ovis ?? Eihä sillä sillai mitää väliä jälkikäteen oikeestaa oo, mut kiinnostais tietää kuitenkin :D
 

Yhteistyössä