VAUVAKUUME, joilla pieni vauva

Mulla on ihan mieletön vauvakuume, vaikka meidän tyttö täyttää viikon päästä vasta 5kk. :heart: Mä kaipaan kovasti sitä ihanaa masua ja niitä potkuja :) Ja kyllähän se pienen pieni vauva on jotain niiiin ihanaa....
Mies on tästä asiasta täysin eri mieltä :( Katellaan nyt että tyttö kasvaa ja selvitään siitä, niin sitten vois suunnitella toista. Miksi?! Meillä meni 4 vuotta, ennenkuin tämä prinsessamme ilmoitti tulostaan....
Olen kyllä maailman onnellisin tällä hetkellä, meillä on ihana, täydellinen, kiltti ja niin rakastettava pieni tyttö :heart: Mutta, kyllä minä hänelle haluaisin sisaruksen pienellä ikäerolla....
KOHTALOTOVEREITA?
 
Täällä aika sama tilanne kuin sulla carla... eiskoinen on vajaan viikon päästä 5kk ja vauvakuume on vaivannut jo useamman kuukauden!! Toisaalta jos järjellä ajattelee, niin ei ihan vielä sitä toista kannattaisi tehdä, mutta minkäs tunteille voi... Suunnitelmissa kuitenkin on, että kun tuolla tytöllä alkaa 1v synttärit lähestyä, niin yritys voi alkaa :D
 
Heippa!
Mua on vaivannut kans vauvakuume oikeestaan koko ajan, eli periaatteessa se ei edes hävinnyt vaikka vauva syntyi, aattelin että vaan joku ohimenevä juttu, mutta nyt meidän vauva on 10kk ja vielä ei ole helpottanut asia, mutta pillerit on pois jätetty huhtikuun alussa, että se kolmas saa meille tulla jos tulee.
Sit varmaan olis lapsiluku täynnä...
 
Mullaki on ollu jo pitkään ja tyttö nyt 8kk. Varmaan ku on ollu niin helppohoitonen ja kehittyny niin kovaa tahtia (otti just ekat askelet ilman tukea toissapäivänä), että kaipaa jo sitä pienenpientä nyyttiä syliin...mulla vaan ei oo miestä kenen kans tehä pikkukakkonen :/ Noh, onneks kavereille syntyy lisää pitkin kesää nii pääsee hoitaa vauvakuumeen pois!!! :D
 
laura sinikka ja tuulija Kiva kuulla, että en ole yksin :) Ja muut myös, tää on niin ihana tunne :heart: Meillä ei ole tällä hetkellä ehkäisyä, söin 3kk minipillereitä ja nyt en ole saanut aikaiseksi hommattua mitään ehkäisyä...Mut, oot laura sinikka ihan oikeessa, vois olla aika rankkaa, jos nyt tulisi raskaaksi, ois tuo pikkulikka sitten vauvan synnyttyä vielä aika pieni.
Tää äidinrakkaus on vaan jotain niin ihmeellistä :heart: Ja vauvat niiiiin ihania.
 
Minulla ollut vauvakuume siitä lähtien kun poju oli 3 kk. Ja on edelleen. Nyt hän on 10 kk. Miehellä on myös, mutta se sano et eka ostetaan asunto ja käyn koulun loppuun ( 3 kk ). No ostimme nyt asunnon ja muutto on kohta. Ja kouluunkin olen sopinut jo päivän. Alamme siis kesän jälkeen yrittämään. Täytyy varautua sillä viimeksi tärppäsi kahdessa viikossa :)
 
Täällä myös yksi ilmoittautuu! Ja mies mukana:) Mietin vaan että kuinkas mukavaa ja ihanaa se sittenkään tulee olemaan kun on kaksi lasta...? Siis ihana helppous tuon yhden kanssa houkututtaa kai toiseenkiin ihanaan nyyttiin, mutta todellisuus taitaa olla erilainen. Oma vauvani ei siis todellakaan ole ''helppo'' hiljainen ja rauhallinen tapaus, vaan päinvastoin pieni villi ja vaativa poika vaikka ei vielä juoksekaan. SIlti nautin siitä helppoudesta kun yhden lapsen kanssa tehdään mitä vaan ja mennään minne vaan.
Siis meillä on tarkoitus nyt ehkä jo tässä muutaman viikon sisällä unohtaa ehkäisy (1. lapsi tuli yhdestä yhdynnästä!!) Alkoi vaan mietityttämään et pitäiskö odottaa ja nauttia olosta??
 
yksi kuumeinen!!!! Poika on kohta 10kk. Tarkoitus olisi alkaa loppukesästä yrittelemään toista.. Mulla on vasta nyt iskenyt kuume päälle. Olin pojan syntymän jälkeen varma, että siihen jäi, mutta kummasti se aika kultaa muistot jne. Meilläkään ei ole mikään ns. helppovauva tämä meidän tapaus. Kiltti, mutta aika vaativa. Nyt pinoon vaan kaikki kuumeiset!!
 
moikka, meillä poika 5kk ja vauvakuume vaivaa mua ja miestäni. tekis jo niin mieli jättää ehkäisy pois mutta ollaan ajateltu et odotetaan nyt vähänaikaan vielä kun poikakummiskin niin pieni vielä. meillä helppo vauva mut kun ajatelee et jos raskaus aika kauheen huonovointinen niin miten jaksaa,vaikka mulla oli tämä eka raskaus tosi helppo mutta toisesta ei ikinä tiiä, ja miten jaksaa sitte kahden lapsen kanssa, kaikkia tommosia pyörii mielessä. vauvakuume kova.
 
Täällä yksi toisesta lapsesta haaveileva, ei tosin ehkä ihan kuumeinen kuitenkaan :)
Meillä tyttö tulee ylihuomenna 6 kk, mutta seuraava saa meidän puolesta tulla. Ei olla käytetty mitään ehkäisyä jälkitarkastuksen jälkeen. Ei tosin oo kuukautisetkaan alkaneet (tiedän, että ei niitä välttämättä tulekaan, jos jo ekasta synnytyksen jälkeisestä ovulaatiosta tärppää ). En tosin usko, että mitään ihmettä tapahtuu aikoihin. Tämä ensimmäinen pallerommekin sai alkunsa vasta, kun Teroluteilla ja Clomifeneilla vähän avitettiin (onneks ekasta kierrosta, jolloin noita käytettiin, tärppäs! ). Saapi siis nähä, millon meillä ootetaan toista vai ootetaanko millonkaan (ainakaan ilman apukeinoja :( )
 
Meillä myöskin on mieletön vauva kuume molemmilla =) mies tokas jo laitoksella kun olin just pojan saanut kapaloituna rinnalle, niin et milloin aletaan toista yrittään :heart: No ollaan jo yhdessä sovittu siittä huolimatta, vaikka ensimmäiset 3kk oli aikasta raskasta (ilmeisesti koliikkia...) niin toista ei estellä yritetä. Mut eipä ala kuukautisia kuulumaan täysimetin melkein 4kk ja edelleen imetän. Poika nyt reilu 4 ja puol kuukautta. Toki hieman joskus mietityttää se jos käy samalla tavalla kun poikaa odotin, et jouduin rv.26 sairaslomalle ja rv.29 vuodelepoon, et kuinkas sitten poikaa hoidan, mut eihän sitä tiedä tuleeko samanlainen raskaus ja ei automaattisesti tarkoita et niin käy...
On jo sovittu sekin et jään ainakin toistaiseksi hoitamaan poikaa kotiin vielä äippäloman jälkeen, joten senkin puolesta vois siinä sit samalla ootella toistakin. Kiire ei töihin ole... =)
 
kiva kuulla etta meita on nain monta! taallakin jo hyvan aikaa kuumeiltu ja poitsu taytti juuri 5kk. enemmman tuo mies meillakin siita puhuu ja alkais kylla jo sanoista tekoihin. haluan kuitenkin viela jonkun aikaa jarrutella. en kuitenkaan kahta vuotta enempaa toivoisi ikaeroakaan. jos nyt hyvin kay ja tarppais uudestaan.. ekaa yritettiin yli kaks vuotta, joten. sen takia ajatellu et josko vaan antais mahdollisuuden piankin...voihan se olla aika raskastakin, mutta varmasti sen arvoista!
 
Kappas, täällähän on tuttuja. Terve katjuzka :wave:

Oon omassa pienessä päässäni miettiny että ihanteellisin ikäero meidän mukuloille olis siinä 1,5-2 vuotta... mutta kun tuo ensimmäinen :heart: oli ihan puhdas vahinko niin jostain syystä pelottaa, että seuraavaa sitten joudutaan yrittämään vuosia. Hui, ihan pelottaa ajatuskin :| tekisi mieli ihan varmuuden vuoksi aloittaa jo yrittämään... no ikuisuuskysymyksiä nämäkin kait on.

Pitäisköhän varovasti ehdotella miehelle, että josko jätettäis ehkäsy jo tossa kesän jälkeen :whistle:
 
:wave:
Meille on jo tulossa toinen, esikoinen 7½kk :whistle: ikäeroo tulee 11kk :whistle:
Onhan se varmaan rankkaa, mutta on ne lapset niin ihania ja lahjoja meille vanhemmille. Itse pelkäsin etten edes saa lapsia, tällai aikuis iällä miehen kanssa toisemme löydettiin. Noh, kun annettiin vauvalle mahdollisuus tulla, heti tärppäsi ;) ja samoten tää pikkukakkonen, ei estelty pahemmin jos tulee. Imetinkin vielä ja sieltähän hän sitte halus velun kaveriksi tänne maailmaan :heart:
 
no täälläkin yks vauvakuumatta poteva ilmottautuu :D
meillä poika nyt 7kk :heart:
miehen kaa ollaa varovaisesti vähän puhuttu...mut saa nyt nähdä millon yritys alkaa...
ja tätä esikoistakin toivottiin n.4vuoden ajan.
 
Täällä mieletön vauvakuume alkoi heti esikoisen syntymän jälkeen ja loppua ei oo näkyvissä.. Nyt se ei oo vaan voimakkaimmillaan, kun meillä on pian 3 kk vauva. Tiedän kuitenkin, että yhtä haluan vielä yrittää. Joskus parin vuoden päästä viimeistään. Miehessä voi kyllä olla ylipuhumista :D Meillä siis ennestään 4,5-v, 2,5-v ja vauva.
 
Oi voi, mulla on alkanut (turha) toivo heräämään :D oon kolme päivää myöhässä... mutta tuskimpa tuo nyt mitään tarkottaa kun näin pian synnytyksen jälkeen (ja etenkin kun imetän) voi kierto olla pitkään tosi epäsäännöllinen... mutta jos on ovis ollu normaaliin aikaan, niin saattaa olla pikkuriikkinen mahdollisuus että on käynyt "vahinko" :p

Ei pitäis alkaa unelmoimaan, kun melko varmasi tulee pettymys :(
 
Moikka!
Täällä kuumeiltu jo joulukuulta asti jolloin neiti oli 3kk ikäinen ja tänään kun oltiin 8kk lääkärintarkastuksel niin kysyin piruttain lääkärilt et kauanko tuo imetys on tehokas ehkäisy niin sanoi et yleensä puol vuotta et luontoäiti pitää yleensä siitä huolen et ehtii tuo elimistö palautumaan edellisestä ennen uutta raskautta mutta poikkeuksiakin tapahtuu.
Sanoikin sit minulle et kyllä se vielä joku päivä minunkin kohdalla tapahtuu ja jotenkin tuli huojentunut olo et vielä ei ole toivoa menetetty.
Mulla ei siis vielä yhtiäkään menkkoja tullut ja arvatkatkaas vaan kuinka välillä oireillut ja jatkuvasti ollut kuvottavaa oloa mut testithän on sit todistaneet muuta.
Meillä siis haaveillaan neljännestä eli kakkossarjan kakkosesta. Vanhemmat neitimme kohta 16 ja 14v.

Toivottelen kovasti muille tsemppiä yritykseen ;)
 
:wave:
Mun vauvakuume ei varmaan ikinä laannukaan, ihan sama, miten monta lasta olisi :whistle: :D Meillä kolme lasta, pojat 4v ja heinäkuussa 2v täyttävä ja tyttö kohta 5kk. Mulla on ikävä isoa mahaa ja koko raskausaikaa, synnytystä ja sitä ihanaa vauvantuoksua. Mutta kai meidän lapsiluku on tässä, jos ei sitten myöhemmin ala kuume käydä kovemmaksi :D
 
Meinaan saada hermoromahduksen tämä epätietoisuuden kanssa (viittaan siis tuohon edelliseen viestiini...) tätiä ei näy ja olen jo alkanut tuntemaan/kuvittelemaan samoja oireita kuin ensimmäisen raskauden alussa oli. Pyysin miestäni tuomaan testin töistä tullessaan, kun se kumminkin kulkee apteekin ohi... En vaan tiedä miten suhtautuisin, jos tulee miinus, olen varmasti pettynyt. Jos tulee plussa, pelottaa että miten voimat riittää.

Onneksi asioilla on taipumus järjestyä! :LOL:
 

Yhteistyössä