Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Mulle voi lisätä paikkakunnankin, se on Suomen Turku. :D

Hiukanko oon kateellinen mm. Pantalaimonille, ja miina-lle, kun molemmat on jo TOSITOIMISSA. :kieh: (seikka jota en oo tajunnu vaikka oon molempien juttuja jo hetken seurannu)

Räyr.

Kyl mekin täältä viel tullaan, uskokaa pois vaan! :kieh:
 
Pitkästä aikaa jos kirjoittelis pari riviä. Lomalla ollaan... Ja joulukin oli ja meni. Lapsia kun oli 6 talossa niin johan vilinää ja vilskettä piisasi :D Uutena vuotena samalla kokoonpanolla kotona.
Vauvakuume asiassa ei oikeestaan mitään uutta. Kauheesti ei edes tuu sitä ajateltua nyt kun tietää ettei vielä ole tositoimien aika. Välillä epäilyttääkin koko juttu, että jaksaako sitä vielä... no sehän näkee sitten...
Nyt alan viettämään laiskaa lauantaina, mies tulee illalla töistä ja lapset kotiutuu isältään huomenna, jääpi siis tämä ilta aikaa miehen kanssa olla kahden :heart:
 
Mulle voipi lisätä, jos jaksaa, että mies 25v ja yritys alkaa 05/08 :heart:

Töihin pitäis kohta lähteä, tällä viikolla ainoastaan tapaninpäivä oli vapaa.. :/ Mutta onneksi uuden vuoden jälkeen on 5 vapaapäivää!

 
Kiitos Talviccille uudesta ketjusta:)

Mulle voisi lisätä, että minä olen 28v ja mies 30v ja kolmas haaveissa.

Tänään mennään illalla miehen kanssa elokuviin ja lapset menevät miehen vanhemmille hoitoon ja ovat myös yötä siellä sitten. Huomenna aamulla haetaan lapset sitten. Miehen vanhemmat asuvat siis tuossa kilometrin päässä, että ei pitkä matka niille ole.
 
En minä osaa siirtyä tuonne plussanneiden puolelle... tämä on niin ihana pino...
Vaan kaippa sieltä paikka löytyy.

Talvicci kyselit kauanko "yritettiin", niin neljännestä kierrosta meillä tärppäsi. Sillä ei liene merkitystä, mutta minä ja mies ollaan täytetty molemmat vuosia eli ollaan listassa kumpainenkin vuoden liian nuoria.
 
Talvicci
Kiitos uusista ja mukavista pinoista! :wave:

Laala
Arvaa vaan ollaanko täälläkin jo hivenen kateellisia niille jotka ovat tosi toimissa, mutta kyllä me täältä vielä tulaan ;) Aika vaan tuntuu matelevan sen suhteen.

Red Dragon
Tänne pinoon vaan, jos vaavikuumetta pukkaa. Eikä haittaa vaikka yritystä oliskin jo =) Tervetuloa vain mukaan!! :wave: Ootkos minkä ikänen ja haaveillaanko siellä vasta vai ollaanko jo tositoimissa? :)
 
Hei Kaikille pitkästä aikaa!
On ollut tosi kiireiset kuukaudet nyt loppuvuodesta. Heti kun kiireet loppui, pakkasimme laukut ja lähdimme pariksi viikoksi häämatkalle. Vihdoinkin, häistä aikaa nyt 7 kk. En ole paljoa palstalle kirjoitellut, aion parantaa tapani. Täällä on tapahtunut niin paljon, että en pysy mukana. =)
Lueskelin aikaisempaa pinoa vähän, ainakin ihan ensimmäiseksi onnittelut plussanneille ja onnittelut myös pillereiden pois jätöstä Talviccille ja miinalle!
Täällä yk 4 menossa ja kp 33. Negaa näytti eilen ja nyt koitan henkisesti valmistautua tädin tuloon ja uuteen kiertoon :'(
Mutta ensi vuonna toivottavasti plussia vain ropisee tähän pinoon, hyvältä näyttää ainakin tällä hetkellä ;)
 
Elikkä minun kohtaan saa päivitellä että ikkää 27 vuotta haaveissa kolmas pikkuinen :) Niin ja ukkosen ikä 41 vuotta...

Höh, vähänkö oli illalla pettymystä meikäläisellä ilmassa kun isäntä oli hommannu uusia kumeja |O Eikä me olla edes uudesta vauvasta puhuttu, niin meikä pettyy :D Voi hyvää päivää!! :LOL: Taas uusia suunnitelmia itekseni tein, jos sitten kun neiti helmikuussa täyttää vuoden, ehdottelen miehelle tjottailua...
 
Oltiin New Yorkissa, oli upeaa.
Kaupunki on kyllä maineensa veroinen, ei ihme, että kaikki rakastavat sitä. Ja oli ihanaa olla kaksi viikkoa vain kahdestaan.
Ainahan toivoa on, mut luulen, että tätikin kärsii jet lagista ja kurvaa kohta kylään.
Ainakin koitan niin itselleni vakuuttaa, pessimisti ei pety, mut en ole kauhean hyvä pessimismissä. Aina sitä elättelee toiveita... =)
 
Täällä ollaan tosi toimissa.. Tai ainakin yritellään..

Mie oon 24 vuotta, mies 26 vuotta ja kolmannesta haaveillaan. Esikoinen on 03/04 ja kuopus 09/05.

Tänään menossa kp 6/33 ja yk 7. Pikku hiljaa alkaa toivo hiipumaan raskautumisesta..

Edelliset raskaudet muistini mukaan tärpänneet nopeasti..

Hormonikierukka poistettiin kesäkuussa kolmen kuukauden käytön jälkeen.. ei ollut kiva ehkäisy, ku tiputteli sen minkä kerkes.. Enkä ois enää kolmea kuukautta jaksanut kärsiä tiputtelusta. Ja miehelle tuli vauvakuume ja taivutteli minut sitten ja vauvakuume korkea, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, toivo alkaa hiipumaan..

Ollaan tjot-meiningillä.. Mutta kyl se pettyminen kuukaudesta toiseen alkaa viemään voimat. Vaikka itse asiaa ei pahemmin ajattelekaan, mutta kun täti tulee kylään.. Niin alkaa miettii pakostakin, että missä vika. :ashamed:
 
Mulle vois laittaa tonne että itse oon 30 vuotta ja mies 33 vuotta ja 3. haaveissa.
Mies just tossa sano että jos raskaana oisin tulis konkurssi ja se lähtis :headwall: No ei vaan vitsinä se sen heitti vaikkei lämmenny ookkaan, en kä oo kyllä nyt kiusannutkaan.
Meritähdelle onnea plussasta! :flower: :flower:
 
Kiitos Talvicci uudesta pinosta! :flower:

Mulle voi laittaa iät: minä 24 ja mies 25. Ensimmäistä yritellään. Paikkakunta sama kuin Laalaalla. :D

Hathor: Kuulostaan ihanalta häämatkalta! :heart: Harmi, että tuli nega. :hug:

Tervetuloa Red meidän pinoon. :wave:

ON: Ovista olen tikutellut nyt kolme päivää, eikä vielä ole haaleintakaan haamua tullut. :( No, kp 14 menossa, joten tuolla takaraivossa on pelko, jos en ollenkaan ovuloi. Kierto oli kuitenkin niin päin honkia, että jos ei hormonitoiminta olekaan käynnistynyt. Toki voihan olla, että kierto tasaantuu siihen reiluun 30 päivään, mikä se joskus oli.

 
mie oon tässä miettinyt, että jos ei ole tärpännyt viel yk 12, niin pitäisikö ottaa silloin lääkäriin yhteyttä? Tai mitä pitää tehdä?

Kierto on ollut säännöllisesti tuon 33 päivää nyt 3 tai 4 kierron ajan.. Ja viime kierto pupuiltiin säännöllisesti melkein koko kuukaus. Viimeinen viikko oli hiljaiseloa ennen menkkoja.. Mutta sitä ennen päivittäin tai vähintään joka toinen päivä.

Toivo alkaa hiipumaan, vaikka mitään paineita en asiasta pidäkään.. Mutta nyt alkaa pikku hiljaa miettimään, että missä vika..

Ja jos ottaa lääkäriin yhteyttä, niin oman alueen lääkäriin vai nla:n puolen lääkäriin?

Mulle niin on uutta kaikki.. ei osaa ajatella enää ees järkevästi..
Koko ajan väsymyskin painaa päälle.
 
Red: Olen ymmärtänyt, että vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen voi ottaa yhteyttä lääkäriin ja päästä tutkimuksiin. En osaa sanoa, että mihin lääkäriin sitten kannattaa ottaa yhteyttä. Toivon kuitenkin sydämestäni, ettei teidän tarvitse, vaan plussa tulee piankin! :heart:
 
Joy
Kauan olen seuraillut näitä pinoja, mutta nyt vasta uskaltaudun itse liittymään joukkoon. Vauvakuume on kova, ollut jo pitempään mutta nyt kun mieheltä on tullut vihreän valon vilahduksia niin kuume on krooninen! Vielä ei yritystä ole, eikä sen vahvempaa suunnitteluakaan mutta haaveita kyllä.
Mies on 28 ja vakihommissa, itse olen 22 ja teen pätkätöitä. Järki sanoo että nyt vähän aikaa vielä pitäisi olla työelämässä ja toisaalta haluaisin olla kaksin miehen kanssa vielä. Mutta sitten se toinen puoli...toisaalta miksi ei nyt? Nyt kun ei ole vakityötä niin olisi helppo jäädä kotiin, ja nuorena jaksaa ja ja....
 
Hathor
Voi vitsi, teillä ollu varmaan aivan ihana häämatka ;)

Pantalaimon
Kannattaa tikutella sitä ovista sit vähän pitempään, jos vain tikkuja riittää. Ja ovishan ei kyl välttämättä tuu edes joka kierrossa :/

Red Dragon
Kyllä varmaan kannattaa sillon ottaa lääkäriin yhteyttä. Ihan tk:n oma lääkäriin tai sitten jos haluaa mennä yksityiselle nii sitten sinne. Mut tk:ssahan on paljon halvempaa, mut hiukan hitaampaa toimintaa. Varmaan alku tutkimukset on hyvä tehä siellä. Mutta toivotaan kuitenkin, että sinne asti ei tarvi mennä, vaan se plussa tulee ruutuun :hug:

Joy
Tervetuloa vain joukkoon mukaan kuumeilemaan :wave: Tuttu tunne, sitä pystyy keksimään niiin paljon syitä miksi vaavin olis hyvä tulla just nyt tähän elämäntilanteeseen. Sellaset ajatukset saa aivan pään sekaisin. :LOL:
 
Meille voisi laittaa iäksi että olen 22v ja mies 27v... ensimmäinen olisi toiveissa.

Nyt ottaa kupoliin niin pahasti etten jaksa komentoida muiden juttuja, olen henkisesti mukana kuitenkin.

).( Pms jyrää ja sekös se ihanaa onkin. Olen kiukunnut, huutanut, itkenut, nauranut ja masentunut koko päivän... olen siis vallan ihana ihminen tällä hetkellä. muutoin olossa ei mitään muuta kuin että täti on tehnyt tulonsa selväksi, tästä huolimatta varmistan sen negan huomen aamuna eli testailua tiedossa!

Siihen asti hei hei ystäväiseni!!! :wave:

Koiruus kp 25/29 (oletus 25/27)
 
Pantalaimon & Alisa84: Kiitos teille vastauksista! :flower: Selvensi todella paljon ajatuksia.

Tämä kierto mennään viel silleen, että rakastellaan mahdollisimman usein.. Loppuun asti.. Kun ei pitäis olla niin kiirettä mitä on tää kuukaus ollu ennen joulua..

Ja sit seuraavaan kiertoon ostan ovistikkuja (vaikka olen sanonut, etten niitä tilaa).. ja sittenhän sitä näkee,ovuloiko ollenkaan..

Tuosta vuodesta olen kuullut kyllä.. Jospa ei ihteni tarviis.. Jotenkin tulee sit itselle vain sellainen tunne, että mikähän on minussa jo näin nuorena vika.. "nuori" ja nuori.. Miten sen nyt ottaa..

Ne ei varmaan miehelle tee mitään vaan, että mie joudun hoitoihin vai miten se menee?

Mutta ku tuo yk 12 on jo nii-in lähellä..
Ja jos hoitoihin joutuu.. Niin ukko ei taida niihin suostua.. Jotenkin siltä tuntuu, ku ei suostu keskustelee asiasta :/
 
Kauheesti tullu juttua...Voi luoja meni ikuisuus ku luki kaikki :eek:


Laala

Joo kyllä se vähän kateeks pistää mut kyllä meijänki aika vielä koittaa.
Sitä ennen on hyvä roikkua täällä ja kuulla kivoja juttuja.
Ja ennen kaikkee kiva kuulla muitten kokemuksia asioista :)


Lumikello

Teilläki ollu vilskettä :D
Meillä oli tänä jouluna 13henkee viettämässä joulua,joista kylläki kaks vaan lasta.


Emos

Onpa kiva ku lapsilla on mummola lähellä ja saatte teki omaa aikaa :)


Meritähti

Joo nähtiinhän se sumppiksenki ja shv:n kohalla ettei ne meitä raaskinu jättää :kieh:
Ja kyllä täällä saa odottavatkin olla.
Mut ehtona on se että masukuvaa pitää laittaa :LOL:
No ei vaan ei se pakko oo jos ei halua... :)


Hathor

Varmasti ollu aivan mahtava reissu...Ihanaa.
Mä haluaisin joskus käy jossain lontoossa tai vaikka irlannissa.
Tai vaikka thaimaassa... :)

Tervetuloa Red Dragon ja Joy

Kyllä tänne mahtuu :D
Minäki täällä roikkunu siitä asti ku tää perustettiin eli huhtikuussa.
Ja on kyllä ollu aivan ihana pino,ku nää kaikki ihmiset täällä on aivan ihania! :)
Mitä sitä sitten tekis ku ei vois täällä höpöttää? :LOL:



Omaan napaan...

Mun entinen työharjottelu ohjaaja soitti aamulla että voinko tulla töihin iltavuoroon ja huomenna kans...
Ekaks kyllä epäilytti ku pitää ihan yksin olla siellä :eek:
Mut selvisin tän illan ja enköhän huomisenki,toivottavasti.
Olis ollu aatokski vailla että tulisin mut en halunnu mennä...

Mietin tuota pinoo että pitäskö jotenki ujuttaa kaikki samaan...
Vai että pitäskö tossa ekassa vaan nimet ja mihin kuuluu(haaveilija,tositoimija vai jo plussannu)...
Ja sitten tokaan laittais enemmän tietoja,äh en mä tiiä...
Hm... :p




 

Yhteistyössä