Vauvakuume mutta ei vielä vol3

hopeapaju
Uijui, teillehän tulee mahtavan kokonen asunto :) Voi miten tuo rakentaminen on varmaan nii ihanaa ja välillä toki hermoja raastavaa ;) Meinaatteko te ite sen sisustan rakentaa ja laittaa? vai kuinka paljon siellä on jo valmiina? Toivotaan, et me kaikki roikuttais ainakin tuolla plussaneiden puolella sillon, eiks nii ;)

kukkaiskeiju
Mun miekkosen veli perheineen saa toukokuussa lapsosen, ihana kyllä seurata sen vaimon masun kasvua. Tulee kyl itekkin haaveiltua niin samanlaisesta :whistle:

ON: Meillä siellä töissä on yks opiskelija jka on raskaana ja silläkin on nii ihana masu, että voi :heart: Ehkä pikkusen oo kade sillekin, sen ei tarvi esim. tehä mitään kesän suunnitelmia (määki haluuuuun!!) Voi tuota mun miekkosta, se tossa yks päivä hehkutti mulle, et "arvaa mitä?? Ekasta kierrosta pillereiden jälkeen voi tulla helposti raskaaks, mää luin yhestä lehestä ton" :LOL: Sitte se heti kysy multa, et onko mulla vauvakuume (vaikka tasan tietää, et on) ja sit se kysy, et millon me oikeesti aletaan yrittään :) Kyllä se myönsi viimeks tänään, et sillä on vauvakuume :heart:

Laala
Mullakin lähtee lähtölaskenta ihan just, viikon päästä alkaa vimppa pilleriliuska, iiiiiiiiikkk!! Aijaa, menit sitten ja sorruit, no annettakoon tän kerran anteeks :D

Talvicci
Juu ei se mitään, meitä on jo niin paljon, että ei kaikkee voi muistaa ;) Laita vain jos jaksat, kiitos sulle!

Kirvash
Olispa tyypillistä, et sillonku vähiten "toivoo" tai vähiten olis tarpeellista niin sillon tapahtuu jotain, eli ihan hyvin voisit olla raskaana ;) Täällä ainakin nyt jänskäillään sun puolesta ihan kympillä, tuu het ilmottaan, et mitä testi näytti, JOOKO?!? Ja toisaalta kiva kuulla, et näin vasten luonnon lakeja oot raskautunu. Siis siinä mielessä, että lääkärit on antaneet noin pienen mahdollisuuden ja POKS, sinä olitkin raskaana, ihmeitä tapahtuu :)
 
"Onnittelut" menkoista niiden saaneille. :D Hyvä Talvicci ettei kierto venyny pitkäks, ois ollu muuten hermoja raastavaa. Itellä oli kans toi kp33. Saas nähä miten tän kierron kanssa käy..

Ihanaa kuulla sHv:n kuulumisia. Söpöläinen siellä kelluu. :heart:
 
Joy
Täällä sitä kuumeillaan ihan oikeesti. Lämpöä ihan kivasti, SUPERväsyny oon ollu pari päivää ja viime yönä heräsin järkyttävään migreeniin...Ihan outo olo, kun ei tunnu sillai tukkosen-flunssaselta, mutta väsymys on ihan mieletön. Lihakset on väsyneet tuntuu että ois juossu maratonin (enkä todellakaan muuten ole!)
Luin kaikkien viestit mutta en jaksa nyt kommentoida, vaikka olis asiaakin :snotty: Koitin eilen kommentoida paria juttua, mutta nukahdin tietokoneelle :D Tänään oon nukahdellu sohvalle n.10 min välein. Mutta, ehkä huomenna paremmalla voinnilla! Mukavaa illan jatkoa kaikille! =)
 
Laala

Mitäs tuosta mäki sorruin kerran :D
Nyt oon alkanu neulomaan pikkusia villasukkia :LOL:


Kirvash

Ohoh olipa sulla tarina...Onneks kumminki tärppäs.
Tuuhan kertomaa mitkä oli testin tulokset :whistle:
Täällä jänskätään...


Toivo79

Mulla oireet on helpottanu ku lopetin pillerit.Ennen saatoin itkee pillittää millon mistäki syystä...
Nyt on muutenki ollu paljon parempi olo ku sillon ku söin pillereitä :)

Alisa

Onkohan meijän ukot lukenu samaa lehtee! Ukko kerran(se kyllä oli viime vuojen puolella) sano että oli lukenu lehestä et tärppää helposti...

Joy

Sitten jos jaksat ja kerkeet niin laitatko vähän tietoja jos haluat?
Ammattia ja paikkakuntaa ja jos jotain muuta haluat tonne listaan.


Omaa napaa

Samanlaiset on kyllä nää menkat ku pillereitten aikana...Kipujakaan ei tunnu juuri sen enempää...

Tuossa tulin yheksältä töistä ja aamulla pitää nousta kuuelta ku on aamuvuoro. Sitten alkaaki viikonloppu,onneks.
Pitää nyt mennä että kerkeen suihkuun ja nukkumaan...
 
Talvicci mitäs, mulla on jo monet pikkuvillasukat. ;D

).( Mä en taas oo väleissä mun miehen kanssa. Okei, olen mä, mut ärsyttää suunnattomasti. Nyt se mäntti on alkanu hannailee. Ku puhuin että vaikka tulisin heti toukokuussa raskaaks, niin ehdin silti olee koko ens syksyn viel koulussa, yms. Niin hän sanoi että "ehkä sun täytyy viel pyytää muutama kuukautta niitä laastareita siltä gyneltä ku meet" ja että hän ei ehkä ookaan ihan noin nopean aikataulun puolel sittenkään. Voi pälli. :'( Ensin sanoo että joo käytät noi laastarit loppuun ja sit alkaakin puhua muuta. :(
En kyl vaan sit aio pyytää niitä laastareita lisää. Ollaan mielummin vaik sit kortsuilla (mies vihaa niitä, mä vihaan laastareita....)
 
Tulinpas taas kurkkiin kuulumisianne. Kaikkee en jaksanu alkaa lukeen,mut juttua näyttää tulevan kivasti. :)

Täällä kärvistellään suht kookkaan masun kanssa jonka sisällä myllertää sopivan vilkas kaveri.Mahanahka alkaa jo venyyn kivasti potkuista :D

Päivitin taas masu kuvaanikin. Ei onneks enää kamalan pitkä aika...mut nää viikot menee niiiiin hitaasti.

Mukavaa alkanutta vuotta!!

Mamitre 34+3
 
Kiva kuulla mamitrenkin kuulumisia. :) Paljon tsemppiä loppuaikaan ja synnytykseen sitten. :heart:

Laala: Voihan itku. Sellasen vinkin vois antaa, et ei kannata hirveesti ylimääräsiä puhua asiasta miehelle (raskaudesta ym.), koska se saattaa ahistaa sitä.. Mut sitte ku antaa vaa mennä sillee go with a fllow :LOL: ni sitte se sujuu varmasti kivemmin.. Nyt vaa oot ihan hissuksee siihen asti ku laastarit loppuu, ja sitte ku ne on loppu ni sanot sille että nyt ne laastarit loppu ja katot mitä sitte sanoo..Ja nyt silläaikaa et puhu sille koko asiasta jos pystyt olee puhumatta! :) Jonkinlainen puhumattomuus ainaki tohon mun miekkoseen tepsi, vaikka ihan oikeesti sillon ajattelin että se ei ikinä suostu viel ainakaa vuoteen!
 
Huomentapäivää. Testi oli selvä nega. Mun mielestä ihan hyvä niin. Just eilen puhuttiin miehen kanssa että jos oisin ollu raskaana ja mulla tää ehkäsykapseli kädessä niin olisi voinut olla suurikin todennäköisyys ettei olisi tullut terve lapsi. Sanoinkin että käydään ekassa ultrassa, katsovat niskaturvotuksen yms. ja jos siellä jotain näkee niin mietitään sitten. Rv 20 asti voi tehdä keskeytyksen kliinisistä syistä. Tosi inhottavaa puhua näin kun tiedän että monet lasta tahtovat ja ottaisivat ilomielin, tulisi terve tai ei. Mutta jos olisin ollut raskaana niin oltaisiin puhuttu todella vaikeavammaisuudesta yms., riski olisi ollut niin korkea.

Nyt voi hyvillä mielin oksennella pitkin päivää kun tietää ettei kyse ole raskaudesta :D

Jos suunnitelmissa pysytään niin pikkukakkosen "vääntö" alkaisi parin vuoden kuluttua. Olisi se kyllä ollut shokki saada toinen heti perään... Huh. Meidän tytössä on kyllä aivan tarpeeksi tekemistä kahdelle.

Näin tänään :wave:
 
Tulin kertomaan meidän koira kuulumisia ja kurkkimaan muuten teidän pinoa. Nyt ikävä kyllä koira on tyhjä / on ne pennut abortoinut itse syystä tai toisesta ja pettymys on valtava! Meillehän "piti" tulla siitä pentueesa juniori ja nyt saa haudata ne haaveet ainakin pariksi vuodeksi. :'( :( Olishan se ollut ihanaa että me oltas molemmat oltu ns. pulla uunissa, toivon mukaan itse onnistun tässä raskaana olossa ;)

Terveisiä taas kaikille ihanille tänne!!! Oikein paljon peukutuksia ja onnea kuka mitäkin tarvitsee!!!

Koiruus ja pentunen rv 6+3
 
JenPen
Heippa.. Mä taidan pitää nyt hetken palstataukoa, muutaman viikon varmaan. Et älkää poistako mua listalta vaikkei näy eikä kuulu.

Viikonloppuna juuri kun kyselin teiltä allergiakokemuksista, koska mulle olis ihan ylivoimanen asia luopua koirastani... Koirani kuoli keskiviikkona puolen päivän aikaa. Diagnoosi selvisi vasta leikkaussalissa, lähes loppuun asti edennyt imusolmukesyöpä joka ei ole aiheuttanut mitään oireita. Onneksi koiralla ei ole ollut kipuja tai mitään vaivoja, lääkärin mukaan vastaa viimeisinä päivinä ehkä paineentunnetta vatsassa ja väsymystä. Koirapoikaani ei siis enää herätetty tänne kärsimään.
 
Mamitre

Ihana maha sulla :heart:
Kohtahan se pikkunen on maailmassa. Tsemppiä tulevaan koitokseen :)

Miina ja Laala

Se puhumattomuus todellakin toimii...vaikka joskus saattaa olla tuskan takana |O
Meilläki ukko suostu noitten pillereitten lopettamiseen,vaikka sitten siirryttiinki kortsuihin. Mutta edistys se pienikin... :D


Koiramamma

Voi että..varmasti harmittaa :hug:

Laala

Harmillinen tuo takapakki,mut teillähän kuiten on nuo vauva-asiat aika hyvällä mallilla jo...vaikka tuskin nyt kovin lohduttaa... :/
Miehistä ei ota aina selvää :D


JenPen

:hug: Kauheeta menettää lemmikki noin äkillisesti... :/
Onneksi sun koira ei kumminkaa joutunu kärsimään.

Laitan listaan et oot palstatauolla vähän aikaa...




 
Mä sit ilmoitin miehelle, että aion käyttää nää laastarit loppuun, mut en todellakaan aio edes pyytää uutta reseptiä, et ollaan sit kortsuilla... :kieh: Johon mies sit sano että niin kesästä me ollaan puhuttu, ei keväästä, että siks hän sano mulle että otat lisää laastareita. Mä sit sanoin et eiks kesäkuu oo jo kesää, niin mies sanoi että kai se sit o... Et katotaan sitä sit tarkemmin...
 
koiramamma Harmillinen juttu :hug:

JenPen Voi, kun ikävää :/ Kovasti jaksamista sinne :hug:

toivo79 Kovin tutulta kuulostaa nuo sun oireet! En muista enää, miten oli silloin, kun söin pillereitä, siitä on niin kauan aikaa..

(.) Maanantaina polille, sieltä se päivä lähestyy. Sitten tietää jo taas enemmän vauvahaaveen mahdollisuudesta.
 
Voih! mähän jään ihan jälkeen teistä muista. Koulu hommat vie niin paljo aikaa ettei täällä kerkee käydä ku vilkasemas.

Kiitos kaikille positiivisista endo-tarinoista. Ne lievitti paljo mun pelkoja.

Shv
Oli kyllä aivan ihana kuva vaavista. Tollasessa haluttas käydä sitten itselläki..joskus.

Täällä ollaan muistaakseni joskus puhuttu 2008 vuoden äitiyspakkauksesta. Onko tietoa, että missä siistä voisi nähdä kuvia. Olen itse kyllä olen retrovaatteiden ihailia, joten on suuri mielenkiinto nähä sen pakkauksen sisältö.

Poikaystävän kanssa oli kovat väittelyt eilen apteekin edessä, kun olin menossa hakemaan lisää pillereitä. Ei olis millään halunnu :heart: Noh, vaikka sitä itsekki kuinka haluais, niin pakko melkein odottaa siihen kesään.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 
Voi kamalaa JenPen. :'( Miten sä jakselet siellä nyt..? Onneksi se ei kärsinyt kovia tuskia, sehän on helpottavaa tietää, että koiralla ei ollut paha olla.. Voi pientä.. Jäikö koira sinne lääkäriin ja sieltä sitten "hautaavat" sen, vai hautaatteko itse jonnekkin? Tsemppiä sinne kovasti, varmasti hirvee ikävä rakasta perheenjäsentä.. :( :heart:
 
JenPen
Paljon jaksamista sulle... muistan tarkasti, kun oma lemmikkini (kissa) kuoli. Siitä on jo kovasti aikaa, olin aika nuori vielä silloin, mutta sitäkin enemmän suretti :'( Aika kyllä auttaa, nyt tarvitsee vaan rauhassa surra.

Talvicci puhui villasukkien kutomisesta. Olen kyllä päättänyt, että yritän vielä ommella vauvan vaatteita ihan ite. Eihän se niin hankalaa voi olla? :saint: Kyllä sitä varmasti oppii, eikä nyytti varmasta kovasti moiti, jos jokin sauma on vähän vinossa :D

Enguli
Siis onko 2008 pakkauksessa oikeasti retrovaatteita? Mustakin olisi kiva nähdä kuvia..

).(
Mitenköhän sitten, jos/kun oikeasti olen raskaana, onko mulla miten huono olo.. tänään ollut kauhea päivä; päätä särkee, oksettaa, etoo, väsyttää... great. Noh, toisaalta, ainakin jos on alkupahoinvointia, ni varmasti on jollain tapaa tuttua :headwall: Ja kiva kun on muutenkii näitä 'oireita', ni saattaa kerran jos toisenkin toivoa raskautumista turhaan.. :/ Mutta kuitenkin, lääkkeeksi huonoon oloon ostin vauva-lehden... siinä on tosi paljon mielenkiintoista luettavaa, tykkään :p
 
Ihana kuva oli sisarHENTOvalkoisella :heart:

Minä en ole koskaan apteekista käynyt ostamassa raskaustestejä. Silloin esikoisesta mies kävi apteekissa ne hakemassa ja myöhemmin olen sitten tilannut netistä.

Koiramammalle :hug:

JenPenille myös :hug:

Talvicci: Sitten, kun ehdit, niin voisitko vaihtaa minun kohdalle yrityksen aloitettavaksi 05/08 :) Nyt on jo niin kauan pysynyt tuo yrittämisen ajankohta tuossa toukokuussa, eikä mieli ole koko ajan vaihtunut. Voihan sen sitten taas vaihtaa, jos toukokuussa onkin mieli muuttunut :)
 
Enpähän ole minäkään nyt kauheasti ehtinyt käymään, ja ajattelin että jos tämä vähän laantuis, siis vauvakuume, mutta se eikun kun kasvaa vaan!!! Ne vaan on niin ihania! Ja sit kun kuitenkin päivittäin näkee...Minäkin haluan! Taidanpa mäkin kutoa vauvalle pienen pienet sukat tänään tai huomenna, jos vaan aikaiseksi saan, hääpukuakin olis tarkotus tehdä tänääntai huomenna eli... :heart:

Jen pen ja koiramamma, tosi surullista! Koittakaa jaksella :hug:

Enguli :D Joskus tosiaan noinkin päin! Voi mä jo odotan innolla että saan jättää ehkäsyn pois tai edes hormonaalisen ehkäsyn vaikka sitten kumeja vielä käyttäiskin, mikähän juju tossakin on, huijaan varmaan itseäni :LOL:
 
JenPen

Miten menee? :hug:


Kukkaiskeiju

Mullaki tää ehkä vähän ittesä huijaamista mut haluan olla ilman pillereitä ennen ku yritys alkaa ja ku ne ei enää käyny mulle.
Noista kortsuista on kumminki sitten helpompi luopua... :whistle: :LOL:


Emos

Jep. Päivitin sen listaan. Täällä tuntuuki olevan paljon niitä joilla yritys alkaa keväällä tai kesällä...Hyvä niin.
 
Moi täältäkin taas! =)
Meillepä ei ihmeempää kuulu. Kp taitaa olla 3, menkat menneillään. Jännä juttu ku pitää aina katsoa laskurilla että milloin laskettu aika ois jos nyt tärppäis, vaikkei meillä edes oo yritystä! :LOL: Nyt jos vauva sais alkunsa niin laskettu aika menis lokakuun loppuun :heart:
Mun tekis kamalasti mieli kysyä mieheltä mitä mieltä se ois jos tässä keväällä tai kesällä nakattais kumit jorpakkoon. Mutta ku oon vannonu että oon hiljaa asiasta ainakin kesään asti :$
Meillä sattu aika "kiva" väärinkäsitys miehen kans viime viikolla. Aamulla ku olin lähössä töihin niin huikkasin vain kiireesti miehelle jotakin tyyliin "meille ei tuu lapsia aivan hetkeen". Mies ei sanonu mitään katso vain. No illalla sitten sanoin miehelle että niin että menkat alko viime yönä että sanoinkin siitä aamulla. Mies oli käsittäny että mulle oli tullu mitta täyteen näitten meidän lapsosten kans ku pienempi valvotti koko yön, ja oisin haudannu vauvahaaveet kokonaan :LOL: Sanoinkin miehelle että kylläpä se tuo sun aamuinen suhtautuminen asiaan paljasti aika paljon :D Että katotaan nyt josko tämä meidän vauva-asia etenis tässä kevään aikana.. Toivon ainakin niin.. Hups, enkö mä ollu pari päivää sitten täällä hehkuttamassa ku menkat alko... niin mieli muuttuu joka päivä :ashamed: :LOL:
 
Laala
Eiköhän se sun mieskin siitä ala lämpenemään, kun saa ajatusta rauhassa sulatella. Ehkä sille tuli joku hetken paniikki ;)

mamitrella niin kaunis masu :heart:

koiramamma
Voi miten ikävästi on päässy käymään :'( Jaksamisia sinne!

Olipas nyt suru-uutisia.. :( Pahoittelut myös JenPenille ! Iso voimahali :hug:

Täällä kans yks, joka välillä miettii, että mitä jos nyt tärppäis nii la ois sillon =) Aika turhaa, mut ihan kivaa.

Meillä on täällä kovasti nyt pohdinnan alla päädytäänkö ottamaan koiran pentu. Nyt eräs narttu on astutettu ja sieltä olis mahdollisuus saada pentu, jos hyvä tuuri käy. Kauheesti vain mietityttää kaikki mahdollinen.. Meille koiruus olis ensimmäinen.
 
Ihan pihalla taas kuin lumiukko... En niin tarkasti vielä lueskellu uusia viestejä! Sen verran kuitenkin että JenPenille iso :hug: ...

Meillä oli koko netti pimeänä torstaista puolipäivästä lähtien. Ei toiminu vissiin netti koko kylässä. Kauheita vieroitusoirehia tuli tietty :D

Mutta nyt täytyy ylistää: kuukuppi on aivan loistava keksintö!!!! Olen rakastunut!!! :heart: Suosittelen kyllä ehdottomasti!!!
 

Yhteistyössä