Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Kukkaiskeiju

Mä sain vasta sun yv:n! Mulla ei tuu ilmotusta noista yv:stä jostain ihmeen syystä...

Niin jos muilla on jotain asiaa tohon listaan liittyen niin laittakaa vaikka tännekki et sulle on Talvicci yv:tä että tajuan käyä lukemassa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pupu T:
:hug: Talvicci, noi on niitä miesten outoja aivoituksia :eek: Jospa hää siitä heltyis ajan myötä! Miehillä tuntuu tulevan nii jäljessä nää kuumeilut.
Kiitti.
Monet varmaan muistaa mitä kaikkee oon kertonu ukon sanoneen...
Ja sitten sanooki tommosta.Onhan se sanonu tota tässä mut ei silleen tosissaan...Minäö vihoissaan sanoin sille että seksiä ei tässä talossa harrasteta sitten ennen sitä...Ja sanoin ukolle että tuo on ihan kohtuutonta vaatia multa tommosta.Siitä minä ainaki pidän huolen että sitä s*atanan toista koiraa ei tähän taloon tule ennen lasta! Tekis mieli ottaa paistinpannu ja lyyä ottaan tuota ukkoo :LOL: Ei nyt oikeesti mut raivostuttaa...
Nyt pidän vaan turpani kiinni...Miettiköön omassa pienessä päässäsä asioita
 
Huhhuh, tännepäs tuleekin taas tekstiä pitkät sivut :) En yhtään muista taaskaan mutta viimesimmistä:

Talvicci no ehkä se mies vaan vitsailee.. kyllä se -11 kuulostaa pitkältä ajalta, mutta oikeastaan, siihenhän on enää(?) kolmisen vuotta, hullua miten aika menee nopeeta :) Tosin vauvakuumeisella se aika vaan matelee :) p.s ottaisiks multakin ton alueen pois tuolta esittelystä ku en halua et kukaan mua tunnistais varsinkaan nyt ku "yrittämistä" :) Thanks :)

Pupu T niimpä, miksei suurimmalle osalle miehistäkin vois kehittyä sellasta vauvakuumetta jo nuorempana, kyllähän niillekin kai jossain vaiheessa sellainen iskee mut yleensä niin mattimyöhäisiä :)

(.) En tiiä tästä meijän yrittämisestä, miehel on ollu vähän muita murheita tällä viikol niin ei olla ku su viimeks päästö peittopainiin :( No mut kun se oviskin luultavasti meni jo niin eipä siinä :) en viitti painostaa ettei vaan ala perääntymään :D Jihaa! Siel sataa lunta, ihanaa :) Paitsi että tarvis palkata joku putsaan auto aina, ei oo kivaa tuol lumisatees seistä.. hmm.. Tylsä päivä loppujen lopuks :D
 
Talvicci: Otan tosissani osaa raivoosi.. :( Mietin itse viimeks tänee kans tota että oikeesti kaikki jotka ei edes haluais tulla raskaaks ainakaa viel 10vuotee ni pamahtaa paksuks yhestä vahingosta jonku yhen illan kaa..Ja toiset ne niin toivoo ja suunnittelee mut ei. Että mikä siinä on se tarkotus???????? Mikä ihme se voi olla?!
 
Talvicci niimpä.. siis mulla on kans ollu tollanen turhautuminen just noihin "hih ollaan oltu yhessä 3kk ja yritetään nyt lasta,hup meillä on vähän on-off suhde,ku petetään toisiamme vuoron perään..." tyyppeihin jo tosi pitkään. Ite kun ollaan oltu jo yli kuutisen vuotta yhdes... :) Toivotaan ettei se sun miehes tosissaan ollu vaan pääsisitte hommiin.. :) Sun täytyy ettiä jostain maailman kiltein vauva ja pyytää se teille hoitoon :) Mä alotin siedätyshoidon miehelle sillä et näyttelin vauvalehdistä (kyllä oon lukenu niitä jo vuoden verran :D) kaikista suloisimpia vauvoja.. ja nyt pari kuukautta se on kattellu niitä ihan ilman vastahankaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Talvicci: Otan tosissani osaa raivoosi.. :( Mietin itse viimeks tänee kans tota että oikeesti kaikki jotka ei edes haluais tulla raskaaks ainakaa viel 10vuotee ni pamahtaa paksuks yhestä vahingosta jonku yhen illan kaa..Ja toiset ne niin toivoo ja suunnittelee mut ei. Että mikä siinä on se tarkotus???????? Mikä ihme se voi olla?!
No niinpä...Ja just semmoset tyypit joita esim. synnytyksen jälkeen kiinnostaa enemmän bailaus ku tutustuminen pikku kääröön...
 
todellaki.. yks tuttu on just sellanen. se suunnillee viis veisaa sen parisuhteesta(pettää miestä) ja käy tooosi usein baareissa. Et ne ei niinku osaa ollenkaa arvostaa sitä mitä niillä on!! Mut ei siis kaikki.... Joskus vois ihan jumalan kanssa jutella ja kysyä että mikä tää homman nimi oikeen on? :LOL:
 
Meillä puhuttiin tuosta adoptiosta, kun ekaa lasta suunniteltiin. Ja mies oli sitä mieltä, että jos omaa lasta ei saada niin sitten adoptoidaan. Minä en ollut silloin varma, että haluanko sitten adoptoida, jos omaa ei saada.
Minun tätini ei voi saada lapsia ja halusi sitten joskus adoptoida, mutta hänen miehensä ei suostunut, oli sanonut vaan, että hän ei vieraita lapsia elätä :eek: Oli varmaan ollut tädille silloin joskus aikoinaan kova paikka, kun ei omia lapsia saanut ja mieskään ei suostunut adoptoimaan. On niin lapsirakas ihminen.

Talvicci :hug:

En ole nyt miehelle pitkään aikaan puhunut kolmannesta lapsesta. Tänään mies mietti, kun nuorempikin käy silloin tällöin jo potalla, että kohta ei enää kummallakaan lapsella ole vaippaa (Esikoisella siis ei enää ole lainkaan), että pitäisikö nyt sittenkin jo heti aloittaa yrittäminen :D Sanoin siihen sitten vaan, että ei tässä nyt enää montaa kuukautta yrittämisen alkuun ole, että odotetaan nyt sinne vaan. Olen pelännyt tässä, että mies muuttaa mieltänsä juuri ennen kuin pitäisi alkaa yrittämään, mutta onneksi ei ainakaan vielä ole :)
 
Joy
No heippa vaan kaikille! Täällä on vietetty koneetonta aikaa, tai kone on ollu koko ajan ja toiminnassakin, mutta ei oo huvittanu yhtään surffailla! Nyt yövuorossa sitten kerkeää. Muutama uusi tullut mukaan ja tervetuloo vaan, toivottavasti ette täällä kauaa listoilla roiku :D
Meillä on vauvakuume ottanut aikamoisen lasku suunnaan. Ei oikeen tunnu nyt ajankohtaselta tuo kuumeilu, kun on kaikkea muuta menossa. Asunnon haku on kuumimillaan ja vakitöitäkin pitäs löytää. Keksis vaan ensin mitä sitä tahtos tehdä :kieh:
Onnittelut Talvicille asunnosta! Pomppasi tuolta silmään, kun itsekin tässä etsitään epätoivoisesti kotia.
Mulla on hormonit ihan sekasin. Oon todella kiukkunen ja itkuherkkä. Ihan siis normaalia enemmän :D Kokoajan saan pahotella miehelle että "anteeks kun taas kiukuttelin...". Ja kyyneleet silmissä kokoajan. Tänään itkin siksi, koska en halunnut ajaa autoa lumisateessa. Siis itkin kotona ennekun edes olin lähtenyt mihinkään...
Että onkos kellään muulla ollut samanlaista? E-pillereitä oon syöny jo vaikka kuinka kauan, samaa merkkiä aina. Johtuukohan tämä vaan siitä että on stressiä (vaikka oikeesti en oo ees mikään stressaaja ollenkaan), tai lähinnä tollasia "ratkeamattomia" asioita. Vai mikäs hemmetti mua vaivaa :eek:
Mutta kivaa talvipäivää kaikille! Kohta on viikonloppu!
 
talvicci ikävältä kuulostaa. vähän turhan usein täälläkin lukee siitä kun mies on se joka päättää koska vauva saa tulla ja usein myös lapsilukumääränkin . meinaatko että peli on jo menetetty vai vieläkö aiot asian ottaa esille ja kysyä syytä että miksi juuri sinä vuonna. Muistuta miestäsi että yrittämiseen saattaa mennä kauemminkin kuin vuosi, varsinkin jos ensimmäistä kuumeilette.

pupu T mulla on nyt "vika" laatta menossa pillereitä, resepti on kahdeksi vuodeksi eteenpäin mutta silti tekis mieli jättää hakematta koko pillerit.

emos minäkään en puhunut miehelle viidennestä ennenkuin nyt vasta kun hän otti asian puheeksi :whistle:
onhan se aina silloin tällöin meidän puheissa käväissyt, ja viime aikoina enemmän ja enemmän. Mutta tosiaan vasta tällä viikolla päätin sen että haluan yrittää vielä yhtä lasta meille, ja kerroin asian myös miehelle. Joten nyt siitä on sitten ollut keskustelua enemmän. Kyllähän tuo mun rakkaani sanoi että jos me halutaan vauva niin pitää aloittaa yrittäminen heti :eek:
no, piinalliset kaksi viikkoa olis vielä pillereitä jäljellä, eiköhän meidän "tilanne" selviä siihen mennessä?

mut nyt katkes ajatus, vois kai lähteä lasten kanssa ulos :wave:
 
Talvicci tiedän tasan mistä puhut! Ärsyttää tuommoset "oho pamahin vahingossa paksuks" ja "nonii, lapsi synty nyt taas voi dokata" -asenteet. VIHAAN!!! Ja sitten semmoset, jotka todella yrittää, niin ei onnistu. Se on niin väärin! :'(

Meillä myös puhuttu lapsen hankkimisesta jo monta vuotta. Joka vuosi kysyin, että mitä mieltä olet lasten hankkimisesta ja aina tullut, että parin vuoden päästä voisi alkaa miettimään. Nyt tosiaan sanoi ensimmäistä kertaa, että olishan se kiva jos se lapsi olisi sylissä 2n vuoden sisällä :eek: Jäin aika sanattomaksi ja nyt olen pitänyt matalaa profiilia :LOL: Olen myös huomannut, että "sitten jossain vaiheessa" on jäänyt sanastosta pois. Nyt puhuttiin, että viimeistään häiden jälkeen aletaan yrittämään.. Olenkin päättänyt nyt olla täysin painostamatta ja kuuntelen vähän tuon toisen reaktioita! :heart: Tosiaan tarinan tulos :LOL: Eli Talvicci kuuntelin monta vuotta tuota muutamien vuosien..ehkä 3-5 vuoden päästä -tarinaa, mutta pikkuhiljaa se on muuttunut. Joten kannattaa olla kärsivällinen. Itse petyin monesti (toisaalta en usko, että olisin ollut jälkikäteen itsekään niin valmis) ja nyt alkaa aurinko paistamaan!

Levoton Strutsi vai että heti!! IHANAA! Toivottavasti käy näin! :flower:

Tsemppiä kaikille "lupaa" odotteleville :wave:
 
Joy: Mulla kanssa oli pilleriaikaan tollasta.. Olin tosi itkuherkkä ja harmoheikko.:ashamed: Ihan pikkuasioista paloi käämit ja sitten, kun alkoi ketuttamaan niin tuntui, että ei siitä loppua tule..

Talvicci: Ota noista miehistä selvää... munkaan mies ei vielä viime kesänä heltynyt yhtään vauva-ajatukselle ja heitteli kanssa ihan ihme päivämääriä, mutta nyt on ihan innoissaan jo. :heart:

Ja ajattellaanpa vaikka niin, että vauva syntyis tammikussa -11, sillonhan olisitte tositoimissa jo keväällä-10!:) No joo, pitkältähän tuo aika kieltämättä tuntuu, mutta töissä aika menee kuin siivillä.. opiskeluaikaan kaikki tuntui matelevan niin hitaasti eteenpäin.

Ja miehet tuntuu tosiaan luulevan, että kun vähänkin heidän superspermojaan on sisällä, niin samantien on pullat uunissa! :D Mutta tosiaan raskautumiseen voi kulua pitkä aika...
 
Juu meillä kävi samoin, et esikoista yritettiin n. 1,5 vuotta ja siihen odotusaika 9kk, joten yli kaksi vuotta meni ennenkuin käärö oli sylissä.

Tein tänään päätöksen että haen erästä työpaikkaa. Katsotaan kuinka siinä käy ja sitten jos saan sen niin toisen vauvan yrittäminen siirtyy hieman. En halua tulla heti ensimmäisenä työvuotena raskaaksi. Ellen saa paikkaa ja palaan syksyllä vanhaan työhön, niin aloitamme yrityksen heti, jotta ikäeroksi tulisi n. 2v.

Tällaisia ratkaisuja täällä on tehty.
 
Talvicci + muut asiaan yhtyneet

Joo, todellakin olen itsekin miettinyt tota kun sellaiset ihmiset jotka eivät edes halua lasta vaan pullahtelevat raskaiksi, todella turhauttavaa! ja ne jotka olvat olleet valmiita jo pitkään ja haluavat lasta niin joko ukko sanoo EI tai sitten ei vaan saa lapsia niin helposti. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!

Ja minunkin ukkoni on koko ajan vaan " katellaan sitten joskus"- meiningillä ja sekin on niin raivostuttavaa! rupesi ihan ärsyttämään sinun puolestasi, koska itselläni on ollut jo vaikka kuinka kauan samanlaista turhautumista tässä asiassa, mutta nyt olen jättänyt sen asian vähän sivummalle, kun ajattelin että painostamalla ei ainakaan (välttämättä) mitään hyvää seuraa...
Vaikka tekisi kyllä ihan hirveästi mieli sanoa että SEKSIÄ EI TIPU, ennen kuin ruvetaan vauva-hommiin, mutta jotenkin tuntuu että sekin olisi niin väärin.. en tiedä..
 
hih Talvicci ehkä se siun ukkois kohta jo lämpiää :) :heart:
Pitää vaan hiljakseen katsella eteen päin vaikka tuntuisi kuinka pahalta..
Uskon ettei se mene sinne vuoteen 2011 :)
Kärsivällisyyttä vain, vaikka se on itselläkin välillä vähän hukassa :D
 
Minnie87 Edelleen yhdyn tuohon sinun juttuusi, kuten aiempiin, että teinit ja muut "hörhöt" (tiedätte mitä tarkoitan eli en puhu pahalla :LOL:) pullahtavat raskaaksi tosta vain ja olen pitkään katsonut muutamaa sukulaista, joille ei vaan lasta tule :'( Tuosta "seksittömyydestä" tuli ohjelmaa yks päivä ja siinä sanottiin, että toisen painostaminen lapsen hankkimiseen "kiristyskeinoin" usein vahingoittaa suhdetta paljon ja kasvattaa riskiä eroon lapsen syntymän jälkeen. Tietysti joitain ihmisiä se muuttaa ja lapsen synnyttyä onkin tyytyväinen, että vähän tuupattiin ;) Toista ajatellen kuitenkin melkein pienellä painostamisella lähtisin mu kuin seksin pois jättämisellä. Kenelle keino toimii, kenelle ei :$
 
Mie kerran jo yritin tota "pientä painostamista" mutta meillä se ei ainakaan johtanut mihinkään... joten otin "sanani takaisin" ja sitten siitä tuli minulle vielä todella paha mieli että olin jotain sellaista mennyt sanomaan.. :/
Mutta onneksi ukko antoi anteeksi ja laitettiin se vauvakuumeen piikkiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie87:
Mie kerran jo yritin tota "pientä painostamista" mutta meillä se ei ainakaan johtanut mihinkään... joten otin "sanani takaisin" ja sitten siitä tuli minulle vielä todella paha mieli että olin jotain sellaista mennyt sanomaan.. :/
Mutta onneksi ukko antoi anteeksi ja laitettiin se vauvakuumeen piikkiin :)
Joo kyllä mullaki ihan nolottaa mitä kaikkee tyhmää sitä on varmaan sanonu... :ashamed:
 
Nyt kävin siis puottamassa sen hakemuksen postiin, saas nähä kuuluuko mitään. Jännittää hieman..

Talvicci: olishan ne käynyt, en ehtinyt nähdä tuota sun aiempaa viestiä, mutta siis kiitos jokatapuksessa.

Nyt menen leipomaan oikein ihkua suklaakakkua, autta muuten hyvin vauvakuumeeseen!

Ainoska
 

Yhteistyössä