vauvakuume mutta ei vielä

Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?
Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007
mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07
Blue Angel 25v, mies 26v, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008
Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007
M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007
viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Deluxxe 20v, mies ? haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007
Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä


Ollaan näemmä muuten aika samanikäistä poppoota :) Aaaah, ihanaa mulla alkoi taas illan vapaa-aika kun pikku-nti nukkuu yöuniaan ja tää mamma tietty kurvas heti palstailemaan :p

Pian saattaa sitten se ensimmäinen + tulla meidän pinoonkin, kun katselee, että osa alottelee aivan lähikuukaisina yrityksen, jännää!!! <br><br>
 
Saako udella minkälaisia elämäntilanteita ihmisillä on täällä? En ole lukenut ihan kaikkia sivuja niistä voikin olla siellä juttua...

Itse opiskelen vielä, noin vuoden päästä olen varmaan jo gradun tekovaiheessa. Mies valmistuu nyt keväällä. Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että nuorena on aloitettava! Eikä pidä odottaa liian kauaa "sopivaa" hetkeä, koska sitä sopivaa hetkeä saakin sitten odotella. :saint:
 
Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?
Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007
mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07
Blue Angel 25v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008
Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007
M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007
viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Deluxxe 20v, mies ? haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007
Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä


Enpä minäkään uskaltanut paikkakuntaa pistää :) Etelä-Suomesta siis olen mä.

Hilja: Mä myös juuri valmistunut äskettäin ja kohta alkaa niin sanotusti alan hommat, jotka kestää luultavasti reilun vuoden. Mulla ei oman alan työkokemusta ole kuin työharjoittelusta, joten on hyvä saada ansioluetteloon alan hommista mainintaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 09:26 Aavikkokahlaaja kirjoitti:
Saako udella minkälaisia elämäntilanteita ihmisillä on täällä?

Minä siis juuri valmistuin ja mulla on nyt kaksi tutkintoa suoritettuna. Molemmat on ihan eri alaa :) Mies valmistui pari vuotta sitten ja sillä on nyt vakkari työpaikka :) Kuten jo edellä mainitsin, aloitan ns. oman alan hommat kesällä (määräaikainen sijaisuus). Opiskelujen ohella olen työskennellyt yhdes yritykses, mis oon edelleen, mut tää työpaikka on ollut alusta asti semmoinen "välietappi".
Lapsia ei oo ja asuntokin on vuokrakämppä. Meillä siis tulevaisuudessa edessä oman asunnon osto, naimisiin meno ja perheen perustaminen :) Voisin sanoa, että hyvin pyyhkii B)

Tällasta mulla/meillä, entä muilla? =)
 
Heips!

Päätinpä heti rekisteröityä ja liittyä tänne muiden kuumeilijoiden joukkoon.
Kova kuume ja ensimmäinen lapsi suunnitteilla.

Olen 22-vuotias ja mieheni 30-vuotias ja nyt syksyllä olisi tarkoitus alkaa yrittämään.
Opiskelemme vielä molemmat, mutta olen siitä onnellisessa asemassa, että olen nyt lopettelemassa tutkintoon kuuluvaa työharjoittelua ja minut vakinaistettiin.
Koulut on siis opinnäytetyötä vaille käyty ja sain nyt aiheen jota pitäisi kesällä alkaa puurtamaan. Tämän vuoden puolella pitäisi siis olla tutkinto plakkarissa ja vakiduuni onkin jo.
Ollaan kovasti koitettu säästää rahaa pahan päivän varalle ja nytkin kun mieskin on kesätöissä muutaman kuukauden saadaan taas rahaa kasaan.

Naimisiin menimme viime kesänä.

Itse olen alkanut nyt panikoimaan siitä, josko en tulekaan raskaaksi...
Onko muilla tällaisia pelkoja?
Itse olen aikas painava, ja pelkään sen vaikuttavan hedelmöittymiseen.

 
Tervetuloa Meritähti ja onnittelut vakityöpaikasta! :hug:

Mä pelkään myös todella paljon sitä, etten koskaan tulekaan raskaaksi tai miten kestän sen, jos yrittäminen kestää vuosia :/ Kun vauvakuumeeni alkoi ja yritin saada miestäni kuumeiluun mukaan, muistutin häntä aina siitä, että yrittäminen saattaa kestää kuukausia/vuosia. Pelkoni luultavasti vaikuttaa myös tuonne korvieni väliin :LOL: Tiedän meinaan tapauksia, joissa pariskunnat haluamalla haluaa lapsen ja millään ei onnaa. Lääkäri toteaa "toivottimiksi tapauksiksi". Sitten on esim. varattu aika hedelmöityshoitojen aloittamiseen tai aloitettu adoptioprosessi. Yhtäkkiä, kun stressi laukeaa, niin kas, raskaana ollaankin :) En nyt suoranaisesti osaa sanoa, johtuuko se stressistä, mut kyllä mun mielestä tolla psyykkeelläkin on jotain osuutta asiaan!? :)

Toinen pelkoni on, että en saa terveitä lapsia :ashamed: Elämä esim. kehitysvammaisen lapsen kanssa ei ole helppoa. Kaikkee sitä miettiikin pienessä päässään...
 
Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Blue Angel 25v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008
Deluxxe 20v, mies ? haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007
Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?
hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä
mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07
Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007
Meritähti 22v, mies 30v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007
Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007
sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007


Lisäsin Meritähden ja aakkostin meidät, jos sopii?

:)
 
Mammukka81
Onpas meillä hieno lista :D . Elämäntilanteesta sen verran, että ollaan kohta 8 vuotta(!) oltu miehen kanssa yhdessä. Molemmilla on vakkarityöt ja omaa kotia laitellaan pikkuhiljaa. Ihana ja toivottu esikoinen syntyi 1/2007. Ja kuumetta tosiaan pukkaa jo...

Ja näillänäkymin syksyllä/talvella alkaa yritys, ehkä kuitenkin alkuun tulee jos on tullakseen -meiningillä. Ainakin toivon, etten heti kehittäis tästä karmeeta stressiä. Mutta aikansahan siinä raskautumisessa saattaa mennä...1)imetän vielä ja toivottavasti vielä jonkun aikaa, ainakin kesän yli-->menkoista ei tietoakaan ja missäköhän vaiheessa ne muuttuu säännöllisiks taas 2)pieni epäily endosta ja munasarjat kuulemma "hiukka pco -tyyppiset" 3)esikon kohdalla oli aikamoista tehtailua...terot käytössä, ovistikut ja lämmön mittailut. Ja silloin e-pillerien käytön jälkeen kierto oli aivan sekaisin :/ .Saa nähdä miten nyt käy kun tää hormonitoiminta joskus palailee ennalleen. Mutta tosiaan oon varautunut siihen, että sitä plussaa saadaan siihen tikkuun odotella tovi jos toinenkin.

Mutta nyt vielä hetkeksi nollaamaan aivot telkkarin eteen..eiköhän sieltä jotain hömppää tule :wave: .
 
Elämäntilanteesta: Miehen kanssa ollaan pidetty yhtä 7vuoden ajan ja rakas esikoistyttömme syntyi 11/06 :heart: Miehellä vakkariduuni ja mä päätin amk-opiskelut juuri ennen tyllerön syntymää ja duunia on tarjolla pilvin pimein mut nyt äippälomilla välillä aina keikkaillen ainakin vielä vuoden ajan. Asustellaan omassa kolmiossa.

Meil on kyllä aktiivinen pino =) Ei tarvii kaukaa etsiä, korkeintaan toiselta sivulta. Mun mies palailee huomenna reissusta, onpa kiva saada ukko kotiin :heart: ties vaikka harjoteltais pikkukakkosen tekoa ;)

Minkäslaisia vkl -suunnitelmia teillä on??? Me reissataan äitienpäiväkahveilla isovanhemmilla ja omillamme ja kaipa sitä voisi viettää ihan ensimmäistä omaa äitienpäivääkin, omituista :) Suutun kyllä, jos mies ei sen kunniaksi tarjoile aamupalaa sänkyyn, anna kokovartalohierontaa, siivoa lattiasta kattoon koko asuntoa, vie muo ravintolaan syömään ja muutenkin toteuta kaikkia toiveitani :LOL:

Toivottavasti te myös pääsette MAHD. PIAN viettämään äitienpäiviä omalla kohdallanne :flower: <br><br>
 
Minkäslaisia vkl -suunnitelmia teillä on???

Lauantaina viemme miehen äidin ulos syömään ja sunnuntaina omat vanhempani tulevat meille syömään pöperöjäni :) Sen jälkeen käymme viemään kukkia minun mummujeni haudoille.

Ensimmäinen äitienpäivä on varmasti ikimuistoisin :) Toivotankin siis jo hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja miksei muillekin :flower:
 
Mammukka81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:34 sisarHENTOvalkoinen kirjoitti:
Minkäslaisia vkl -suunnitelmia teillä on???

No meillä mies tekee välillä ekstratöitä viikonloppuisin ja vähän meinasin vetää herneet nenään, kun hän meinas sunnuntainakin töihin :/ .Eka äitienpäivä! Vihjasin sit (en kylläkään kovin hienovaraisesti \|O ) että ehkä herra vois silloin olla kotosalla...no tais mennä perille. Eli reissataan molempien vanhemmat ja käydään mun mummon luona vanhainkodilla. Muuten meillä on tossa pihalla pientä projektia, täytyis saada nurtsia ja soraa ja vähän kukkapenkkiä laitettua. Täytyy pitää mieli virkeenä ettei ihan hautaudu näihin vauvahaaveisiin :LOL: .

Meillä on tosiaan kivan aktiivinen porukka =) , mies kyllä kattelee vähän kulmiensa alta kun täällä kerron käyväni...pitää varmaan hulluna :kieh: .
 

mäkin nyt rekisteröidyin tänne. aikaisemmin vaan lueskellu näitä juttuja.

itse olen 21v. ja mieheni 32. vauvakuume on ihan mieletön!! ollu jo pitkään. elämän tilanne ei tällä hetkellä vaan ole hyvä lapsenhankintaan. itsellä vielä vuosi opiskelua jäljellä ja miehellä edellisestä suhteesta isyydenselvitys kesken.

yhteinen lapsi on kuitenkin molempien toiveissa ja ehkäpä reilun vuodenpäästä jotain alkaa asian eteen tapahtua :p

asiasta ei miehen tämän hetkisen tilanteen takia olla kauheasti puhuttu mutta jotain kuitenkin. itsellä ollu vauvakuume jo useamman vuoden. olin päiväkodissä töissä ja siellä se vasta tuskaa oli olla, vauvoja ja lapsia jokapuolella =)
 
ÄÄÄH, täällä taas... siis ihan oikeesti on mulla muutakin elämää, mut on vaan niin kova vetovoima tänne samanhenkisten poppooseen =) Koko päivä ollaan menty tyllerön kans ja heti ku pääsee kotiin ja saa lapsen nukkuu ni koneelle. Laitoin jopa teho-osaston tallennukseen ja katson sen vasta kun suljen koneen, huh ja siis mä oon ihan nalkis teho-osastoon
:LOL:

Tervetuloa uudet: Meritähti ja lemmuammu

Färbö,osanottoni siskosi kuoleman johdosta, en halua udella tapahtunutta. On varmasti käsittömättömän kamalaa hyvästellä nuori perheenjäsen :'( Aika on varmasti parantanut haavoja, mutta voin vain kuvitella mitkä arvet tapahtunut jättää :ashamed:

Tsemppiä huomiselle myös, toivottavasti saat keskusteltua miehesi kanssa ja jotain selvyyttä asiaan. Pahintahan on epävarmuus. Toivottavasti hän hurahtanut kaameeseen vauvakuumeeseen ja haluaa ryhtyä toimeen jo pian :p

Paljon on ollu keskustelua pinossa siitä, et vauvansaanti saattaapi kestää syystä jos toisestakin. Mun mielestä on siis todella parempi asennoitua siihen, että aikaa saattaa vierähtää ennen kuin plussa testiin pamahtaa, odottavan aika on vaan valitettavasti tooooosi pitkä :headwall: Mut säästyypä turhilta pettymyksiltä kun asenne jo yrityksen alkaessa on tulee jos on tullakseen sitten kun on sen aika... tiedän kyl omasta kokemuksesta,et se on tosi vaikeeta kun lapsen kaipuu on niin kova. Meilläkin vierähti tovi ennen esikkoa ja väliin mahtui keskenmenokin :( ja kun aikaa kului niin olin aivan varma, että en voi lapsia saadakkaan, huh. Voi kun voisi laittaa aivot narikkaan ja ottaa vaan rennosti noissakin puuhissa :/

Toivottavasti kuitenkin meitin pinossa nyyttejä alkaa tupsahtelemaan syleihin ilman vastoinkäymisiä :heart:

Tulipas romaani, huh. Koittakaa kestää ;) Nyt teho-osaston pariin hivuttautumaan...
 
Kiitokset lämpimästä vastaanotosta!

Jännitän tässä kuukautisten tuloa ja täytyy kyllä sanoa etten olisi uskonut niin kovasti toivovani menkkoja...
Olen syönyt monta vuotta minipillereitä joiden johdosta menkat ovat jääneet kokonaan pois ja kun painoa on tänä aikana tullut hirviästi lisää pelkään että kierto tulee olemaan hullun epäsäännöllinen.
Pillerit jätin viikko sitten ja kesä olisi tarkoitus pärjätä kondomilla.

Syksyllä kun olisi tarkoitus alkaa yrittämään niin tuntuisi jotenkin paremmalta jos menkat alkaisivat taas tulemaan ihan normaalisti...
tai kun nyt tulisivat edes.

Onneksi meillä kumpikin haluaisi sen vauvan vaikka heti, mutta minulla vain tuo kunto on niin huono, että se huolestuttaa.
Tulenko raskaaksi ja miten raskauden sitten jaksan jos niin onnellisesti käy...Mies on kyllä ollut aivan ihana, muttei oikein ymmärrä näitä minun pelkojani eikä tietenkään osaa samaistua.
Onneksi on tällaisia palstoja.

 
Heipat! Mahtuukos tänne vielä mukaan? =)
Olen 21-vuotias kuumeileva, mieheni on 23-vuotias. Meillä on jo yksi poika, viikon kuluttua olisi yksivuotissynttärit.
Nyt tosiaan on kauhea vauvakuume taas =) Mies näytti vihreää valoa toiselle lapselle, yritys aloitetaan syksyllä.
Viimeeksi tärppäsi ekasta kierrosta, saa nähdä miten kauan nyt menee vai tärppääkö ollenkaan...

Itse pohdiskelin tuota lapsettomuuskysymystä ennen kuin tuota ekaa alettiin yrittämään. Se pelotti minua suuresti! Sanotaanko näin että kohtuni oli sairastellut paljon muutama vuosi takaperin :) Mutta niin siinä vaan kävi että heti tärppäsi ja raskaus sujui hienosti.

Syksyllä palaan kuitenkin takaisin töihin, jos hyvin käy niin jään taas keväällä kotiin :)
Teistä aika moni taitaa aloittaa syksyllä vauvapuuhat...? Tsempataan ja tuetaan toisiamme!
 
Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007

Blue Angel 25v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008

Deluxxe 20v, mies ? haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007

Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?

hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä

lemmuAmmu 21v, mies 32v, haaveissa 1. Yritys alkaa 2008

Lilli 21v, mies 23v, haaveissa 2. Yritys alkaa syksyllä 2007

mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07

Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007

Meritähti 22v, mies 30v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007

Mincki77, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007

M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007

Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007

sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?

Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?

viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007


Tervetuloa lemmuAmmu, Mincki77 ja Lilli! Mukaan mahtuu aina =) Lisäsin teidät myös tohon listaan. Muokkailkaa, jos on virheitä tai jotain täydennettävää.

Meillä myös ukko tietää, että kirjoittelen tänne sivuille :) Se tietää, jos olen koneella pitkän aikaa hiljaa, että mitä olen tekemässä. Pieni naputus vaan käy :)
 
Tulipas tosta pitkä lista. Välit selkeyttäis, mut kovin tulee pituutta :)

Aavikkokahlaaja 24v, mies 27v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Blue Angel 25v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 1. Yritys alkaa kesällä 2008
Deluxxe 20v, mies ? haaveissa 1. yritys alkaa syksyllä 2007
Färbö 19v, mies 23v, lapin-lääni, haaveissa 1. Yritys alkaa?
hilja 24v,mies 26v,pirkanmaa,haaveissa 1,yritys alkaa syksyllä
lemmuAmmu 21v, mies 32v, haaveissa 1. Yritys alkaa 2008
Lilli 21v, mies 23v, haaveissa 2. Yritys alkaa syksyllä 2007
mamitre 25v, mies 27v, haaveissa 4. Yritys alkaa 12/07
Mammukka81 26v, mies 26v, Etelä-Suomi, haaveissa 2. Yritys alkaa loppuvuodesta 2007
Meritähti 22v, mies 30v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
Mincki77, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007
M-J 23v, mies 33, haaveissa 1. yritys alkaa kesällä 2007
Nuhnus 19v, mies 29v, haaveissa 1.Yritys alkaa syksyllä 2007
sisarHENTOvalkoinen 24v, mies 29v, PK-seutu, haaveissa 2. Yritys alkaa?
Susa 26v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa?
viivi 25v, mies 25v, haaveissa 1. Yritys alkaa syksyllä 2007


Onks tää parempi?
 
Laskeskelin eilen n.suunnilleen miten mulla ois joulukuussa menkat kun kierukka otetaan pois menkkojen aikana ja se osuis just joululle joten kuka multa sitä ny silloin ottais pois..tarvii siis yrittää taas vähentää kuukaudella yrittämisen aloitusta jos vaikka sais ukon suostuun marraskuulle. :D Viä en oo uskaltanu ehdotella.. :whistle:
 
Mammukka laiskana
Taas täällä :wave: ...tervetuloa uudet munkin puolesta! Mäkin tosiaan aina jotenkin eksyn näille sivuille, taitaa tulla aikamoiset romaanit kirjoiteltua ennen kuin yritys edes pääsee alkamaankaan :whistle: .

Huomasin jossain toisessa ketjussa juttua noista madam mamma/ennustaja elli -touhuista...siitä tuli mieleen, että ootteko joskus kyselleet näiltä kaikkitietäviltä ennustajilta tulevia? Mä en todellakaan usko noihin juttuihin, mutta utelias kun oon niin piruuttaan kerran kyselin ;) ja madam mamman mukaan saisin yhteensä...tattadaa 6 lasta!!! Herranpieksut :x . Ennustaja Elliltä en oo vielä postia saanut, ehkä sit vähän pistää miettimään, jos se kertoo samaa...no joo tollasta harmitonta ajanvietettähän noi on.

Mukavaa viikonloppua kaikille kanssasisarille...on tää etukäteiskuumeilukin mukaansavievää touhua =) .
 
Kaunista lauantaipäivää ja vieläpä aurinkoista sellaista B)

Sain vihdoin mieheni kotiin reissusta eilen ja pakko tulla kertomaan teille IHMEELLISESTÄ ASIASTA Elikkäs laitoimme neidin yöunille illalla ja nautimme illallisesta pitkänkaavan mukaan parin punaviinilasillisen kera ja ilta eteni mukavasti romantiikan puolelle :heart: Uskomatonta ja ihmeellistä siinä on se, että mies ei "muistanut ehkäisyä" ja kun kysäsin, että pitäiskö se kondomi hakea niin... jälkeenpäin hän sanoi, ettei tuo ehkäisy ole mikään välttämätön asia hänen mielestään. NYT TÄMÄ MAMMA ON SEKAISIN!!!

Pakko kait se on vaan antaa esikon vielä vähän kasvaa ja antaa ajan kulua, mutta ilmeisimminkään ei vuosikausia, koska vaikuttaa kovasti siltä, että mies kuumeilee myös, HUH!!! Yllättävä käänne kertakaikkiaan =)

Tervetuloa jälleen uusille, mukavaa kun porukka kasvaa :)



mamitre nyt vaan taivuttelemaan miestä, mitä aikasemmin niin sitä parempi sanon mä sen kierukan pois ottamisen suhteen!!! Mammukka Mistäs sen madam mamman löytää, vois vaikka kokeilla mitä povaa meitin perheelle. Aikamoinen suurperhe teille tulossa ;) Färbö Mites teillä keskustelut sujuneet miehen kanssa?

Nyt tämä perhe lähtee nauttimaan ihanasta kevät/kesä päivästä kauppakeskuksen ihmeelliseen maailmaan...

T. sisarHENTOvalkoinen ajatukset kaoottisena
 
Eilen illalla muutaman drinksun otin ja sitten miehelle aloin puhumaan tuosta joulukuun menkka jupinasta ja ehdottelin marraskuuta :D
Eka tuli jyrkkä ei et muka vasta tammikuussa sit,mutta tapojeni mukaan olen kova taivutteleen ja lopuksi ei tullu kieltoja eikä kyllä suoria lupauksiakaan,mutta eiköhän se suostu kun tässä joka kuukausi höpöttelen. Mies tokasi illalla,et olis pitäny nauhottaa viimeks nuoremman itkua ja vois nyt laittaa sen yöllä soimaan niin mieleni muka muuttuis :LOL:

 
Mammukka81
Sähän pääset jo pian testailemaan sisarHENTOvalkoinen ;) . Taitaa miehes olla jo valmista kauraa näihin vauvapuuhiin, onnea :flower: . Meilläkin noi kumiukot käytössä, mutta kieltämättä on pari kertaa "unohtunut"...mutta mä kyllä luotan tän täysimetyksen ehkäisytehoon ihan täysin. Ei siis mitään toivoa täällä vielä vähään aikaan (ja tässä tilanteessa ehkä parempi niin).
Laita ihmeessä mailia madam.mamma@luukku.com niin tiedät millon se pikkukakkonen on tulossa :D .
 
Mammukka81
Niin ja siihen viestiin madam mammalle täytyy laittaa oma ja miehen syntymäaika, ja jos on lapsia niin heidän syntymäajat. Mulla tais mennä muutama päivä, ennenkuin vastas.
 

Yhteistyössä