vauvakuumetta / nuoret kuumeilijat =) uusi

Toivotaan että tänne ilmestyy nuoria kuumeilijoita, vaikka näitä keskusteluja onkin jo läjäpäin :p

Olen uusi täällä ja ajattelin tehdä oman keskustelun, älkää häiriintykö osaamattomuudestani käyttää tätä sivua :D

Taustatietoja;

Olen siis '92- vuonna syntynyt tyttö/nainen, täytän kesällä 19. Opiskelut ovat kesken, mutta saan ne suoritettua vuoden sisään. Olen seurustellut 3-vuotta mieheni (20v) kanssa ja asumme yhdessä =)

Vauvakuumetta on ollut jo jonkin aikaa, lopetin pillerit tammikuussa ja siitä lähtien on ollut yritystä.
Viime viikonloppuna oli laskujeni mukaan ovulaatio-aika ja nyt eikun jännittämään ;)
Eilen iski kamala flunssa ja vatsaa nippailee kokoajan.. toivon tietysti parasta, vaikkei näin aikaisin oireet vielä ilmene??? :p

Olisi mukava saada juttuseuraa =):heart:
 
Täällä on kans yks kuumeilija! Tosin meillä on yritystä kaks vuotta takana :) Enkä oikein tiedä täytänkö tuota nuorten kriteeriä enää, koska oon 23.

Mieheni (27) kanssa ollaan oltu yhdessä 4 vuotta. Asuttu avoliitossa jo reilu kolme vuotta. Meilläkin nyt odotellaan, että josko viime ovis ois ollu se "ihme". Menkat viikon myöhässä, vielä en kyllä ole uskaltanut testata. Joka kerta kun olen testannut, niin tasan kaksi päivää siitä alkaa menkat... Mikä taikausko? :)
 
Täällä :wave: Ikää mittarissa 20, miehellä 21. Mekin ollaan yritetty jo kaksi vuotta. Taustalla pco, joka vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Avioliitossa ollaan. =)


Nyt on ollut jos jonkinmoista raskausoiretta, josko nyt... ?? Ei kuitenkaan, vieläkään :ashamed:
 
Tervetuloa =) heheh, meillä vähän sama juttu. Olen yli-innokas testailija ja aina joudutaan pettymään negatiiviseen tulokseen :D :( möh.. no mutta jos nyt tällä kertaa onnistuisi niin ei tarvitsisi stressata enää! Plussatuulia <3
 
Hellurei!

Täällä kans yks joka haaveilee esikoistaan. Oon myös -92 syntyny ja nyt keväällä täytän -19v. Mulla opiskelut on hyvällä mallilla ja näillä näkymin valmistun kesäkuussa. Ollaan kihlattuni (19.v) kanssa seurusteltu 4vuotta. Mä olen kuumeillut jo pitkään ja mies ei niinkään mutta nyt on tuokin jo lämmennyt vauva ajatukselle <3

Käytettiin ehkäisyä pitkään ja helmikuun lopusta jätettiin se pois. Kovasti toivon että tärppäis pian! =) Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä, mutta nyt kuitenkin ollut kolme päivää aivan tajuton väsymys, päänsärkyä ja vatsassa velloo... Josko nää nyt ois jotain oireita tai sitten vaan mun mielikuvituksen tuotoksia. Mulla kun on siis tapana miettia paljon ja sitten jo rupeen kuvittelemaan itelleni niitä oireita :D

Toivottavasti saadaan täällä keskustelua aikaan ja paljon tsemppiä kaikille! <3
 
Minä olen 23, eli täytänkö vielä nuoruuskriteerit?
Mulla olis tarkoitus lopettaa pillerit joko jo tämän liuskan jälkeen tai sitten muutaman kuukauden päästä. Kaikki riippuu töistä. Tarjottiin melkoisen hyvää paikaa, mutta ihan liian kaukana kotoa, niin siksi mietin vielä,että haluanko olla mahdollisen raskauden osuessa kaukana avopuolisostani. Uskon kuitenkin tarvitsevani häntä tukemaan minua :)
 
Täällä kans yksi kuumeilija, 21 oon ja mies 22. Reilu vuosi oltu yhdessä, ja mulla ollu hirvittävä vauvakuume muutaman kuukauden. Avoliitossa elellään, elämä ei ole vielä ihan lopullisesti vakiintunut, mutta asiat on aivan tolallaan. Opiskelut on kans ihan hyvällä mallilla, harjottelua ois vielä ens kesänä.

Pillereitä en oo ikinä suostunu käyttämään, kortsua käytetään vielä ehkäisynä, ja jos vahinko sattuu (mitä salaa toivon :D), saa lapsi tulla. Varovasti ollaan puhuttu, josko jätettäis kokonaan ehkäisy pois.

Mies on sekoillut viime päivinä, yhtenä aamuna kysyi, onko tuo sun maha kasvanut (eihän se kylläkään viikossa tai parissa kasva...), eikä kuulemma tarkoittanut, että pitäs vaikka lenkkeillä enemmän. Ja edelliset menkat oli viime viikolla, eikä erityisemmin tullut puhetta, että ovat menossa. Mies kysyi, että pitäiskö hänen päätellä jotain, oonko jättänyt jotain kertomatta. Kysyin, että kuten esimerkiksi, "noo... eikö nyt pitäs olla sen ajan kuukaudesta". :D Kuumeilllaanko tässä nyt yhdessä, vai onkohan mies ennemminkin hädissään.

Hyvää kevättä kaikille!
 
Täällähän kuulostaisi olevan naisia samasta ikäluokasta ja samoissa tilanteissa.. :saint:
Olen jo pidempiaikainen kuumeilija, ikää löytyy meiltä kummaltakin 20v, yritys aloitettu 08/2009, paria taukoa lukuunottamatta, pillerit lopetin helmikuun alussa taas 4kk syömisen jälkeen.. Kiertoni ei ole oikein koskaan tasaantunut lopetuksen jälkeen, pyörinyt 45-65pvä ympärillä.

Nyt kuitenkin pärähti ensimmäiset luomumenkat oikein ryminällä, viikon kestänyt pahoinvointi päättyi kunnon vuotoon kipuihin ja oksenteluun.. (uutta tämäkin :eek:) tai no, eipä tuo etominen ole helpottanut..:/

eli tästä alkanee yk13
 
Jospa tässä tosiaan kuumeiltais yhdessä, kunhan nämä kortsuvarastot ovat loppumassa, pitää ehdottaa, että antaako mennä vaan. ;)

sameoldsong: auts, ei kuulosta hyvältä tuollainen viikon kuvotus. :/ toivottavasti olo paranee pian. Onnea yritykseen!
 
Sunflower11
Mikä nyt nuoreksi lasketaan, täällä 22-vuotias ja kolmatta kuumeillaan. Pillerit jäi pois vuoden vaihteessa, että on tässä jo jokunen kuukausi odotettu raskautumista.. Nyt menossa kp 17 ja nyt tästä kierrosta en ovista tikuttanut joten kroppa päätti olla ärsyttävä eikäs selviä ovisoireita ole, toisinkuin edellisissä tikutetuissa kierroissa. Joko se meni tai on vasta tulossa, tiedä häntä.
 

Yhteistyössä