Vauvan käännytysyritys...

Oon lukenu vain lähinnä kauhutarinoita tästä asiasta... Sattuuko se oikeesti niin paljo ku puhutaan... :( Jos ei kahteen, maksimissaan kolmeen viikkoon käänny, niin sit tuo olis edessä. Edelliset on ollu jo viikolta 20 pää alaspäin, mutta ei tää...
 
Ammattilainen
Mun siskolle tehtiin (siis yritettiin tehdä ) rv 38 ja sanoi että ei se sattunut yhtään. Sit valmistautui jo perätilasynnytykseen, mut kun meni synnyttää niin vauva olikin käääntynyt itse oikeinpäin! Ja tämä tapahtui lasketun ajan jälkeen!
 
Anteeksi, mua hihityttää, mulle tuli mieleen jotain uskonnollista. :D Joo, mutta olen ollut mukana joissain vauvan kääntämisissä/sellaisen yrityksissä, eikä ketään kyllä oikeasti ole sattunut. Korkeintaan on kuulemma melko epämukavaa. Saattaahan se vauva itsekseenkin kääntyä, samalta se suunnilleen tuntuu, ei siinä kuitenkaan väkivaltaa käytetä kun vauvaa käännetään, vaan ennemminkin yritetään lempeästi ohjailla vauvaa oikeaan suuntaan. Jos sattuu, niin se lopetetaan.
 
tinni
naapurin vauva käännettiin ja onneksi seuraavat sydän äämniä jälkeen pitkään. puol tuntia kääntämisen jälkeen sydän äänet lähti heikkenemään, sytnyi hätäsektiolla 6 viikkoo ennen la:ta.
napanuora oli jäänyt liian piukalle vauvam kaulan ympäri.
 
Ok, kiitos. Jospa sitä ei niin tarvis pelätä sitten. Pelkään sitten seuraavaksi perätilasynnytystä :headwall: Vauva on nyt siis poikittain ollu jo jonkin aikaa.

Joo, ei liity nyt tämä uskontoon :D Ite saapi valita aikanaan, en yritä käännyttää mihinkään suuntaan siinä asiassa :D
 

Yhteistyössä