Veikkaukset sukupuolesta

Meille esikoisesta kaksi eri lääkäriä veikkasi tyttöä, mutta poika sieltä kuitenkin syntyi. Kumpikaa ei kyllä sata varmaksi sanonut sukupuolta. Tässä raskaudessa lääkäri sanoi rv 28, että tyttö on tulossa, näkyi kuulemma selvästi. Saa nähdä tuleeko tälläkin kertaa poika vai onko tyttö oikeasti tulossa :D Muutama kuukausi olisi vielä odoteltava ennen kuin sukupuolen näkee omin silmin.
 
meille on onneksi osunut ehkä suomen paras ultraava lääkäri (olen siis äippäpolin seurannassa verenpaineen ja raskausmyrkytysriskin takia), ja rakenneultrassa kysyin kumpi on tulossa. vastaus tuli heti, ja näytti vielä ruudulta meille jännittäville vanhemmille, mistä sen näki :)

kaikki, jotka ovat ko lääkärin ultrassa käyneet, ovat aikalailla varman tiedon saaneet. mutta siitä huolimatta, muille ei tätä salaisuutta kerrota, joulutonttu itse kertokoon tullessaan maailmaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
mulle sanottiin, että sielä näkyy häpyluut ja näytti ne minullekkin ruudulla...mitäs mieltä ootte, uskallanko luottaa, että tyttä olisi tulossa? =)
Miltäs nuo häpyhuulet susta näytti? mua jäi vaivaamaan tää asia,kun tosissaan en nähny mitään.Oli musta paljon epäselvempi kuva kun np-ultrassa.
 
Siis sielä näkyi vain häpyluut, ne näytti sellaisilta kahdelta pieneltä valoiselta "riisiltä" :LOL:
en olisi itse osannut edes katsoa, mutta kätilö näytti ne ja selitti mitä oli..ei siis näkyny ainakaan mitään ulokkeita..
 
yhelle tutulle sanottiin vielä 2vko ennen laskettuakin, että tyttö, mutta poika tuli.

olen kuullut, että on suurempi riski, että tyttö-veikkaukset menee useimmin väärin kuin poika-veikkaukset. Kun tyttöjen häpyhuulet on sen verran paisuneet, että muistuttavat erehdyttävästi kiveksiä. Meille veikattiin rakenteessa poikaa, kun näkyi kätilön mukaan oikein pippelinpää useaan otteeseen. :) ja vielä eri lääkäri vahvisti veikkausta 3viikkoa sitten. mutta ei sitä koskaan tiedä :)

suhveli 35+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
Siis sielä näkyi vain häpyluut, ne näytti sellaisilta kahdelta pieneltä valoiselta "riisiltä" :LOL:
en olisi itse osannut edes katsoa, mutta kätilö näytti ne ja selitti mitä oli..ei siis näkyny ainakaan mitään ulokkeita..
Mä näin nimittäin 3 semmosta valkosta riisiä (niinkun itse kuvasit),mutten pojan
värkkejä.Outoa!
 
FPI
Rakenneultrassa kätilö veikkas tyttöä ja 4D-ultrassa tuli sama tulos, lääkäei oikein printtasi ultrakuvan, missä näkyy, että on tyttö, mutta just äsken sitä kattelin ja täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä mikä siinä paljastaa, että on tyttö? Vielä pitäs reilu 7 viikkoa odottaa niin sit näkee ite, että onko tyttö! Mutta siis olen nyt uskonut tuon mitä 4D-ultrassa sanottiin ja ostanut joitakin tyttömäisiä vaatteita...muistaakseni lääkäri sanoi, että on 98% varmuudella tyttö... :heart:
 
LEP
Meillä rakenneultrassa tyttöä kätilö povaili ainakin, että kovasti tytön sukupuolielimiltä näyttäisi, eikä tattia kuulemma näy missään. Saa nyt nähdä sitten kuinka käy! Marraskuussa näkee vasta. Tai meinasin mä joskus 30+ viikoilla ultrassa käydä vielä mukeloa katsomassa. :)
 
Mulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kolmen läheisen raskaudessa kahdella on pitänyt paikkaansa (sukupuolen näki siis selvästi) ja kolmannella (vauvalla oli jalat ristissä ) piti sinänsä, et lekuri vitsaili, että tyttöhän se on, kun kintut on ristissä. Ja niin oli. :D
 
Meillä kätilö pysäytti kuvan ja kysyi kumpi tää teidän mielestä on. Oli niiiiin selvät ulokkeet, että ei voinut mennä metsään. Sitten kätilö vielä sanoi, että hän on satavarma, että poika on tulossa. Ja olihan se poika :) .

Mutta toi linea negra ei kyllä pitänyt mun kohdalla paikkansa, nimittäin mulle ei sitä ikinä tullut. Eikä myöskään mun kohdalla pitänyt paikkansa pahoinvoinnin perusteella veikkaukset. Jotkuthan sanoo, että pojasta on pahempi kun tytöstä. Pojasta nimittäin mun pahoinvointi oli todella pientä tähän kertaan verrattuna. Anoppi kyllä sanoi, että vanha kansa sanoo pahoinvoinnin tulevan tytöstä. Kun hiukset kuulemma sen aiheuttaa :) .

 
2 ensimmäisen kohdalla eivät täällä edes alkaneet arvailla (vuonna -97 ja -99, itse kyllä olin huomaavinani pojan vehkeet, poikia ovatkin). Kolmosesta sanottiin, että selvä poika ja niin oli.
Nelosesta 4 eri kätilöä ja yksi lääkäri rakenneultrassa väitti tytöksi 99% varmuudella, katsottiin sekä tavallisella, että 4D ultralla, mutta jalat oli niin ristissä, etten itse erottanut mitään, enkä uskonut tuota tyttöväitettä (3 pojan jälkeen), mutta niin vain tyttö syntyi viime helmikuussa :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja iinesmimmi:
sitä linea negraahan pidetään melko varmana pojan merkkinä, on ihan jossain tutkimuksissa näin todettu. kuinkahan monella on pitänyt paikkaansa? ja onko tyttöjä tullut vaikka onkin viivat ilmestyneet masuun?
Mulla on 3 odotuksessa tullut, 2 poikaa, yksi tyttö ja yhdessä odotuksessa ei tullut ja tuli poika...ettei kyllä pidä paikkaansa :whistle:
 
hauska kuulla näitä tositapauksia, milloin on linea negra tullut ja milloin ei ja huomata, että siinä taitaa taas olla yksi yhtä pitävä ennusmerkki kuin mikä tahansa muukin...:)

mutta onhan se kiva arvuutella, kun ei vielä tiedä! vielä on kumpikin mahdollista, kaikista "varmoista merkeistä" huolimatta! :p
 

Yhteistyössä