veisitkö hoitoon huomenna?

5-vuotias oli tämän päivän kotona silmätulehduksen vuoksi, tipat aloitettiin eilen. Nyt on toinen silmä tulehtunut. :( Arvon tässä, että vienkö hoitoon vai en, silmä vuotaa jatkuvasti. Toisin kuin yleensä, tässä tulehduksessa silmät ei rähmi, vuotavat vain runsaasti ja punoittavat.
 
Wieruus
Lääkitys kun on aloitettu silmätulehdusta sairastavan saa viedä hoitoon. Tosin en sitten tiedä että onko se järkevää jos oireet on pahat. Katsoisin tilanteen aamulla, jos vuotavat edelleen runsaasti niin en veisi.
 
halipupu harmaana
Kannattaa aina miettiä menisitkö itse töihin samassa kunnossa?

Päivähoito ei ole mikään sairastupa ja jos on sairas ja se aiheuttaa jotain oireita vielä, jotka haittaa esim. päiväunia, lapsen leikkimistä, syömistä jne... niin koti on oikea paikka lapselle. Se on kaikkien kannalta paras, niin sairaan lapsen kuin hoidossa olevien terveiden lasten kannalta.
 
Kannattaa aina miettiä menisitkö itse töihin samassa kunnossa?

Päivähoito ei ole mikään sairastupa ja jos on sairas ja se aiheuttaa jotain oireita vielä, jotka haittaa esim. päiväunia, lapsen leikkimistä, syömistä jne... niin koti on oikea paikka lapselle. Se on kaikkien kannalta paras, niin sairaan lapsen kuin hoidossa olevien terveiden lasten kannalta.
Tiedän harvinaisen hyvin ettei pk ole sairastupa, sieltä eilen sanottiin että voisi tulla kunhan lääkkeet on aloitettu. Kyllä mä kallistuin nyt pitämään tuon tytön kotona, kerkiää hyvin parantua maanantaiksi. Itsekin noidun hiljaa itsekseni vanhempia, jotka pistävät puolikuntoisen lapsen kouluun.
 

Yhteistyössä