veljeni käyttäytyminen

Mitä ootte mieltä tallaisesta:

Mun veli ei juuri pidä muhun yhteyttä, ei ole kiinnostunut siskonsa elämästä, eikä 1 v 8 kk siskontyttönsä, on käynyt tyttöäni katsomassa ehkä 3 kertaa sen jälkeen kun syntyi, vaikka asuu 30 km päässä.

Ei koskaan soittele ja kysele kuulumisia(se olen aina minä) olemme väleissä, mutta hän ei silti pidä yhteyttä,mä olen pyytänyt tulemaan samaan aikaan vanhemmilleni kun me menemme. mä oon monta kerta yrittänyt, oon soitellu, laittani viestiä ja kuulumisia, pyytänyt tulla katsomaan tyttöä, mutta ei, oma elämä ja kaverit on tärkeämpiä.

Viime jouluaattona luulin että nyt varmaan ollaan aatto perheen kesken (kaikki , sisarukset&puolisot, mun vanhemmat ja meidän tyttö.Niin kaikki muut oltiinkin, tämä kyseinen veli oli 2 tuntia meidän kanssa(eka odotettiin häntä monta tuntia sovitusta ajasta)
sitten kun kysyin, kai nyt aaton kerkeät olla, hän sanoi, mun pitää nyt lähteä kun en näe kavereita koskaan |O veljen tyttöystävä oli vähän et täh...ja ja jäi meidän kans joulunviettoon.
mitä mun pitäis tehdä vai unohdanko koko asian?, häntä ei kiinnosta, piste.
mut silti tuntuu pahalta, kun muiden sisarusteni kanssa oon tekemisissä, tämä yks on tällainen. :headwall: apua kaivataan :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
EIpä sille oikein mitään voi, jos se ei halua. Sanot sille, että perkele.. siinäpä se varmaan kaikki mitä voi :/
oon miettiny monesti pitäiskö sanoa suoraan, että kyllä oot sitten itsekäs kun et omaa siskoas ehdi nähdä kun hätäsesti pari kertaa vuodessa vaikka asut ihan lähellä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
sillä ei varmaan oo yhtä läheiset välit..onko sitä kohdeltu eri tavalla kuin muita?
samanlailla on kohdeltu meitä kaikkia sisaruksia (meitä on 4) mutta ei hän pidä yhteyttä kahteen muuhunkaan sisarukseeni sen enempää.(valittavat samaa, että tää veli ei koskaan ehdi näkemään, kun kaverit menee kaiken edelle.)
 
niin
minusta hänellä on kyllä oikeus olla pitämättä yhteyttä. hän on itsenäinen aikuinen ihminen eikä mikään periaatteessa velvoita häntä olemaan yhteyksissä teihin.
voit tietenkin ottaa joskus suoraan puheeksi tämän asian. kysyä, onko esim. jotain sellaista sattunut joskus, ettei hän tunne tarvetta olla yhteyksissä.
 
vieras
No ei kaikki vaan ole niin perhekeskeisiä. En minäkään pidä juurikaan yhteyttä toiseen veljeeni, vaikka lapsena olimme ihan läheisiä, onhan meillä toki ikäeroakin useampi vuosi. Toisen veljen kanssa enemmän nykyään, kun hänellä on mun maailman ihanin veljentyttö, joten hänen kuulumisiaan soitellaan. Mutta ei hänenkään kanssaan kuin max kerran kuukaudessa. Välimatkaa on satoja kilometrejä, joten näemme vielä harvemmin. Silti pidän veljistäni ja meillä on hyvät välit.
 
Minunkaan veljeni ei pidä mitään yhteyttä meidän perheeseen. Itse olen yrittänyt lämmitellä välejä mutta ei auta. Hän asuu samassa kaupungissa ja on kohtelias tavatessa mutta pitää etäisyyttä. Kun hänellä meni huonosti (tyttöystävä petti ja jätti) ja hän sai paniikkikohtauksia ja oli itsemurhan partaalla, niin olin valmis ottamaan hänet meille asumaan kunnes pääsisi asiasta yli. Kun itse olin pahassa pulassa niin hän kieltäytyi auttamasta ja lähetti viestin joka meni suunnilleen "noh, katot sitte tästä lähtien ettei näin käy, eiks je?" Eipä kiinnosta enää pitää yhteyttä.
 
vierailija
Mitä ootte mieltä tallaisesta:

Mun veli ei juuri pidä muhun yhteyttä, ei ole kiinnostunut siskonsa elämästä, eikä 1 v 8 kk siskontyttönsä, on käynyt tyttöäni katsomassa ehkä 3 kertaa sen jälkeen kun syntyi, vaikka asuu 30 km päässä.

Ei koskaan soittele ja kysele kuulumisia(se olen aina minä) olemme väleissä, mutta hän ei silti pidä yhteyttä,mä olen pyytänyt tulemaan samaan aikaan vanhemmilleni kun me menemme. mä oon monta kerta yrittänyt, oon soitellu, laittani viestiä ja kuulumisia, pyytänyt tulla katsomaan tyttöä, mutta ei, oma elämä ja kaverit on tärkeämpiä.

Viime jouluaattona luulin että nyt varmaan ollaan aatto perheen kesken (kaikki , sisarukset&puolisot, mun vanhemmat ja meidän tyttö.Niin kaikki muut oltiinkin, tämä kyseinen veli oli 2 tuntia meidän kanssa(eka odotettiin häntä monta tuntia sovitusta ajasta)
sitten kun kysyin, kai nyt aaton kerkeät olla, hän sanoi, mun pitää nyt lähteä kun en näe kavereita koskaan |O veljen tyttöystävä oli vähän et täh...ja ja jäi meidän kans joulunviettoon.
mitä mun pitäis tehdä vai unohdanko koko asian?, häntä ei kiinnosta, piste.
mut silti tuntuu pahalta, kun muiden sisarusteni kanssa oon tekemisissä, tämä yks on tällainen. :headwall: apua kaivataan :attn:
Mä ja mun veli oltiin sillon ku mä olin pikkune ja mun veli joku 20 nii oltiin aina kaksistaa ja tehtiin jotai kivaa se oli mun oikee sankari mut ku kerran vein yhen kaverini sille kylään nii se on alkanu sitä pitämään veljenänsä eikä ota muhun paljoo yhteyttä
 

Yhteistyössä