Venäläistyttö leijuu ilmassa - nettivideo hämmentää

Ape
Mä oon aina miettiny sitä, kun ihmiset sanoo, että annan miljoonan, jos todistat jonkun yliluonnollisen tapahtuman olemassa olon. Ja sitten todisteeksi ei käy oikeestaan mikään :D Kaikki on muka lavastettua tai sitten ns. taikatemppu. Ihminen, joka ei usko yliluonnolliseen, pystyy selittämään kaiken jollain. Esim. vaikka näkisit kummituksen, niin voit uskoa nähneesi harhoja ja että olet sairastumassa skitsofreniaan.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
dsagfe
sitä minäkin ja se joka siellä on iso naine nii se on sen äiti ja se leijuva tyttö sen tyttö ja se joka ottaa videon niin se on sen isä ja koita niiden koira koko homma on jotain valehtelua ja ei pahalla mutta miten poliisit on voinu uskoo sen...hmm...???
sitten ne on keksiny muutenki tän ite!! joten LIER!
 
"Kana-aivo"
Mä oon aina miettiny sitä, kun ihmiset sanoo, että annan miljoonan, jos todistat jonkun yliluonnollisen tapahtuman olemassa olon. Ja sitten todisteeksi ei käy oikeestaan mikään :D Kaikki on muka lavastettua tai sitten ns. taikatemppu. Ihminen, joka ei usko yliluonnolliseen, pystyy selittämään kaiken jollain. Esim. vaikka näkisit kummituksen, niin voit uskoa nähneesi harhoja ja että olet sairastumassa skitsofreniaan.


Toi on niin totta, mä uskon ainakin että se leiju, ehkä!
 
Näin se menee
Mä oon aina miettiny sitä, kun ihmiset sanoo, että annan miljoonan, jos todistat jonkun yliluonnollisen tapahtuman olemassa olon. Ja sitten todisteeksi ei käy oikeestaan mikään :D Kaikki on muka lavastettua tai sitten ns. taikatemppu. Ihminen, joka ei usko yliluonnolliseen, pystyy selittämään kaiken jollain. Esim. vaikka näkisit kummituksen, niin voit uskoa nähneesi harhoja ja että olet sairastumassa skitsofreniaan.
Temppu on yliluonnollista vain jos se suoritetaan skeptikkojen valitsemalla huoneessa tai tilassa, eli kuitenkin niin ettei suorittaja pysty ennakoimaan tai valmistelemaan suoritustaan.
 
Mä oon aina miettiny sitä, kun ihmiset sanoo, että annan miljoonan, jos todistat jonkun yliluonnollisen tapahtuman olemassa olon. Ja sitten todisteeksi ei käy oikeestaan mikään :D Kaikki on muka lavastettua tai sitten ns. taikatemppu. Ihminen, joka ei usko yliluonnolliseen, pystyy selittämään kaiken jollain. Esim. vaikka näkisit kummituksen, niin voit uskoa nähneesi harhoja ja että olet sairastumassa skitsofreniaan.
Miten niin ei käy mikään? Heitäs joku esimerkki.
 
Ehkä uskoisin jos olisin itse paikanpäällä ja leijumisen pitäs tapahtua tosta vaan ilman mitään etukäteisvalmisteluja tai mitään peittäviä verhoja tms. Mut en usko mihinkään tollasiin videoihin tai kuulopuheisiin.
 
Ai niin, joskus kavereiden kanssa tehtiin se sellanen juttu, että yksi istui tuolilla. Muut sitten "nostivat" hänet ilmaan niin että vain sormenpäät koskivat istujaan. Sitä ennen oltiin tehty mitä lie poppakonstimanauksia. En siltikään usko tota hommaa vaikka itse olin nostamassa sekä myös istumassa.
 

Yhteistyössä