Verta pyyhkiessä :(

  • Viestiketjun aloittaja hirveä paniikki
  • Ensimmäinen viesti
hirveä paniikki
Elikkä olen pian 37v nainen. Uusi kumppani ollut vuoden verran.

Papa otettu viimeksi alkuvuonna 2015,kun puolivuotta aiemmin se oli ekan kerran kakkosta. Gynen mukaan ihan yleinen juttu ja syy lähinnä ehkä ajankohdassa milloin papa otettu. Mitään ylimääräistä siinä ei muuten löytynyt ja tarkistettaessa se tosiaan oli puhdas.

Nyt tammikuussa olin taas gynellä ja hän oli sitä mieltä,että seuraavan papan voisi ottaa joskus 1-1,5v päästä. Kaikki oli tarkastuksessa kunnossa.

Kierto on lyhyt, noin 24-25 päivää, mutta säännöllinen eikä mitään ongelmia. Käytän kuukuppia.

Viimeisimmät menkat alkanut 26.1. eli nyt tulee kaksi viikkoa huomenna siitä, kun ne viimeksi alkoi.

Äsken vessassa käydessä pikkuhousuissa oli jotain vuotoa mikä oli hennosti värjäytynyt vaaleanpunaiseksi. Lisäksi, kun pyyhin niin ihan hiukan näkyi vaaleanpunaista paperissa. Jos olisi ollut mustat alushousut niin en varmaan olisi huomannut mitään.

Mutta nyt on kauhea paniikki, että onko mulla syöpä. Raskauden mahdollisuutta ei pitäisi olla, koska mieheltä on piuhat katkaistu kymmenen vuotta sitten.
 
hirveä paniikki
37-vuotias nainen. Älä nyt viitsi provoilla. Tai keksi edes parempi provo.
Ei tämä valitettavasti ole provoa. En voi itselleni mitään. Tälläinen säikyttää,kun ei ole ennen ollut. Tai jos on niin en nyt tähän hätään sitä varmuudella muista.

Jos joku ystäväni sanoisi niin osaisin järkevänä kertoa, että onhan noita ja ihan tavallista. :(
 
vierailijaaa
On varmasti yleistä, mutta entä kun sellaista ei ole ollut. :(
Vaikkei sitä olis ennen ollut niin voihan sitä silti joskus tulla . Ehkä on joskus aikasemmin tullut mutta et ole huomannut? Älä stressaa :). Kannattaa seurailla tilannetta ja jos tuo jatkuu pidempään niin käydä varmuuden vuoksi gynellä. Voihan siellä olla myös jokin pieni tulehdus, tuskinpa mitään vakavaa :)
Onko ollut muita oireita?
 
vierailijaaa
Ei tämä valitettavasti ole provoa. En voi itselleni mitään. Tälläinen säikyttää,kun ei ole ennen ollut. Tai jos on niin en nyt tähän hätään sitä varmuudella muista.

Jos joku ystäväni sanoisi niin osaisin järkevänä kertoa, että onhan noita ja ihan tavallista. :(
Ja saattaahan sulla nyt olla joku pieni hormonihäiriö minkä takia tiputtelee. Onko ollu stressiä?
 
vierailijaaa
On vähän stressiäkin ollut joo. Sairaudenpelko sinänsä on ollut paljon paremmalla tolalla nyt jo yli vuoden ajan. Isäni kuoltua pelot otti tosissaan vallan ja silloin kovastikin hain apua, mutta eipä sellaista kauheasti tarjota.
Ikävää :(. Ymmärrän sua kyllä suht hyvin. Itelläkin tulee välillä niitä vaiheita kun yhtäkkiä kaikki pienetkin oireet vaikuttaa kauheen vaarallisilta. Tulee semmonen stressi että entä jos tää on jotain vakavaa enkä käy tutkituttamassa..sit tuleekin jotain aivan turhia käyntejä. Välillä ollut vähän "luulosairas" olo. Tällä hetkellä ei ole onneksi ollut. Täytyy vain ottaa rennosti eikä miettiä liikaa tai googlailla kaikkea. En tosiaan usko että toi olis mitään vakavaa! Stressi sekoittaa ainakin mulla hirmu helposti kropan :D
 

Yhteistyössä