Vesirokosta!?

Kokemuksia,onko lapsi/lapset olleet epätavallisen kiukkuisia,ärtyisiä tms. ennen vesirokon puhkeamista?
Mulla 4-vuotias ja alle 2-vuotias,kiukkuisia ja mahdollista olisi että olis saaneet vesirokko tartunnan... Äksyilevät,kiukuttelevat epänormaaliin tapaan,tätä nyt kestänyt muutaman päivän... Vesirokon itämisaikahan on 2viikkoa joten pilkkujen tulo voi kestää...Mietin että uskaltaakohan heitä viedä kerhoon tms.
 
mä vaan
en vienyt omaa vuoden vanhaa muskariin 2 viikkoon kun kans epäilin et on voinu saada vesirokkotartunnan. Välttelin myös muita lapsia eli pidettiin vähän etäisyyttä. No rokkoa ei sit tullu... mut kai nää on jokasen omantunnon asioita. Jotkut sano et vie vaan mut ite aattelin ettei olis kiva. Nyt meinataan ottaa rokote ni eipä tarvii sitten pelätä tarttumista.
 
vieras
Eihän vesirokko mikään kamala tauti ole. Siis on se siinä kutiamisvaiheessa mutta ei mun mielestä kannata alkaa pitään varmuuden vuoksi etäisyyttä. Vatsatauti tai oikein raju kuumetauti on pahempia. Vesirokko tulee jos on tullakseen ja sittenhän se on sairastettu. Me käytiin jopa ihan suoraan hakemassa vesirokkotartunta tytölle, jotta saatiin tauti sairastettua alta pois ennen kuin miehen työkomennuksen vuoksi lähdettiin pidemmäksi aikaa reissuun.
 

Yhteistyössä