videokasetteja plus video/dvd laite

  • Viestiketjun aloittaja roskiinko
  • Ensimmäinen viesti
roskiinko
Mulla olisi tarpeettomana kolme Ikean kassillista lasten videoita ja myös tuo video/dvd laite.Samassa laitteessa nuo kummatkin.Ovatko ihan roskiskamaa vai saisiko johonkin kiertoon?
 
roskiinko
Rahaa en noista halua vaan eroon.Sinänsä tylsää heittää roskiin käyttökelpoista tavaraa.Noistakin suurin osa Disneyn leffoja.Meillä vaan niin isot lapset etteivät enää katso niitä.
 
"ninnananna"
Varmasti joku ostaa. Pistät samaan pakettiin kaikki ja toriin myyntiin. Hinta vaikka 5€ niin varmasti joku hakee pois. Mummulaan oivat vehkeet, mökille, lastenhuoneeseen.....
 
"Tamperelainen"
No ei mun mielestä roskiin kannata heittää! Esimerkiksi meillä on se tilanne, että yksi lapsista sairastaa syöpää ja on kahden vuoden hoitojen ajan infektioeristettynä. Ollaan siis lähinnä kotona, sairaalajaksoja lukuunottamatta. Piristäisi kummasti lasten kotipäiviä tällainen. Väitän että laite olisi meillä enemmän hyödyksi kuin roskissa!
 
[QUOTE="Tamperelainen";30329713]No ei mun mielestä roskiin kannata heittää! Esimerkiksi meillä on se tilanne, että yksi lapsista sairastaa syöpää ja on kahden vuoden hoitojen ajan infektioeristettynä. Ollaan siis lähinnä kotona, sairaalajaksoja lukuunottamatta. Piristäisi kummasti lasten kotipäiviä tällainen. Väitän että laite olisi meillä enemmän hyödyksi kuin roskissa![/QUOTE]

Olinko käskemässä laittaa roskiin? Osaatko lukea tai avata linkkiä?
 

Yhteistyössä