Viekö miehes sua koskaan mihinkään

Mä olen aina vierastanut, kun sanotaan, että mies vie syömään yms. :whistle: Me mennään sinne kyllä yhdessä, päätetään minne mennään ja mitä tehdään. Tarvittaessa osaan kyllä mennä itsekin, viemättä. En ole varma haluaisinko edes mitään lähtöyllätyksiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Mä olen aina vierastanut, kun sanotaan, että mies vie syömään yms. :whistle: Me mennään sinne kyllä yhdessä, päätetään minne mennään ja mitä tehdään. Tarvittaessa osaan kyllä mennä itsekin, viemättä. En ole varma haluaisinko edes mitään lähtöyllätyksiä..
Hieno piirre ihmisessä. B)
 
vieras
Käytiin me yhdessä teatteri-reissulla:) Kivaa oli, mutta liian harvoin tehdään yhdessä/kahdestaan mitään... No, ruokakaupassa saatetaan kaksistaan käydä, eli istutaan autossa 50min. ja kierretään kaupassa 30min. Todella hempeetä:D
 
Ai hitsi kun ei ole edes tullu mieleen, että sen pitäs viedä miuta johonkin. Tästähän vois hyvin ottaa pienet pultit kun ei muuta keksi...

Oltiin kyllä viime viikollakin vissiin neljä kertaa "ulkona" yhdessä syömässä ja osin jopa ihan kahdestaan ja mies kyllä ajo sinne, mutta ne syömiset oli kyllä ihan sen takia, ettei oltu kotona ja piti saada vatsaan täytettä, joten niitä ei lasketa, eihän? :whistle:
 
kuu
mökillä käydään.... ja joskus istutaan iltaa viini lasin kanssa..... joskus käydään kapakassa.... (tylsää).... mutta siinä ne melkeen on....

kumpikin on huonoja keksimään tekemistä....
 

Yhteistyössä