Vielä kerran

Haluan kokea sen. Raskausajan ja sen vauvan syntymän, käydä neuvolassa ja olla ne yöt sairaalassa vastasyntyneen vauvan kanssa, sen hetken saa vauvan syliin ja ulkomaailma hetkesi menettää merkityksensä. Haluan kertoa isosiskollekin vauvasta, kun tytöstä sitten tulee jo toistamiseen isosisko..Ja nyt aion ottaa siitä ajasta kaiken irti, sitä kun ei sitten saa enää takaisin, sitten meidän lapset on siinä. Jos yksi ei olisi erityistä tukea tarviiva lapsi, ehkä meille tulisi sitten enemmänkin, mutta nyt mentäisiin näin. Mutta siis kerran vielä :heart: . Toivokaa mun kanssa, että saisin sen vielä kokea, ehkä jo tässä kuussa ..
 
Olen miettinyt samaa että jos vielä kerran saisi kokea sen vauvahuuman, mutta sitten iskee se ajatus entä jos ei olekkaan terve kun kuopus on meillä hemi-tyttö niin pelottaa mutta jotenkin haluaisi että isoveli näkisi myös terveen lapsen arkea. Tietenkään mistään ei voi olla varma sen on nyt nähty erityislapsen kanssa mutta jos kuitenkin sittenkin ehkä tai sitten ei...

Teille onnea että saatte sen toivottavasti kokea :heart:
 
IhanaValo

No mulla on nyt menossa, toinen ja viimenen kierros. Nyt jo haikeena mietin miten ikävä tätä massua ja niitä liikkeitä tulee, kun vauva on syntynyt. Pitäis nyt vaan koittaa nauttia näistä viime metreistä, eikä valittaa turhia..

Kovasti plussaonnea sinulle tytönjapojanmamma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantelilastu:
Olen miettinyt samaa että jos vielä kerran saisi kokea sen vauvahuuman, mutta sitten iskee se ajatus entä jos ei olekkaan terve kun kuopus on meillä hemi-tyttö niin pelottaa mutta jotenkin haluaisi että isoveli näkisi myös terveen lapsen arkea. Tietenkään mistään ei voi olla varma sen on nyt nähty erityislapsen kanssa mutta jos kuitenkin sittenkin ehkä tai sitten ei...

Teille onnea että saatte sen toivottavasti kokea :heart:

Joo ymmärrän kyllä hyvin nuo ajatukset, meillä tosiaan on myös toinen lapsista erityinen.
 

Yhteistyössä