Vielä yksi kirppisjuttu, mitähän tästä voisi pyytää(my little pony talo tjt)



Eli tommoinen, soi tosi rassaava tunnusmusiikki ja valot vilkkuu, jipikajee :)
Paljon tolle viitsisi laittaa hintaa? Silloin kun neiti tuon vinkui itselleen, maksoi 70e, nyt en tiedä paljonko maksaa uutena.
 
No minä näin toissa viikolla vanhemman mlp talon jolla hinta huimat 15?!
Siinä jäi kyllä paikalleen, ihan niin paljon en vanhasta viitsi maksaa, mutta kyllä mä tosta sen 15 ekee helposti pulittaisin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasihelmi:
Mihin kirppikselle aattelit viedä? ;)
:LOL: :)
Taitaa tulla sulla liikaa matkaa jos lähdet Lahden suuntaan ponitalon tähden köröttelemään :)
Toi oli vielä niinkin typerä ostos et tyttö ei sillä sitten leikkinytkään kun kerran tai kaksi, sama homma noiden brazien kanssa jotka vihdoin sain luvan raahat kirpparille odottamaan ihmistä joka niistä pitää huolen :D
Meillä menee pet shopit ja vain ainoastaan ne joten kaikki muu lähtee nyt, mie olen ihan täynnä tätä krääsän määrää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
No minä näin toissa viikolla vanhemman mlp talon jolla hinta huimat 15?!
Siinä jäi kyllä paikalleen, ihan niin paljon en vanhasta viitsi maksaa, mutta kyllä mä tosta sen 15 ekee helposti pulittaisin :)
No mä en noistakaan niin paljon ymmärrä, mut selailin netistä noita hintoja ja aika karmeita summia pitäs pulittaa toisille :/
Mulle nyt riitää kunhan saa edes jotain takaisinkin päin ja pois nurkista, näillä neidin lelurahoilla rahoitetaan hänelle parvisänky sitten tai uusi koulupöytä :)
 
vierailija
toi on keräilytalo. vanha logo paketissa. My little pony keräilijät(KYLLÄ ME AIKUISET!) maksaa mieluusti sen n. alkuperäisen hinnan jos on kunnossa,hahmot ym. härpäkkeet mukana. ja mielellään se alkuperäinen pakkauskin. pakkauksen puuttuminen ym. viat laskee hintaa. mutta aina nämä G1 ponit(KASARI/YSÄRI ovat suosittuja! Myy facen my little pony aito kirppiksellä. saat rahasi takaisin ja joku keräilijä tulee super onnelliseksi. jaa vanha juttu mutta laitan silti tämän.
 
vierailija
toi on keräilytalo. vanha logo paketissa. My little pony keräilijät(KYLLÄ ME AIKUISET!) maksaa mieluusti sen n. alkuperäisen hinnan jos on kunnossa,hahmot ym. härpäkkeet mukana. ja mielellään se alkuperäinen pakkauskin. pakkauksen puuttuminen ym. viat laskee hintaa. mutta aina nämä G1 ponit(KASARI/YSÄRI ovat suosittuja! Myy facen my little pony aito kirppiksellä. saat rahasi takaisin ja joku keräilijä tulee super onnelliseksi. jaa vanha juttu mutta laitan silti tämän.
tämä ei ole mikään kasari-ysäri ponitalo...
 

Yhteistyössä