vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

  • Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
juu
tätä minäkin ihmettelen. kun taasen oma mieheni kyllä osaa pitää puolensa eikä tee elettäkään seksin eteen, jos ei sitä huvita. tätä haluttomuuttaa saattaa kestää parikin kuukautta, eikä tee hänelle tiukkaakaan....
 
Theodore Roosevelt
No, miehillä ja naisilla on tarpeensa, ne eivät vaan aina kohtaa. Kyllä mä harrastan puolisoni kanssa seksiä, vaikka just sillä lämmittelyhetkellä ei vois vähempää kiinnostaa. Itseni tuntien tiedän, että kuitenkin tulen nauttimaan.
 
On naisillakin tarpeensa, ei vain miehillä. Parisuhteessa tarpeet ei aina mene ihan yksi yhteen. Silloin voi joskus toisen mieliksi kuitenkin suostua, ja pikku lämmittelyn jälkeen huomaakin että omatkin halut herää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
ja alistuvat miehen edessä seksiin vaikkei heitä huvittaisi tai haluttaisi yhtään. eivätkö naiset osaa pitää puoliaan? :eek:
Minulla on ollut ennen sellaisia miehiä, jotka ovat pakottaneet. Milloin milläkin uhaten.. Monesti sain turpaan ku en antanut suosiolla.
Nykyinen mies ei pakota minua mihinkään. :heart:
 
Fleur de la Cour
Miksi parisuhteessa pitäisi olla AINA niin, että molemmat haluaa. Toimivan ja vilkkaan seksielämän yks parhaimpia juttuja on se, että molempien ei AINA tarvitse olla yhtä halukkaita ja silti voi harrastaa seksiä! Se ei ole alistamista tai alistumista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Miksi parisuhteessa pitäisi olla AINA niin, että molemmat haluaa. Toimivan ja vilkkaan seksielämän yks parhaimpia juttuja on se, että molempien ei AINA tarvitse olla yhtä halukkaita ja silti voi harrastaa seksiä! Se ei ole alistamista tai alistumista!
Aivan, kun kyse ei ole minusta (tai ainakaa meillä ) pakottamisesta.
 
haluttoman miehen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
näinhän se on... ja siitä tulee jossain vaiheessa aika ikäviäkin seurauksia. ei sitä toisen haluttomuutta jaksa loputtomiin katsella...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Samaa mieltä.
ja monta kertaa meillä ainakin (98% ) mäkin innostun siinä touhussa ollessa vaikka alussa ei juuri olis kiinnostanut
 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Onkohan noin? Jos sillä "pihtaajalla" on oikeasti jotain ongelmia? Mihin toki pitäisi hakea apua. Onko tosiaan niin että mies tai nainen ei selviä ilman seksiä?
 
Ei minua aina ole huvittanut, mutta olen kuitenkin seksiin suostunut koska rakastan miestäni ja yleensä sitä itsekkin virkistyy kun päästään vauhtiin. ENKÄ ole tuntenut minkäänlaista velvollisuutta siihen eikä mies ole minua painostanut siis en koe että se olisi minulle ongelma suostua seksiin vaikkei haluttaisikaan aina samaan aikaan miehen kanssa. Meillä sama toimii myös toisin päin. Tällä tyylillä mielestäni seksielämäkin pysyy kuosissa kun viitsii vaivautua myös niinä päivinä kun halut eivät ole huipussaan! :) Toki tämä nyt ei AINA päde meilläkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Onkohan noin? Jos sillä "pihtaajalla" on oikeasti jotain ongelmia? Mihin toki pitäisi hakea apua. Onko tosiaan niin että mies tai nainen ei selviä ilman seksiä?
Seksi on iso osa parisuhdetta,tai sanotaan että jos seksi sujuu se on 10% parisuhteesta, jos ei niin se on 90%.
 

Yhteistyössä