vieläkö jotkut naiset ajattelevat: "miehellä on tarpeensa.."

  • Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulle ainakin suurin osa seksin ilosta on siinä, kun näen, että se toinen todella haluaa mua sillä hetkellä enemmän, kuin mitään muuta. Samoiten mieskään ei rupea toimiin, jos huomaa, että en keskity häneen tai etten ole innostunut.
Tottahan tämäkin. Mutta itse en näe siinä ongelmaa, jos halut eivät aina kohtaa yhtäaikaa... En minä miehelle rupea sanomaan "Nyt en kyllä halua sua tippaakaan, mutta koska mä olen laupias samarialainen niin avaan haaraportin niin pääset jyystämään" vaan annan tilanteen viedä ja heittäydyn mukaan.. Ei sitä silti tarvitse olla kiihottunut jos toiselle hyvää haluaa. Ja saan itse siitä niin paljon enemmän kun molemmille seksielämä on mieluinen. Enkä mieheni minua joudu kinuamaan, vaan viitsin kyllä nähdä rakkaani eteen vaivaa... Ei miehenikään taatusti aina ole minun kanssani samoilla "kiihkousasteilla", mutta en minä häntä vonkumaan joudu ikinä... Meillä seksiä nyt muutenkin harrastetaan usein, joten voisi sitä hyvin jättää välistä ja niin välillä teemmekin kun kumpikaan ei halua. Mutta jos toisen tekee mieli niin usein annetaan mennä, ja yleensä siinä halut herääkin sitten :>
no mutta toi on kuitenkin taas ihan eriasia kuni haluttoman kanssa seksi, tehän haluatte seksiä siinä hommaan ryhtyessänne enemmän tai vähemmän, jos halutkin kerran herää ja siinä edetessä kasvaa. Kyse mun mielestä oli siitä, että jos ei huvita yhtään missään vaiheessa. Ei toisen lämmittely, mitä te teette keskenänne suinkaan ole mitään haluttoman kanssa paneskelua.
Kyllä minä mielestäni ilmaisin riittävän selkeästi että EI AINA HALUTA ja silti vaivaudun- se että ei koskaan vaivaudu toisen eteen koska ei haluta, nimen omaan saa haluttomuuden vain pitkittymään.. Mitä jos kokeilisitte vaikka heittäytyä tilanteen vietäväksi niin ehkä ne halut löytyvät taas. Olen kyllä paneskellut niin ettei minua ole koko aktin aikana haluttanut mutta so what, mielelläni vaivaudun ja tiedän että mieskin vaivautuu koska tahansa minun vuokseni :)
Mä en ole valittanut täällä haluttomuudesta, meillä on 6 vuotta suhdetta takana ja haluttomuusongelmaa ei ole ollut. Mä nyt vaan kommentoin ihan yleisellä tasolla tätä aihetta ja seksistä on puhe. Mulla on tätä ennen myös ollut pidempi suhde ja siinäkin seksihalut oli aina kunnossa.

Mä vaan todellakin käsitin tän aiheen niin, ett harrastaako joku seksiä haluttomana. Sori vain, että huomautin, ettei mun mielestä teidän lämmittelynne liity aiheeseen edes juuri mitenkään. Siltikään sun ei kannata meidän seksielämästä tehdä kauheita päätelmiä kuitenkaan, mielestäni olen kertonut aika selkeästi tähän mennessä, tosin en ole tullut katsoneeksi onko meitä "vieras" nimellä kirjoittelevia useampikin tässä.
Kyllä olet varmasti aiheen oikein käsittänyt. Mutta älä sinäkään jooko tee päätelmiä ja leimaa meitä vain lämmittelijöiksi koska suostumme seksiin... Olen joka viestissä ilmaissut, että VAIKKA ei haluta niin voin silti seksiin ryhtyä.. Eli en ole kiihottunut silloin jos olen haluton... Joskus taas halut nousevat kun seksiin asti on päästy. Että kyllä haluttomana todellakin voi ryhtyä seksiin ja minä todellakin olen harrastanut seksiä haluttomanakin toisinaan.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja suostun:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja suostun:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja suostun :
No minä suostun yleensä seksiin, vaikka ei juuri sillä hetkellä niin hirveästi huvittaisikaan. Ja kuten joku jo edellä mainitsi, innostun kyllä yleensä sinnä sitten itsekkin. En koe sitä alistumiseksi, koska halutessani voin kyllä myös kieltäytyä. Minun mieheni on ainakin aina seksin jälkeen tosi iloinen ja erittäin hyväntuulinen. Itse koen, että näin molemmat voittaa. Mies saa sitä seksiä ja minä saan tosi tyytyväisen ja mukavan miehen.
Voi apua. :$
Mitä apua? Minä olen itsekkin paremmalla päällä seksin jälkeen. Vaikka välillä suostunkin silloin, kun ei välttämättä nyt niin huvittaisikaan, tulee siitä silti kuitenkin hyvä mieli.
No mulla on onneks tyytyväinen ja mukava mies muutenkin. Eikä siitä tuu mitään perseelle ammuttua karhua, jos ei rakastella viikkoon.
Aha. Mennkojenni aikaan tulee yleensä meillä sellainen puolentoista viikon tauko, ja minä kyllä huomaan, että mies rupeaa tulemaan kireämmäksi. En tiedä onko se itse edes huomannut sitä. Ehkä kirjoitin hieman väärin, kun sanoin hänen TULEVAN iloiseksi. Mutta joo. Kyllä mies on äkeämpi, jos on taukoa. Sitten, kun taas harrastetaan seksiä palautuu hän "normaaliksi" iloiseksi itsekseen. Onneksi hyvin usein haluan seksiä itsekkin.
miksi sä puhut koko ajan sun miehestäs ja miltä hänestä tuntuu?? kyllä mä ainakin naisena voin sanoa, että jos mun mies pihtaa kuukauden ajan seksiä, niin mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu..
 
Kyllä minä yleensä annan vaikka itse ei sillä hetkellä haluttaisi lainkaan, kyllä sitä siinä touhutessa itsekin innostuu.

Synnytysten jälkeen mulla on aina ollut pidempi jakso kun ei haluta sitten yhtään tippaa, kestänyt noin puoli vuotta. Ei tulisi mieleenikään pihdata sitä puolta vuotta, en koe sitä mitenkään suurena uhrauksena että omalle aviomiehelle annan siltikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
ja alistuvat miehen edessä seksiin vaikkei heitä huvittaisi tai haluttaisi yhtään. eivätkö naiset osaa pitää puoliaan? :eek:
Minulla on ollut ennen sellaisia miehiä, jotka ovat pakottaneet. Milloin milläkin uhaten.. Monesti sain turpaan ku en antanut suosiolla.
Nykyinen mies ei pakota minua mihinkään. :heart:
Ookei.. :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulle ainakin suurin osa seksin ilosta on siinä, kun näen, että se toinen todella haluaa mua sillä hetkellä enemmän, kuin mitään muuta. Samoiten mieskään ei rupea toimiin, jos huomaa, että en keskity häneen tai etten ole innostunut.
Tottahan tämäkin. Mutta itse en näe siinä ongelmaa, jos halut eivät aina kohtaa yhtäaikaa... En minä miehelle rupea sanomaan "Nyt en kyllä halua sua tippaakaan, mutta koska mä olen laupias samarialainen niin avaan haaraportin niin pääset jyystämään" vaan annan tilanteen viedä ja heittäydyn mukaan.. Ei sitä silti tarvitse olla kiihottunut jos toiselle hyvää haluaa. Ja saan itse siitä niin paljon enemmän kun molemmille seksielämä on mieluinen. Enkä mieheni minua joudu kinuamaan, vaan viitsin kyllä nähdä rakkaani eteen vaivaa... Ei miehenikään taatusti aina ole minun kanssani samoilla "kiihkousasteilla", mutta en minä häntä vonkumaan joudu ikinä... Meillä seksiä nyt muutenkin harrastetaan usein, joten voisi sitä hyvin jättää välistä ja niin välillä teemmekin kun kumpikaan ei halua. Mutta jos toisen tekee mieli niin usein annetaan mennä, ja yleensä siinä halut herääkin sitten :>
no mutta toi on kuitenkin taas ihan eriasia kuni haluttoman kanssa seksi, tehän haluatte seksiä siinä hommaan ryhtyessänne enemmän tai vähemmän, jos halutkin kerran herää ja siinä edetessä kasvaa. Kyse mun mielestä oli siitä, että jos ei huvita yhtään missään vaiheessa. Ei toisen lämmittely, mitä te teette keskenänne suinkaan ole mitään haluttoman kanssa paneskelua.
Kyllä minä mielestäni ilmaisin riittävän selkeästi että EI AINA HALUTA ja silti vaivaudun- se että ei koskaan vaivaudu toisen eteen koska ei haluta, nimen omaan saa haluttomuuden vain pitkittymään.. Mitä jos kokeilisitte vaikka heittäytyä tilanteen vietäväksi niin ehkä ne halut löytyvät taas. Olen kyllä paneskellut niin ettei minua ole koko aktin aikana haluttanut mutta so what, mielelläni vaivaudun ja tiedän että mieskin vaivautuu koska tahansa minun vuokseni :)
Mä en ole valittanut täällä haluttomuudesta, meillä on 6 vuotta suhdetta takana ja haluttomuusongelmaa ei ole ollut. Mä nyt vaan kommentoin ihan yleisellä tasolla tätä aihetta ja seksistä on puhe. Mulla on tätä ennen myös ollut pidempi suhde ja siinäkin seksihalut oli aina kunnossa.

Mä vaan todellakin käsitin tän aiheen niin, ett harrastaako joku seksiä haluttomana. Sori vain, että huomautin, ettei mun mielestä teidän lämmittelynne liity aiheeseen edes juuri mitenkään. Siltikään sun ei kannata meidän seksielämästä tehdä kauheita päätelmiä kuitenkaan, mielestäni olen kertonut aika selkeästi tähän mennessä, tosin en ole tullut katsoneeksi onko meitä "vieras" nimellä kirjoittelevia useampikin tässä.
Kyllä olet varmasti aiheen oikein käsittänyt. Mutta älä sinäkään jooko tee päätelmiä ja leimaa meitä vain lämmittelijöiksi koska suostumme seksiin... Olen joka viestissä ilmaissut, että VAIKKA ei haluta niin voin silti seksiin ryhtyä.. Eli en ole kiihottunut silloin jos olen haluton... Joskus taas halut nousevat kun seksiin asti on päästy. Että kyllä haluttomana todellakin voi ryhtyä seksiin ja minä todellakin olen harrastanut seksiä haluttomanakin toisinaan.
Mä teen päätelmiä vaan yleisellä tasolla, en juuri teidän suhteestanne. Mä sain ensiksi sen käsityksen, että teillä aina halut herää kuitenkin, nyt vasta selvensit, ettei niin ole. kyllä sä sitten olet ihan oikeaan ketjuun vastannut, koska kyseessähän oli aihe, että harrastetaan haluttomana seksiä.

Ehkä mun on vaan onnistuneen seksielämän omaavana sitä vaikea ymmärtää , että miksi näin. Kun koskaan en ole itse tuota tehnyt, enkä ole mihenkään kanssa seksiä harrastanut jos hän jokupäivä ei ole tuulella. kun kuitenkin niitäkin päiviä on paljon, jolloin molemmat palavasti halaua, musta on sitä parempi odottaa. Mä olen yrittänyt kyllä kerran miellyttää raskaanaollessa miestä, hän huomasi heti ja sanoi, että lopetetaan ja kokeillaan joskus toiste. Se oli ainoa aikakausi milloin meillä ei makuhuoneen puolella jokuseen viikkoon luistanut.

ODottelemalla siitä selvittiin. Mä näin jälkeenpäin ajatellen olen sitä mieltä, että jos mieheni olisi toisenlainen. Jos hän kaikesta huolimatta olisi himonsa loppuun tyydyttänyt, olisiko tästä tullut tapa jatkossakin. En halua edes kuvitella, todennäköisesti tuosta kerrasta olisi jäänyt todella paskanmaku suuhun, ja saati jos siihen tottuisi suhteessa. Mä en ainakaan halua, mutta kuten sanottu, tehköön kukakin miten tekee. En vaan ihmettele ihmisten haluttomuusongelmia, koska mun mielestä niitä ei synny ainakaan silloin kun kahden ihmisen halut kohtaa ja jää hyvä kokemus. Sitähän haluaa lisääkin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Kyllä olet varmasti aiheen oikein käsittänyt. Mutta älä sinäkään jooko tee päätelmiä ja leimaa meitä vain lämmittelijöiksi koska suostumme seksiin... Olen joka viestissä ilmaissut, että VAIKKA ei haluta niin voin silti seksiin ryhtyä.. Eli en ole kiihottunut silloin jos olen haluton... Joskus taas halut nousevat kun seksiin asti on päästy. Että kyllä haluttomana todellakin voi ryhtyä seksiin ja minä todellakin olen harrastanut seksiä haluttomanakin toisinaan.
Onko sun mies tiennyt, että oot haluton?
Koska mua tosiaan kiinnostaa että minkälainen mies sitä tekee, vaikka tietää vaimonsa olevan haluton koko hommaan.
 
SItäpaitsi uskon jotenkin siihen että kun vaan heittäytyisi siihen hommaan niin olettaisin että saattas syttyä ja vaikka haluttomuus kadota/vähentyä. Jos aina pitäs kintut ristissa etta ei ole pakko jos ei taho niin se haluttomuus muuttuu pysyvämmäksi.
 
suostun
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja suostun:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja suostun:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja suostun :
No minä suostun yleensä seksiin, vaikka ei juuri sillä hetkellä niin hirveästi huvittaisikaan. Ja kuten joku jo edellä mainitsi, innostun kyllä yleensä sinnä sitten itsekkin. En koe sitä alistumiseksi, koska halutessani voin kyllä myös kieltäytyä. Minun mieheni on ainakin aina seksin jälkeen tosi iloinen ja erittäin hyväntuulinen. Itse koen, että näin molemmat voittaa. Mies saa sitä seksiä ja minä saan tosi tyytyväisen ja mukavan miehen.
Voi apua. :$
Mitä apua? Minä olen itsekkin paremmalla päällä seksin jälkeen. Vaikka välillä suostunkin silloin, kun ei välttämättä nyt niin huvittaisikaan, tulee siitä silti kuitenkin hyvä mieli.
No mulla on onneks tyytyväinen ja mukava mies muutenkin. Eikä siitä tuu mitään perseelle ammuttua karhua, jos ei rakastella viikkoon.
Aha. Mennkojenni aikaan tulee yleensä meillä sellainen puolentoista viikon tauko, ja minä kyllä huomaan, että mies rupeaa tulemaan kireämmäksi. En tiedä onko se itse edes huomannut sitä. Ehkä kirjoitin hieman väärin, kun sanoin hänen TULEVAN iloiseksi. Mutta joo. Kyllä mies on äkeämpi, jos on taukoa. Sitten, kun taas harrastetaan seksiä palautuu hän "normaaliksi" iloiseksi itsekseen. Onneksi hyvin usein haluan seksiä itsekkin.
miksi sä puhut koko ajan sun miehestäs ja miltä hänestä tuntuu?? kyllä mä ainakin naisena voin sanoa, että jos mun mies pihtaa kuukauden ajan seksiä, niin mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu..
Kirjoitin kyllä tuossa aiemmin, että tulen seksistä itsekkin hyvälle tuulelle. Meillä mies ei ole pihtaillut kuukautta, joten en tiedä miten siihen suhtautuisin. Varmaan olisin itsekkin kiukkuinen. Minä keskityin aloituksessa puhuttuun miehen tarpeeseen, joten siksi siitä puhunkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
SItäpaitsi uskon jotenkin siihen että kun vaan heittäytyisi siihen hommaan niin olettaisin että saattas syttyä ja vaikka haluttomuus kadota/vähentyä. Jos aina pitäs kintut ristissa etta ei ole pakko jos ei taho niin se haluttomuus muuttuu pysyvämmäksi.
Jaa.a tai sitten halutaan jotain muuta. Jos minä haluaisin naapurin Penaa, en mä varmaan oman mieheni kanssa saisi heittäytymälläkään samaa aikaan . Onhan heitä, jotka eivät halua omassa suhteessa. (Ilmeisesti seksista on tullut tylsää jostain syystä) mutta joku toinen saa heti himot hyrräämään.

 
Kamala :
Onko sun mies tiennyt, että oot haluton?
Koska mua tosiaan kiinnostaa että minkälainen mies sitä tekee, vaikka tietää vaimonsa olevan haluton koko hommaan.[/quote]

Niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin, kun tiedän että mies haluaa, en ala mainostamaan olevani haluton ja että suostun seksiin vain koska hän haluaa.. Ei mieheni ikinä sellaiseen seksiin suostuisi, hän rakastaa ja kunnioittaa minua. Mutta tässä onkin nyt se kohta, mikä erottaa marttyyriksi heittäytymisen (eli annetaan toisen ymmärtää ettei kiinnosta pätkääkään) ja toisen aidosti huomioon ottamisen (voi sitä toisen eteen vaivautua, mainostamatta toiselle että seksi ei kiinnosta nyt). Miksi ei voi antaa tilanteen viedä? miksi pitäisi aina, kun itseään ei haluta, olla kieltäytymässä saatikaan näyttämässä ettei kiinnosta? Eli, mun mieheni ei ole tiennyt että olen haluton, silloin kun olen haluttomana seksiä harrastanut... :>
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
SItäpaitsi uskon jotenkin siihen että kun vaan heittäytyisi siihen hommaan niin olettaisin että saattas syttyä ja vaikka haluttomuus kadota/vähentyä. Jos aina pitäs kintut ristissa etta ei ole pakko jos ei taho niin se haluttomuus muuttuu pysyvämmäksi.
Samaa mieltä. Ja suomaiset on tutkimuksien mukaan hyvin tyytymättömiä seksielämään.
 
En tietenkään alistu jos ei yhtään huvita, tai vaikka väsyttää ihan hirveästi, on kipeä olo tai muuta vastaavaa. Mutta noin muuten voin hyvinkin koittaa mennä mukaan ja melkein aina siinä esileikin aikana alkaa itseäkin haluttaa. Hampaat irvessä ei tarvitse kenenkään panopuuna tietenkään olla mutta miksei voisi koittaa jos se tuntuisikin mukavalta. ;)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Kyllä olet varmasti aiheen oikein käsittänyt. Mutta älä sinäkään jooko tee päätelmiä ja leimaa meitä vain lämmittelijöiksi koska suostumme seksiin... Olen joka viestissä ilmaissut, että VAIKKA ei haluta niin voin silti seksiin ryhtyä.. Eli en ole kiihottunut silloin jos olen haluton... Joskus taas halut nousevat kun seksiin asti on päästy. Että kyllä haluttomana todellakin voi ryhtyä seksiin ja minä todellakin olen harrastanut seksiä haluttomanakin toisinaan.
Onko sun mies tiennyt, että oot haluton?
Koska mua tosiaan kiinnostaa että minkälainen mies sitä tekee, vaikka tietää vaimonsa olevan haluton koko hommaan.
Minkälaista haluttomuutta sä ajat oikein takaa? Sellaista, että rupea voimaan pahoin kun toinen lähestyy vai millaista? Millainen itse olet haluttomana, miten ilmaiset asian miehellesi?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Kamala :
Onko sun mies tiennyt, että oot haluton?
Koska mua tosiaan kiinnostaa että minkälainen mies sitä tekee, vaikka tietää vaimonsa olevan haluton koko hommaan.
Niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin, kun tiedän että mies haluaa, en ala mainostamaan olevani haluton ja että suostun seksiin vain koska hän haluaa.. Ei mieheni ikinä sellaiseen seksiin suostuisi, hän rakastaa ja kunnioittaa minua. Mutta tässä onkin nyt se kohta, mikä erottaa marttyyriksi heittäytymisen (eli annetaan toisen ymmärtää ettei kiinnosta pätkääkään) ja toisen aidosti huomioon ottamisen (voi sitä toisen eteen vaivautua, mainostamatta toiselle että seksi ei kiinnosta nyt). Miksi ei voi antaa tilanteen viedä? miksi pitäisi aina, kun itseään ei haluta, olla kieltäytymässä saatikaan näyttämässä ettei kiinnosta? Eli, mun mieheni ei ole tiennyt että olen haluton, silloin kun olen haluttomana seksiä harrastanut... :>[/quote]

kyllähän nyt mun mielestäni tervejärkinen ihminen näkee milloin toinen haluaa tai feikkaa. Ei se tarkoita, että heittäytyy marttyyriksi jos ei halua, mutta innostuneisuuteen se kyllä vaikuttaa ja normaalilla jäjellä omistettu ihminen näkee kyllä omasta elämänkumppanistaan tällaiset asiat.

Entä näytteletkö sä orgasminkin? Jos et kuitenkaan kiihotu. Mähän joutuisin näyttelemään senkin alusta loppuun jos harrastaisin seksiä ei kiihottuneena. Ja menisikö läpikään sellainen huijaus...


Mun mielestä parisuhteessa jossa seksielämä yleensä toimii kuitenkin on jotenkin sairasta kieltää aina omat tunteensa. Jos tietää, että niitä haluja miestäkohtaan kuitenkin on, yllä sitä joskus saa olla haluamatta vaikka toinen haluaa. Harrastetaan kuitenkin sitten että molemmilla on yhtä kivaa. Sitähän vaan saattaa haluta entistä enemmän seksiä kun odottaa sen lyhyen ajan sitä omien halujen täyttymystä. Kuntaas haluttomana seksin harrastamisen luulisi entisestään viivyttämän sitä, että alkaa itsekin tehdä kunnolla mieli.

Ihan sama koskee mitä tahansa asiaa suhteessa, mun mielestä suhde on kieroutunut, jos kaikki omat tunteet piilotetaan ja näytellään toisen edessä. Mun milestä terve suhde kestää puhua todellisista tunteista. Se on ihan eri ongelma, jos on kuukausia haluton, siihenkin tosin saattaa olla joku muu ratkaisu kun näytellä halukasta. Siihenkin kunnioittavassa suhteessa ymmärretään yhdessä hakea apua eikä kiukutella. Jos siihen ei apua tule ja toinen on haluton enää yrittämään, kannattaa varmaan erota.

Mutta jos suhteessa seksi toimii, miksi välillä kun ei halua pitäisi näytellä. En mä sitäkään käsitä. Normaali suhde ole sitä, että aina ollaan toisen mieliksi. Ihmisillä on myös omatkin tarpeet, emme me kukaan täällä maapallolla pelkästään toista varten ole.
 
no höh
kyllähän nyt mun mielestäni tervejärkinen ihminen näkee milloin toinen haluaa tai feikkaa. Ei se tarkoita, että heittäytyy marttyyriksi jos ei halua, mutta innostuneisuuteen se kyllä vaikuttaa ja normaalilla jäjellä omistettu ihminen näkee kyllä omasta elämänkumppanistaan tällaiset asiat.

Entä näytteletkö sä orgasminkin? Jos et kuitenkaan kiihotu. Mähän joutuisin näyttelemään senkin alusta loppuun jos harrastaisin seksiä ei kiihottuneena. Ja menisikö läpikään sellainen huijaus...


Mun mielestä parisuhteessa jossa seksielämä yleensä toimii kuitenkin on jotenkin sairasta kieltää aina omat tunteensa. Jos tietää, että niitä haluja miestäkohtaan kuitenkin on, yllä sitä joskus saa olla haluamatta vaikka toinen haluaa. Harrastetaan kuitenkin sitten että molemmilla on yhtä kivaa. Sitähän vaan saattaa haluta entistä enemmän seksiä kun odottaa sen lyhyen ajan sitä omien halujen täyttymystä. Kuntaas haluttomana seksin harrastamisen luulisi entisestään viivyttämän sitä, että alkaa itsekin tehdä kunnolla mieli.

Ihan sama koskee mitä tahansa asiaa suhteessa, mun mielestä suhde on kieroutunut, jos kaikki omat tunteet piilotetaan ja näytellään toisen edessä. Mun milestä terve suhde kestää puhua todellisista tunteista. Se on ihan eri ongelma, jos on kuukausia haluton, siihenkin tosin saattaa olla joku muu ratkaisu kun näytellä halukasta. Siihenkin kunnioittavassa suhteessa ymmärretään yhdessä hakea apua eikä kiukutella. Jos siihen ei apua tule ja toinen on haluton enää yrittämään, kannattaa varmaan erota.

Mutta jos suhteessa seksi toimii, miksi välillä kun ei halua pitäisi näytellä. En mä sitäkään käsitä. Normaali suhde ole sitä, että aina ollaan toisen mieliksi. Ihmisillä on myös omatkin tarpeet, emme me kukaan täällä maapallolla pelkästään toista varten ole.
 
Minusta et voi määritellä ihmisen tervejärkisyyttä sillä, huomaako hän vaimonsa nautinnon vai ei. Ja toiseksi, minusta ei ollenkaan ole sairasta, että antaa tilanteen viedä vaikka ei olisi ihan kympillä mukana alusta. En koe myöskään kieltäväni omia tunteitani millään tavalla, rakastan miestäni koko sydämmestäni. Minusta se ei ole tunteiden kieltämistä jos harrastaa seksiä joskus niin ettei ole halukkaalla tuulella. Mitä tunnetta minä muka siinä kiellän? Lupaa olla haluton? Tottakai minulla on lupa olla haluton, siinä missä minulla on lupa voittaa haluttomuuteni. Kirjoitat myös että mielestäsi suhde on kieroutunut jos kaikki tunteet piilotetaan.. En ymmärrä miten voit arvostella toisten asioita ja suhdetta kieroutuneeksi. Sinä et tiedä minun ja mieheni suhteesta mitään muuta kuin että minä olen joskus harrastanut mieheni kanssa seksiä vaikka en olisi ollut sillä tuulella. Minä en ole kokenut siinä mitään vastenmielisyyttä, olen ehkä ollut väsyneempi tms. Orgasmia minun ei tarvitse esittää, joko saan tai en, ja jos en niin sitten ensi kerralla. Minun ja mieheni suhde on onneksi niin avoin ja terve että ajattelemme toistemme tarpeita myös, emme vain omaa napaamme! Kirjoitin myös eräässä viestissä, muistaakseni ensimmäisessäni, että meilläkään ei tämä aina päde että haluttomana sekstaillaan! Joskus on niin että ei haluta ja sitten ei harrasteta meidän suhteessamme ei ole ongelma kieltäytyä, mutta ei ole myöskään ongelmia välittää toisen tarpeista. Vastasin tämän keskustelun avaukseen alunperin, joka sjossa kysytään etivätkö naiset osaa pitää puoliaan ja miksi alistua. Halusin tuoda oman kantani, ettei sen tarvitse olla alistumista jos seksiin suostuu vaikkei aina olisi täysillä haluamassa! Onneks minä koen seksielämäni ja suhteeni loistaviksi, joten nuo kommenttisi sairaasta ja kieroutuneesta suhteesta eivät maailmaani kaada vaikka hiukan sävyäsi ihmettelenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Kamala :
Onko sun mies tiennyt, että oot haluton?
Koska mua tosiaan kiinnostaa että minkälainen mies sitä tekee, vaikka tietää vaimonsa olevan haluton koko hommaan.
Niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin, kun tiedän että mies haluaa, en ala mainostamaan olevani haluton ja että suostun seksiin vain koska hän haluaa.. Ei mieheni ikinä sellaiseen seksiin suostuisi, hän rakastaa ja kunnioittaa minua. Mutta tässä onkin nyt se kohta, mikä erottaa marttyyriksi heittäytymisen (eli annetaan toisen ymmärtää ettei kiinnosta pätkääkään) ja toisen aidosti huomioon ottamisen (voi sitä toisen eteen vaivautua, mainostamatta toiselle että seksi ei kiinnosta nyt). Miksi ei voi antaa tilanteen viedä? miksi pitäisi aina, kun itseään ei haluta, olla kieltäytymässä saatikaan näyttämässä ettei kiinnosta? Eli, mun mieheni ei ole tiennyt että olen haluton, silloin kun olen haluttomana seksiä harrastanut... :>
kyllähän nyt mun mielestäni tervejärkinen ihminen näkee milloin toinen haluaa tai feikkaa. Ei se tarkoita, että heittäytyy marttyyriksi jos ei halua, mutta innostuneisuuteen se kyllä vaikuttaa ja normaalilla jäjellä omistettu ihminen näkee kyllä omasta elämänkumppanistaan tällaiset asiat.

Entä näytteletkö sä orgasminkin? Jos et kuitenkaan kiihotu. Mähän joutuisin näyttelemään senkin alusta loppuun jos harrastaisin seksiä ei kiihottuneena. Ja menisikö läpikään sellainen huijaus...


Mun mielestä parisuhteessa jossa seksielämä yleensä toimii kuitenkin on jotenkin sairasta kieltää aina omat tunteensa. Jos tietää, että niitä haluja miestäkohtaan kuitenkin on, yllä sitä joskus saa olla haluamatta vaikka toinen haluaa. Harrastetaan kuitenkin sitten että molemmilla on yhtä kivaa. Sitähän vaan saattaa haluta entistä enemmän seksiä kun odottaa sen lyhyen ajan sitä omien halujen täyttymystä. Kuntaas haluttomana seksin harrastamisen luulisi entisestään viivyttämän sitä, että alkaa itsekin tehdä kunnolla mieli.

Ihan sama koskee mitä tahansa asiaa suhteessa, mun mielestä suhde on kieroutunut, jos kaikki omat tunteet piilotetaan ja näytellään toisen edessä. Mun milestä terve suhde kestää puhua todellisista tunteista. Se on ihan eri ongelma, jos on kuukausia haluton, siihenkin tosin saattaa olla joku muu ratkaisu kun näytellä halukasta. Siihenkin kunnioittavassa suhteessa ymmärretään yhdessä hakea apua eikä kiukutella. Jos siihen ei apua tule ja toinen on haluton enää yrittämään, kannattaa varmaan erota.

Mutta jos suhteessa seksi toimii, miksi välillä kun ei halua pitäisi näytellä. En mä sitäkään käsitä. Normaali suhde ole sitä, että aina ollaan toisen mieliksi. Ihmisillä on myös omatkin tarpeet, emme me kukaan täällä maapallolla pelkästään toista varten ole.[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
No mä en osaa ajatella sitä minään alistumisena jos harrastan mieheni kanssa seksiä silloinkin kun omat halut ei ole korkeimmillaan. Kyllä mä joskus sanon suoraan että nyt ei kyllä kykene, mutta monesti lähden kyllä leikkiin mukaan, vaikkei mua huvittaisi.

Ja miksi? Koska mieskin jaksoi 2,5 vuotta sekstailla aina oviksen aikaan huvitti sitä tai ei. Koska mieskin tyydyttää mut kun mua haluttaa vaikka sitä väsyttäisi. Koska jos meillä harrastettaisiin seksiä vain silloin kun kumpaakin alkaa hillittömästi haluttaa yhtä aikaa, jäisi touhut aika vähille. ( miestä huvittaa iltaisin, mua aamuisin ) Koska Pääsen kyllä fiilikseen mukaan ja nautin seksistä silloinkin, kun en ole alunperin ollut siitä innoissani. Koska mulle on tärkeää että seksielämä tyydyttää molempia.
Kuulostaa kyllä todella tympeältä seksielämältä. "kun mies jaksoi 2,5v jyysttä ovulaation aikaan, niin minä voin nyt sitten korvata" Onneksi mun seksielämä ei ole noin lattean kuuloista. ja ikinä en ole antanut kun ei ole haluttanut, enkä ikinä ottanut seksiä kun miestä ei ole huvittanut ja itseäni olisi.
Musta kuulostaa aika lattealta, ettei puolison tyydyttäminen kiinnosta. Onneksi meillä se kiinnostaa molempia, siksi kait seksi niin hyvin sujuukin.

Pointti ei ollut mikään korvaaminen saati se että olisi vaan jyystetty ovulaation aikaan. Pointti oli se, että ainakin meillä molemmat osapuolet on aloitteentekijöitä ja mukaanlähtijöitä vuorotellen. Jos jommalla kummalla on haluton kausi niin hän silti haluaa tyydyttää toisen osapuolen.

Lapsen myötä kuviot ovat muuttuneet ja seksielämän spontaanius hiukan kadonnut, mutta kummallekaan meistä ei edelleenkään riitä seksi 2-4 kertaa kuussa. Välillä voi sanoa ei jos on ihan puhki, mutta en mä torjuisi mun miestä kerta toisensa jälkeen. Enkä tykkäisi jos hän toistamiseen torjuisi mut. En olisi suhteessa, jossa ei ole seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Meillä ei onneks mee noin. Silloin jos toista ei haluta, niin homma ok. Ei me kummatkaan olla niin kyltymättömiä, että ois pakko saada. Seuraavana päivänä saattaa olla ihan eri tilanne päällä.

Ihmettelen edelleen, että millainen mies haluaa (tai pystyy) harrastamaan seksiä vaimonsa kanssa, vaikka tietää hänen olevan haluton.


Entäs kun mulla ei ole haluttanut 2 vuoteen? Ptäisikö sun mielestämiehen olla ilman ja olenko alistettu, kun teen kuitenkin sitä mieheni mieliksi? Omasta mielestäni annan miehelleni ihan omasta halustani, vaikka mua se ei huvittaisikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Entäs kun mulla ei ole haluttanut 2 vuoteen? Ptäisikö sun mielestämiehen olla ilman ja olenko alistettu, kun teen kuitenkin sitä mieheni mieliksi? Omasta mielestäni annan miehelleni ihan omasta halustani, vaikka mua se ei huvittaisikaan.
Tietääkö sun miehes ettet halua häntä? Miten te viittitte ja pystytte esittämään, että ootte mukana meiningissä vaikka teitä ei oikeesti ees huvita tai haluta?

Ootko yrittänyt selvittää mikset halua miestäsi?
 

Yhteistyössä