Vieläkö ois jotain kotikonstia nielemiskipuun?

  • Viestiketjun aloittaja J.t harmaana
  • Ensimmäinen viesti
J.t harmaana
Eli oon tässä ollu räkiksessä jo pian kolmatta viikkoa ja nyt pikkuhiljaa alkanu nielu kipeeksi. Ajattelin ensin, että johtuu siitä että koko ajan pitää suun kautta hengittää, eli nielu kuivuu... Viikonloppuna auttoi vielä kuuma juotava, Bafucineja oon imeskelly, ei apua, nyt ei auta enää parasetamolikaan. Eilen hain Toncilseja, kun niissä on puudutusainetta, mutta kahden tabletin jälkeen tuli jo kieleen rakkoja... Tänään kävin lääkärissä, eikä kurkussa oo kuitenkaan mitään vikaa... Vieläkö ois jotain mitä vois kokeilla, että sais nukuttua yöllä?
 
vieras
Kurlaa kirkkaalla viinalla tai muuten vahvalla tavaralla. Ei tarvi kun 1-2 rkl että nou hätä, ei kännejä. Polttaa osan pöpöistä pois ja puuduttaa, vaikka onkin karmean makuista :x
 
j.t harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurlaa kirkkaalla viinalla tai muuten vahvalla tavaralla. Ei tarvi kun 1-2 rkl että nou hätä, ei kännejä. Polttaa osan pöpöistä pois ja puuduttaa, vaikka onkin karmean makuista :x
Oon kerran tota kokeillu ja meinas oksu lentää..... Eikä houkuta näin raskaana kurlailla viinalla :)
 
J.t harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko nenä auki vai tukossa? Liian kuiva ilma tekee tuota kans, onko teillä mittaria?
up
Emmä tiedä onko kovin kuiva ilma... Mutta tosiaan ainakin kurkku kuivuu varsinki yön aikana tosi paljo, kun pitää suun kautta hengittää... Mittaria meillä ei oo.

 
J.t harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Auttasko ihan särkylääke? Sitten kurlausta septidinillä ja jäätelöö. Näitä mä koittaisin.
Mä olettaisin että toi Cordosyl..vai mikähän se oli...ajais saman asian ku Septidin. Sisältää klorheksidiniä, mikä tappaa pöpöjä. Tietty vois koittaa kurlata vähän useemmin, nyt oon pari kertaa päivässä kurlannu, ku on niin hemmetin pahaa..... Ja jätskivarasto on täydennetty, mutten sitä viiti raskausdiabeteksen takia ihan hirveetä määriä syyä....
 

Yhteistyössä