Vieläkö täällä on tuttuja?

Muistin näköjään vielä vanhat tunnukseni ja loggaduin tänne kurkkimaan tosi tosi pitkästä aikaa... Vieläkös täältä löytyy tuttuja vai onko väki vaihtunut? Ainakin Sintturan ja Jaanuskan pongasin tuosta etusivujen kommenteista.

Hyvää kesää teille kaikille! =) :flower:
 
Hello Footie! =) Minä tuolla mitäs nytillä olen harvakseltaan käynyt ja pikkuisen yrittänyt moderointiakin tehdä, nyt paremmalla menestyksellä yritän käydä. Olen sairastellut niin siksi näin harvakseltaan....

Mukavaa kesää ja leppoisaa Juhannusta minunkin puolesta jos ei nyt törmäillä tässä! =) :flower:
 
Moi FW!!! :hug: Ihana kuulla siusta!!!

Mie se pörräilen täällä aina silloin tällöin, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Työt verottaa tätäkin harrastusta!

Just kotiuduttiin koko perheen voimalla tehdystä Korkeasaari -> Vesipuisto Serena -reissusta ja kyllä osas olla liikennettä!! Tälläinen maalainen ihan häkeltyy moisesta ajoneuvomäärästä. Ja jestas, että oli pääteilläkin karmea ryysis... autot pakattuina täyteen tavaraa ja selkeästi mökille kiire, niin päätöntä oli joidenkin meno. :|

Myö ollaan onneksi ehjinä kotona ja juhannus menee ihan töiden merkeissä! :flower:
 
Hei Amlo, Meduusa ja Pitkä kiekko! Voi meinasin jo unohtaa käydä uudestaan täällä, mutta onneksi muistin! Mukavaa kuulla teistä pitkästä aikaa. Amlo, sinähän asuit Englannissa, muistanko oikein? Ikävää kuulla Meduusan sairastelusta.. Toivottavasti jaksat hyvin :hug: Pitkällä kiekolla tuntuu olevan sama kiva tyyli ja pirtsakka meno kuin silloin ennenkin =)

Itselleni kuuluu hyvää. Kunnon kesää odotellaan pohjoiseen ja nyt on lämmintä luvattukin tulevalle viikolle. Ihanaa kesää kaikille! :wave: :flower:
 
Silloin tällöin täällä pyörähdän ja olenkin miettinyt että mihin katosit kivoine juttuinesi. Taitaa olla että aika aikaansa kutakin. Itsekään en kovin usein nyt ennätä. Nautitaan kesäilmoista. B) Nyt jäin lomalle viikoksi ja töitä on varattu reilummasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Hei Amlo, Meduusa ja Pitkä kiekko! Voi meinasin jo unohtaa käydä uudestaan täällä, mutta onneksi muistin! Mukavaa kuulla teistä pitkästä aikaa. Amlo, sinähän asuit Englannissa, muistanko oikein? Ikävää kuulla Meduusan sairastelusta.. Toivottavasti jaksat hyvin :hug: Pitkällä kiekolla tuntuu olevan sama kiva tyyli ja pirtsakka meno kuin silloin ennenkin =)

Itselleni kuuluu hyvää. Kunnon kesää odotellaan pohjoiseen ja nyt on lämmintä luvattukin tulevalle viikolle. Ihanaa kesää kaikille! :wave: :flower:
Ihan vaan tämä fibromyalgia jaksaa kiusata kaikenlaisilla kurjilla jutuilla mutta silti elämä luistaa ihan jopa laulaen B) Mutta hei, tapaamisiin, vastasin sinulle! =)
 
Määki tulin käymään tänään toooooosi pitkästä aikaa. Pitäisköhän palata näille palstoille kun täällä näköjään on vielä samoja naamojakin. :) Olen ollut tässä välissä "vieraissa" mutta tipahdin siellä porukasta ja nyt olen vähän eksyksissä.
 

Yhteistyössä