vieressä nukkuminen

Miten tiellä joilla lapset nukkuvat vieressä nukutaan? Unen laatua tässä ihmettelen. Eikö äidit kärsi unettomuudesta ja väsymyksestä aamulla?

Katselin tossa yhtä viestiä ja aloin ihmettelemään.

:eek: zzzzzzzzz
 
Meillä alko unet kärsiä, kun lapsi alkoi liikkua ja havitella tissiä muussakin kuin syömismielessä. Siinä vaiheessa lähti tissi ja tuli oma sänky ja ihanat yöunet :D

En tiiä, olisko nukuttu paremmin, jos poju ei olis ikiliikkuja unissaankin... :kieh:
 
Kity
Meillä lapsi itkenyt öisin syntymästä aina yli vuoden ikään asti, eikä mikään siihen ole auttanut, ei edes vieressä nukkunut hyvin. Siinä vaiheessa kun saimme nuo yöitkut suurimmaksi osaksi loppumaan ja poika alkoi nukkua vieressämme hyvin, olimme vain onnellisia siitä että vihdoin meillä nukutaan edes jollakin lailla. Kovasti ollaan kyllä omaa sänkyä tarjottu, ja hyvin sinne illalla nukahtaakin, mutta kun on jo pari vuotta niin huonosti nukkunut, niin enää ei jakseta ruveta öisin "tappelemaan".

Eli kysymykseesi, ap, kärsiikö oma unenlaatu, voin vain todeta että kun on käsitystä siitä että huonomminkin voi mennä, osaa todella jo nauttia näistä lähes kokonaisista öistä. Ja kaikkeen tottuu :)
 
Meillä kaikki nukkuu omassa sängyssään. Kipeänä taapero pääsee meidän väliin, kun ei jakseta koko yötä seistä pinnasängyn vieressä rauhoittelemassa. Niitä öitä on onneksi harvoin. Silloin nukutaan tosi huonosti kaikki, mutta parempi sekin kuin seistä silmät ristissä rauhoittelemassa itkuista lasta. Toki särkylääkettä tms annetaan, jos se jotain auttaa, mutta aina ei siitäkään ole hyötyä. Näin helteillä varsinkin olisi tosi tukalaa, jos lapsi tulisi joka yö väliin nukkumaan. En minäkään oikeen ymmärrä niitä perhepedissä nukkujia, mutta jokainen tietää itse mikä perheelle on paras vaihtoehto, vaikka sen jonkun muun mielestä onkin ihan hullua.
 
Meillä Oliver nukkuu yleensä koko yön hyvin mun vieressä ja samoin nukun itse. Tai no tavallaan on omas sängys kun pinnasänky on laidattomana meidän sängyn jatkona mut siis kuitenkin vieressä ilman mitään estettä että pääsis kainaloonkin. Viime yönä nukkui meidän välissä kun jostain syystä heräs yöllä itkemään ja siinä sit isin kyljessä nukkui aamuun asti
 
meillä herralla oli joku outo kausi tossa vähä aikaa sitte, huus ja huus yöllä..ja väsyneenä otin vaa pojan viereen nukkumaan ku mikään muu ei auttanu..pari ekaa yötä oli aika levottomia ku poika nukku keskellä sänkyy poikittain...huutamista kesti ehkä jonku 6yötä..siinä ajassa MINÄ totuin nukkumaan pojan vieressä, et nyt ku herra ei enää tuukkaa äitin viereen nukkumaan ni vois sanoo et mä nukun todella huonosti...paljon paremmat unet sain ku poika nukku viekussa... :D
 

Yhteistyössä