Vieroitusoireet ;-D

Ilotyttö? Tarkoitatko vieras = iloinen tyttö? Niin olen kyllä iloinen :giggle:!
-hiukset en vaihda, kun ei se mikään peruukki ole ja 50 luku on ok!
-en tiedä olenko niin ruma, miehistä ainakin ei ole vapaata yhtään. Ärsyttää jopa, mutta varma ne tykkää rumista ehkä ollaan helppoja:eek:
-netissä käyn vaikka lomat ihan jees. Puhelimessakin olen paljon! Eilen pisin puhelu ikinä tein vain 1,5t ja samalla söin sekä ajoimme hevosilla, työt ja huvit :geek:
 
vierailija
Eikös kuvan mukaiset nyörimekot (ja -puserot) ole suosittuja tällä hetkellä teinityttöjen keskuudessa? Omituista, että kolmekymppinen aikuinen nainen haluaa laittautua teinityttösen näköiseksi. Tähän tietysti joku kommentoi jotakin mustavalkoista tanttamekoista. Siinäkö on muka ainoa vaihtoehto nuorisovaatteille?
 
Teinityttöjen? :D
Miten 30v naiset pukeutuvat? Mä ainakin vielä 50v:eenä ja +, laitan samoja vaatteita ja muuta mitä nytkin pidän ja mitä muodissa on joskus tulevaisuudessa, kun ajon huolehtia itsestään. Puhumattakaan kun nuori olen ja edelleen saa pukeutua vaikka miten. On minulla välillä todellakin teini vaatteet esim joku hip-hop tyyli päällä revitys shortsit, paita, koruja? Joskus taas voi olla iltamekko ja kiva kampaus...Niin? Minimekot pidän jatkuvasti, pitää vaan laihtua lisää vaikka olen 54kg vain, silti en edelleen ihan tyytyväinen tähän, mutta oma syy kun nyt en vieläkään paljon mitään sen eteen jaksa enkä halua tehdä, tulevaisuudessa asiaa erikseen kun ikä tulee, niin silloin teen töitä enemmän, nyt pitää olla tyytyväinen ettei ainakaan mitään roiku. ;-)
 
ja peikko olen, kyllä tiedän. Mulla ei ole mitään mukana, kampaa vaan ja jotkut vaatteet. Eikä vain peikko, olo liikainen, naama poltettu auringossa ja kädet, jopa ärsyttävä olo. Odotan illallista ja vihdoin suihkuun missä en ollut muutama päivä retkeilyn takia :cautious: onneksi täällä ei näy edes super siistejä ihmisiä jotka käyvät samoissa paikoissa missä mekin, niin ei niin noloa ole kai?
 
Toi mekko on kerrassaan täydellinen asu jeeppisafarille jossa istutaan pick-up jeepin lavalla :whistle::ROFLMAO: kuva facessa. Missähän asussa rouva aikoo Amazonin sademetsiin?
Itseasiassa on :D, en saanut niin paljon kärpäsiä päälle kun muut kenellä on ollut vaaleat vaatteet päällä. Amazoniaan jos menen niin ei hajuakaan mitä laitan, vaikka narubikinit jos ne tuntuvat hyvältä päällä tai juoksen kun indiaani ilman mitään ;) vitsi vitsi...
 
vierailija
Teinityttöjen? :D
Miten 30v naiset pukeutuvat? Mä ainakin vielä 50v:eenä ja +, laitan samoja vaatteita ja muuta mitä nytkin pidän ja mitä muodissa on joskus tulevaisuudessa, kun ajon huolehtia itsestään. Puhumattakaan kun nuori olen ja edelleen saa pukeutua vaikka miten. On minulla välillä todellakin teini vaatteet esim joku hip-hop tyyli päällä revitys shortsit, paita, koruja? Joskus taas voi olla iltamekko ja kiva kampaus...Niin? Minimekot pidän jatkuvasti, pitää vaan laihtua lisää vaikka olen 54kg vain, silti en edelleen ihan tyytyväinen tähän, mutta oma syy kun nyt en vieläkään paljon mitään sen eteen jaksa enkä halua tehdä, tulevaisuudessa asiaa erikseen kun ikä tulee, niin silloin teen töitä enemmän, nyt pitää olla tyytyväinen ettei ainakaan mitään roiku. ;-)
Säälittävää tämä painon ja laihuuden korostaminen näissä jutuissa.
 
vierailija
Teinityttöjen? :D
Miten 30v naiset pukeutuvat? Mä ainakin vielä 50v:eenä ja +, laitan samoja vaatteita ja muuta mitä nytkin pidän ja mitä muodissa on joskus tulevaisuudessa, kun ajon huolehtia itsestään. Puhumattakaan kun nuori olen ja edelleen saa pukeutua vaikka miten. On minulla välillä todellakin teini vaatteet esim joku hip-hop tyyli päällä revitys shortsit, paita, koruja? Joskus taas voi olla iltamekko ja kiva kampaus...Niin? Minimekot pidän jatkuvasti, pitää vaan laihtua lisää vaikka olen 54kg vain, silti en edelleen ihan tyytyväinen tähän, mutta oma syy kun nyt en vieläkään paljon mitään sen eteen jaksa enkä halua tehdä, tulevaisuudessa asiaa erikseen kun ikä tulee, niin silloin teen töitä enemmän, nyt pitää olla tyytyväinen ettei ainakaan mitään roiku. ;-)
Missä se yhteinen tyyli sen ihailemasi bloggarin kanssa?
 
vierailija
Oman BMI:n alle 19 pitämisenä on itsestä huolehtimista :)
No riippuu miten sen tekee, mutta pakkomielteet ei oo hyväksi. Usko pois et mitään pahaa ei tahdu, vaikka bmi ois 20. Normaali bmi yläraja on 25, jos bmi on jollekin joku hyvinvoinnin mittari. Paino on tottakai hyvä olla normaalilukemissa, mut silti en pelkästään sitä tuijottelis, vaan omaa vointia, liikuntatottumuksia, ruokatottumuskia, henkistä vointia jne.
 
vierailija
Itseasiassa on :D, en saanut niin paljon kärpäsiä päälle kun muut kenellä on ollut vaaleat vaatteet päällä. Amazoniaan jos menen niin ei hajuakaan mitä laitan, vaikka narubikinit jos ne tuntuvat hyvältä päällä tai juoksen kun indiaani ilman mitään ;) vitsi vitsi...
Kaikki viisaat tietävät tämän: Hyönteisiltä suojaudutaan : Pukeudu vaaleaan, väljään ja tiheäkuosiseen vaatetukseen. Ei tiedetä tarkkaan, miksi hyttyset suuntaavat mieluummin tummia vaatteita kohti. Selitys voi olla se, että tumma vaate lämpenee auringon vaikutuksesta voimakkaammin.

Jos kärpäset ovat kiertäneet tumman vaatteen tai - ihon kaukaa, on syynä oletettavasti "Syvä kylmyys", alilämpä, huono veri..
 

Yhteistyössä