Vierotus yö maidosta!

ELi tänä yönä olis tarkoutus alkaa vierottaa poikaa (7,5kk) yö maidosta...

Kaikki hyväksi havaitut vinkit kehiin!

poika 7,5kk syö päivässä 4-5 ateriaa.. iltapuuro + maito (100ml) n.20.00 nukkumaan 21.00.
Tähän asti on syönyt 2krt/yö 100ml maitoa kerrallaan eli 200ml/yö..
Eka syöttö on yleensä ollut klo.00.00-01.00 toinen syöttö 04.00-05.00..
Aamulla ylös klo.06.00-07.00..

Mitä mieltä voiko poika olla aamuun asti syömättä, vai pitäisikö antaa aamuyön maito.. vai pystyyköhän oottelemaan heräämiseen saakka?

Esikoinen kyseessä joten en tiiä miten kannattaa ja voi toimia..

 
äetee
meillä valitettavasti vieläkin, lapsi 2 vuotta, juo yöllä maitoa- ja tuttipullosta... jos sanoo että et saa tai yrittää jotain muuta konstia niin johan alkaa karjuminen ja huuto... ja kaikki muut herää satavarmasti. eli minä kiikutan vieläkin sitä maitoa vaan....:(
 
Minä vaan huutelen
Meillä poika oli 9 kk, kun minä päätin, että yö baari menee kiinni... Imetin siis. Poika rupes syömään tissiä vaan iltamaidolla ja yöllä rupes heräileen taas parin tunnin välein, niin päätin etten tissiä enää anna. Tarjosin kyllä pullosta korviketta, mutta sei kelvannut (joi max. 40ml/yö), joten luultavasti oli vaan tissin kaipuuta... Yhden yön huusi enemmän, sitten se jo helpotti, heräili kyllä edelleen,muttei huutanut. Sitä heräilyä sitten kyllä kestikin säännöllisen epäsäännöllisesti varmaan 3-4kk. Sitten rupesikin yht. äkkiä nukkumaan yöt läpeensä.

Mutta jos tuon ikäinen herää vaan kahdesti yöllä ja ilm. syö korviketta pullosta,kun määrät tiiät noin hyvin, niin minä kyllä antaisin vielä syödä rauhassa. Kyllä se siitä sitten ruokamäärän lisääntyessä vähenee yösyöminen.
 

Yhteistyössä