Vietän tässä hiljaista hetkeä taas :(

  • Viestiketjun aloittaja isosisko
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä mietin miksi olet noin katkera ja töykeä. Koska siskosi teki itsemurhan. Olitko sinä hänelle samanlainen. Mitä minun pitäisi ajatella? Et vaikuta ystävälliseltä ihmiseltä. Älä nyt suutu, mutta tälläisiä ajatuksia tuli mieleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin miksi olet noin katkera ja töykeä. Koska siskosi teki itsemurhan. Olitko sinä hänelle samanlainen. Mitä minun pitäisi ajatella? Et vaikuta ystävälliseltä ihmiseltä. Älä nyt suutu, mutta tälläisiä ajatuksia tuli mieleen.
Mulle tuli ihan samat ajatukset mieleen. Mutta mehän vaan vittuillaan.
 
<<<
Kun teki itsemurhan, hän oli sairastunut, luultavasti masennukseen? Terve ihminen ei tapa itseään. Sairaan vaikea toimia normaalisti. Iso halaus sulle. Siskosikin halaa sinua nyt. Siskolla on nyt hyvä olla. Teko kamala ja suru jää, mutta enää emme voi asialle mitään. Hän ehkä kantoi sisällä suurta asiaa jota ei voinut muille jakaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin miksi olet noin katkera ja töykeä. Koska siskosi teki itsemurhan. Olitko sinä hänelle samanlainen. Mitä minun pitäisi ajatella? Et vaikuta ystävälliseltä ihmiseltä. Älä nyt suutu, mutta tälläisiä ajatuksia tuli mieleen.
Kuules. Tuo on osa surutyötä. Se kuuluu käydä läpi. Siltä ei oikein voi välttyä. Pitää raivotakin, jos siltä tuntuu. Kun on paha olla, se voi näkyä ja hyvä niin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siskon viimeinen viesti huutaa että "you don't know, you don't knooooooowww...." Taitaa olla Amorphista, sitä sysse tykkäsi. Kirjallinenkin viesti jäi, sitä en pysty edes vilkaisemaan vielä.

Kiitos myötäeläjille. Vittuilijat menkää muualle. Tai aukokaa päätä tässä, ihan sama mulle. Mulle te ette ole olemassa.
Amorphis-House of sleep.<3
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä mietin miksi olet noin katkera ja töykeä. Koska siskosi teki itsemurhan. Olitko sinä hänelle samanlainen. Mitä minun pitäisi ajatella? Et vaikuta ystävälliseltä ihmiseltä. Älä nyt suutu, mutta tälläisiä ajatuksia tuli mieleen.
En suutu. Tulisko sulle pikku hymiöstä hyvä mieli? :)

Jospa olenkin, ja olinkin samanlainen. Jospa kuolemansa jälkeen olenkin katkera ja töykeä. En niin fiksu kuin sinä kenties osaisit olla?
Mitäkö sinun pitäisi ajatella?? No ihan yks vitun hailee mulle. Ajattele ihan mitä haluat.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja <<<:
Kun teki itsemurhan, hän oli sairastunut, luultavasti masennukseen? Terve ihminen ei tapa itseään. Sairaan vaikea toimia normaalisti. Iso halaus sulle. Siskosikin halaa sinua nyt. Siskolla on nyt hyvä olla. Teko kamala ja suru jää, mutta enää emme voi asialle mitään. Hän ehkä kantoi sisällä suurta asiaa jota ei voinut muille jakaa.
Näin mäkin luulen.. :'( Mikä niin iso asia olisi voinut olla? Kaikki me voitiin aina jakaa.
 
enkelin eväspussi
Muista ap ,että terve ihminen ei itseään tapa.Sairas ihminen tekee tämmöisiä ratkaisuja. Ehkä masennus..Sairaan ihmisen ajattelukyky on todellisen hämärtynyt ja yksinäköinen.Itsesyytökset ja syiden pohtiminen ei auta,vaikka se on tietenkin suruprosessiin kuuluvaa..
 
vieras
Mä ymmärrän kyllä erittäin hyvin, koska olen ollut vakavasti masentunut. Siinä tilassa ajattelee vain, että olisi muille parasta jos kuolisi. Mutta sitten taas toisaalta onhan sillä suuri merkitys millainen se lähipiiri on. Osa osaa peittää tunteensa niin, ettei kukaan arvaa, toisaalta taas lähipiiri ei välttämättä halua nähdä tai ei kiinnosta nähdä että siinä mielessä itsesyytökset ovat joskus paikallaan vaikkei niitä mitään hyötyä enää olekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaipaan vaan niin kipeästi systeriä :'( :'( :'(
Olen pahoillani :hug: !
Surusi ja kaipauksesi muuttaa muotoaan vielä monta kertaa.
Olen menettänyt oman pikkusiskoni hänen sairautensa vuoksi kymmenisen vuotta sitten.
Tuntemaani surua voin sanoa jo ystäväkseni.
 
Mun hyvä ystävä päätyi 7 vuotta sitten samaan ratkaisuun, ja vieläkin toisinaan ikävä painaa :(

Onko siitä kauankin?

Taas on joulu tulossa, hän menehtyi 30.11, mulle vaikeinta aikaa.

Mut on vaan jaksettava eteenpäin.

Olen pahoillani menetyksestäsi :hug:

Mutta lueppas Anna-Leena Härkösen kirja -loppuunkäsitelty-
Siinä kirjassa oli ajatukset aivan samat kuin mulla silloin tapahtuneen jälkeen.
 

Yhteistyössä