Vietkö nuhaisen lapsen hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
niin se vaan on
Pakkohan se on viedä. Jos yleiskunto on hyvä ja lapsi on kuumeeton, niin eihän lääkäriltä mitään saikkulappua saa pelkän nuhan takia. Voin olla kolme päivää lapsen kanssa kotona ilman lääkärintodistusta, mut jos joka nuhasta jäisin kotiin, niin saisin olla jatkuvasti ja veikkaan, että työnantaja ei pitemmän päälle katsoisi sitä hyvällä.
 
a.p
Kiitos vastauksista. Hoito vasta alkamassa ja tänään meille rantautui sitten syysflunssa. Tämä päivä ollut ok, mut äsken heräsi kovin räkäisenä.. No ehkä pitää katsoa aamulla mikä tilanne..
 
Vien. Meillä kersalla ainakin tuntuu välillä nenä vuotavan alituisesti, nytkin tässä kk:n aikana ei ois montaa päivää tullut oltua töissä jos pelkän nuhan takia jäis pois.
Lisäämme nuhaan vaikkapa kurkkukivun ja kovan yskän, niin kotiin jää.
 
Kyllä mä nuhaisen lapsen oon vienyt,tolla tytöllä ollut kohta 2kk flunssa ja nyt sit nousi kuume.Yleiakunto ja tietty kuume rajana, jos 37.0 en viä. Tolla tytöllä normilämpö 36,6-36.8. Ollut nyt ke asti kotona,ettei tulisi kipeeksi. Nyt kun mun ois pakko mennä töihin niin tuli kipeeksi. En tiä illä tästä viikosta selviän. Kyllä tää yh:na olo on joskus perseestä. Mies valitsi entisen elämän alkoholi,huumeet,rikokset. Ennemmin kun perheen. Reilu vuoden jakso sinnitellä selvinpäin...oho meni vähän aiheen vierestä. Sorry.
 
hp
omallakin kersalla on kohta viikon ollut nuha, mutta kuume ei ole noussut yli 37,0 asteen eikä vaikuta mitenkään nuutuneelta, joten käydään kerhoissa ja veisin hoitoonkin jos töissä olisin.
 

Yhteistyössä